www.sudzibas.lv TEZ TOUR Kāzu ceļojums uz Turciju

Tez Tour - Kāzu ceļojums uz Turciju

Ja vēlies braukt ar Tez Tour, tad še te viela pārdomām!
Tiko atgriezos no ceļojuma Turcijā. Jāatdzīst, ka tas bija medusmēnesis. Tākā vairumam pirms kāzām ir daudz darba, tad arī mums kāzu ceļojums tika iegādāts 4dienas pirms izlidošanas.
Pirms došanās mums parādīja viesnīcu- numuru bildes katalogā, nevar noliegt, ka ar tām bijām apmierināti! Tik ierodoties viesnīcā konstatējām, ka par nožēlu bildes ļoti stipri atšķīrās no realitātes. Mūs sagaidīja netīra gultas veļa (precīzāk- kurpes nospiedums uz spilvena), WC grīda laikam nebija mazgāta ilgāku laiku...
Pēc vairākkārtējiem lūgumiem uzņemšanā satīrīt numuru, tas joprojām bija tikpat netīrs kā brīdī, kad iegājām tur. Likās, ka pilnīgi visiem viss ir vienalga. Tikai pēc pāras h satikām savu Tez Tour gidu, izkratījām sirdi, nu tad pēc pāras h ar dabūjām tītu gultas veļu. Vai jaunlaulātos tagad sagaida ar netīru gultas veļu?
Ieejot dušā, dušas durvis palika rokā (tās nestāvēja eņģēs), numurā nebija ne šampūna, ne ziepes...
Pēc 2.dienām viesnīcu aplenca policisti ar gāzes maskām rokās, mūsu acu priekšā to sāka jaukt nost (vairāk izskatījās pēc demolēšanas). Tie kā zvēri sita laukā logus, lauza durvis, sita nost ģipšu kolonas...pēc kāda laika mēs tikām atpakaļ numurā, lai savāktu mantas!es teiktu ekstrēmi!nevar noliegt, ka neviens neko nepaskaidroja! Tez Tour gidi, kas atradās viesnīcas teritorijā stāvēja un smīņāja. Neviens necentās neko mums skaidrot vai nomierināt. Likās, ka turisti visiem ir pilnīgi "pie pakaļas".
Vakarā Tez Tour mūs pārveda uz citu viesnīcu un informēja, lai nākamajā dienā visi 13:00 esam uzņemšana, lai mums varētu izskaidrot radušos situāciju.
Pienāca nākamā diena. Mēs sēžam un gaidam un gaidam, bet neviens pie mums nenāk. Kad administratora piezvanījam šim Tez Tour darbiniekam izrādījas, ka viņš jau sen ir par mums aizmirsis.
Līdz ar to klusums! Ieradās pēc 3h kāda cita Tez Tour "Dāma" apskatījās uz mums un teica:"Ja kādam, kas jautājams, tad jautājiet!" Protams, no tūristiem bira jautājumu kaudze! Mūs informēja, ka paliksim šai jaunajā viesnīcā un, ka iepriekšējā divu īpašnieku nesaprašanās dēļ ir aizvērta priekš tūristiem.
Mūsu kāzu ceļojums protams ir sabojāts.
Turp devāmies ar domu atpūsties no stresa pēc visām kāzu padarīšanām, bet beigās tikām pie daudz lielāka stresa.
Aizmirsu piebilst, ka pēcāk uzzinājmām, ka šī šausmīgā viesnīca jau nedēļu iepriekš ir bijusi slēgta, visi tās viesis ir tikuši nogādāti slimnīcā ar ēdiena saindēšanos. Kā Tez Tour var sūtīt tūristus uz šādām viesnīcām? Vai tūristu liktenis nevienu neuztrauc?
Atbraukuši sapratām, ka nu nemaz nejūtamies atpūtušies visu laiku prātā bij viss šis nepatīkamais.
Vērsāmies pie /nosaukums rediģēts/ darbiniekiem ar vēstuli, lai mums sniedz skaidrojumu par visu radušos situāciju. Jāatdzīst, ka pretim saņēmām info, ka viņiem vispār ir pirmā dzirdēšana, ka vispār, kas tāds tur ir noticis.
Tez Touram tā pat nav, ko teikt.
Kad nolēmām, ka jādodas vēlreiz kāzu ceļojumā, lai tomēr būtu iespēja visu aizmirst un arī beidzot atpūsties abas tūr.firmas atsakās izmaksāt kompensāciju, jo uzskata laikam, ka mūsu kāzu ceļojums ir bijis godam labs!
Tagad sanāk, ka naudu esam vienkārši izmetuši vējā, jo nēsam saņēmuši sevis gaidīto mierīgi atpūtu.

Tagad atkal pašiem no savas kabatiņas jākrata naudiņa un jābrauc kaut kur atpūsties!

Tik jocīgi šķiet, ka neviens beigu beigās nenes atbildību par mūsu sabojāto medusmēnesi!

D

Komentāri (21)

T Tūroperators 30.07.2012

Labdien, Dace.

Jau dažus gadus atpakaļ Jūs uzrakstījāt sūdzību par mūsu kompāniju.

Gan Jūs, gan mēs zinām, ka Jūsu sūdzība ir nepatiesa.

Pie mums atrodas Jūsu parakstītais līgums, kurā ir noteikts, ka viesnīca nav zināma, proti, Jums ir „loterijas izmitināšana”. Taču neskatoties uz to, Jūs savā sūdzībā rakstāt " Pirms došanās mums parādīja viesnīcu- numuru bildes katalogā, nevar noliegt, ka ar tām bijām apmierināti!"

Vēršu Jūsu uzmanību uz to, ka viesnīcu mēs parādīt nevarējām, jo neviens nezināja kura no viesnīcām tā būs. Līgumā bija norādīta tikai viesnīcas kategorija - 3*, ēdināšanas tips un atrašanās reģions. Viesnīca, kurā sākotnēji Jūs tikāt izmitināti, bankrotēja, līdz ar to Jūs izmitināja citā viesnīcā ( ir pieejama oficiālā dokumentācija).

No savas puses mēs iespēju robežās arī mēģinājām darīt visu, lai Jums palīdzētu (rakstījām oficiālās vēstules operatoram TEZTOUR, lai viņi nekavējoties sniedz Jums palīdzību). Mēs neesam ceļojumu operatori, kuri organizē braucienu, mēs esam tikai starpnieki starp tūristiem un operatoru Teztour.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes