LV RU
www.sudzibas.lv TEZ TOUR Kāzu ceļojums uz Turciju

Tez Tour - Kāzu ceļojums uz Turciju

Ja vēlies braukt ar Tez Tour, tad še te viela pārdomām!
Tiko atgriezos no ceļojuma Turcijā. Jāatdzīst, ka tas bija medusmēnesis. Tākā vairumam pirms kāzām ir daudz darba, tad arī mums kāzu ceļojums tika iegādāts 4dienas pirms izlidošanas.
Pirms došanās mums parādīja viesnīcu- numuru bildes katalogā, nevar noliegt, ka ar tām bijām apmierināti! Tik ierodoties viesnīcā konstatējām, ka par nožēlu bildes ļoti stipri atšķīrās no realitātes. Mūs sagaidīja netīra gultas veļa (precīzāk- kurpes nospiedums uz spilvena), WC grīda laikam nebija mazgāta ilgāku laiku...
Pēc vairākkārtējiem lūgumiem uzņemšanā satīrīt numuru, tas joprojām bija tikpat netīrs kā brīdī, kad iegājām tur. Likās, ka pilnīgi visiem viss ir vienalga. Tikai pēc pāras h satikām savu Tez Tour gidu, izkratījām sirdi, nu tad pēc pāras h ar dabūjām tītu gultas veļu. Vai jaunlaulātos tagad sagaida ar netīru gultas veļu?
Ieejot dušā, dušas durvis palika rokā (tās nestāvēja eņģēs), numurā nebija ne šampūna, ne ziepes...
Pēc 2.dienām viesnīcu aplenca policisti ar gāzes maskām rokās, mūsu acu priekšā to sāka jaukt nost (vairāk izskatījās pēc demolēšanas). Tie kā zvēri sita laukā logus, lauza durvis, sita nost ģipšu kolonas...pēc kāda laika mēs tikām atpakaļ numurā, lai savāktu mantas!es teiktu ekstrēmi!nevar noliegt, ka neviens neko nepaskaidroja! Tez Tour gidi, kas atradās viesnīcas teritorijā stāvēja un smīņāja. Neviens necentās neko mums skaidrot vai nomierināt. Likās, ka turisti visiem ir pilnīgi "pie pakaļas".
Vakarā Tez Tour mūs pārveda uz citu viesnīcu un informēja, lai nākamajā dienā visi 13:00 esam uzņemšana, lai mums varētu izskaidrot radušos situāciju.
Pienāca nākamā diena. Mēs sēžam un gaidam un gaidam, bet neviens pie mums nenāk. Kad administratora piezvanījam šim Tez Tour darbiniekam izrādījas, ka viņš jau sen ir par mums aizmirsis.
Līdz ar to klusums! Ieradās pēc 3h kāda cita Tez Tour "Dāma" apskatījās uz mums un teica:"Ja kādam, kas jautājams, tad jautājiet!" Protams, no tūristiem bira jautājumu kaudze! Mūs informēja, ka paliksim šai jaunajā viesnīcā un, ka iepriekšējā divu īpašnieku nesaprašanās dēļ ir aizvērta priekš tūristiem.
Mūsu kāzu ceļojums protams ir sabojāts.
Turp devāmies ar domu atpūsties no stresa pēc visām kāzu padarīšanām, bet beigās tikām pie daudz lielāka stresa.
Aizmirsu piebilst, ka pēcāk uzzinājmām, ka šī šausmīgā viesnīca jau nedēļu iepriekš ir bijusi slēgta, visi tās viesis ir tikuši nogādāti slimnīcā ar ēdiena saindēšanos. Kā Tez Tour var sūtīt tūristus uz šādām viesnīcām? Vai tūristu liktenis nevienu neuztrauc?
Atbraukuši sapratām, ka nu nemaz nejūtamies atpūtušies visu laiku prātā bij viss šis nepatīkamais.
Vērsāmies pie /nosaukums rediģēts/ darbiniekiem ar vēstuli, lai mums sniedz skaidrojumu par visu radušos situāciju. Jāatdzīst, ka pretim saņēmām info, ka viņiem vispār ir pirmā dzirdēšana, ka vispār, kas tāds tur ir noticis.
Tez Touram tā pat nav, ko teikt.
Kad nolēmām, ka jādodas vēlreiz kāzu ceļojumā, lai tomēr būtu iespēja visu aizmirst un arī beidzot atpūsties abas tūr.firmas atsakās izmaksāt kompensāciju, jo uzskata laikam, ka mūsu kāzu ceļojums ir bijis godam labs!
Tagad sanāk, ka naudu esam vienkārši izmetuši vējā, jo nēsam saņēmuši sevis gaidīto mierīgi atpūtu.

Tagad atkal pašiem no savas kabatiņas jākrata naudiņa un jābrauc kaut kur atpūsties!

Tik jocīgi šķiet, ka neviens beigu beigās nenes atbildību par mūsu sabojāto medusmēnesi!

D

Komentāri (21)

F fifa 13.08.2009

Noteikti jāuzraksta oficiāls papīrs ar savu pretenziju un lūgumu atgriezt pusi no iemaksātš naudas, jo kaut kādu pakalpojumu Jūs tomēr saņēmāt.

Ja nē, tad jāiet uz patērētāju tiesību aizsardzības biroju. Ir jācīnās un nevajag padoties.

J janis 13.08.2009

Mums braucienu uz Parīzi pilnībā sabojāja Ozolciems tūre; iesniedzot viņiem pretenziju, viņi piedāvāja Ls 20 atlaidi nākamajam braucienam!!! Tā kā ne mēs, ne mūsu radi un draugi vairs nekad ar Ozolciems tūre nekur nebrauksim, tad šie uz mums riktīgi "uzvārījās":))))

D Dace 13.08.2009

Paldies, Fifa! Tas arī ir tieši tas, ko es vēlos panākt, lai vismaz kādu daļu atgriež, protams, ne 20ls! Un negribētu arī, lai viņi dod atlaidi nākamam ceļojumam, jo vēlmes ar viņiem sadarboties vairs nav! Ja nepiekritīs ar labu, tad būs jāturpina caur patērētāju ties.aiz.biroju!
Pavisam noteikti negribas to tā atstāt.
Viņu attieksme mani vēl vairāk satracina. :(

š šeherezade 13.08.2009

Cik palasu netā un paklausos arī apkārtējo pieredzi, tad jau kuro reizi pārliecinos, ka vislabāk braukt pašiem par sevi---ietaupisiet daudz vairāk naudas un arī nervu, arī ekskursijas pilsētās esot daudz lētākas kā braucot caur kādu tūrisma biroju...Mūsu gimene tikai tā ceļo un nekādu bēdu, jau laicīgi ziemas mēnešos rezervē gan lētās aviobiļetes, gan arī viesnīcu un esam loti apmierināti..:))Jaukus ceļojumus visiem!!!Dace, piekrītu Fifai, tikai tā ar šādiem bezgožiem jācinās!!!

T Tontons 17.08.2009

Kas tad tā par viesnīcu? Lūdzu konkrētu nosaukumu, kūrortu!

D Dace 18.08.2009

viesnīca- Villa Diana, Beldibi!

L Locis 19.08.2009

nu tad arii atrada uukji kur braukt medusmeenesii... :D

D Dace 21.08.2009

Tikai ir viens bet,
Tez Tour katalogā tas nemaz nu pēc ūķa neizskatās!
Tūrisma firmu darbinieki ar teica, ka viet ir OX!

Tad priekš, kam ir šie darbinieki, ja uz viņiem nevar paļauties?

Es eju uz tūrisma firmu tapēc, lai man pašai nav jāiet jābuko un jāparbauda, bet tagad sanāk, ka arī pēc tūrismu firmas apmaklējuma ir jāiet netā un viss info jāpārbauda! Beigu beigās sanāk, tas pats darbs, kas braukt ceļojumā bez tūroperātoru palīdzības!

A akmenis 30.08.2009

Piekritu Dacei, tagad ir tik daudz iespeju, majas vakara sezot, varam gan lidmasinas bileti pasutit, gan labu viesnicu pasutit. un sanaks letak, ebus jamaksa par to, ka tev kads celojumu sastadijis.

D Dace 31.08.2009

Ņemot vērā, ka mūsu kāzu ceļojums tika tā izķakarēts esam sev ieplānojuši jaunu ceļojumu (tas mums būs kā otrs medusmēnesis). Dosimies uz Sicīliju, kur paši caur netu pirkām biļetes un tieši tā pat arī viesnīcu caur netu nobukojām! Visu paši bez neviena palīdzības! :) Pēc pagaidu aprēķina šis mums abiem izmaksās mazāk nekā vienai personai uz Turciju, braucot caur šīm burvīgajām firmām. Takā laikam tomēr šis kāzu ceļojums uz Turciju būs mums bijusi pirmā un pēdējā reize izmantojot tūroperātorus.

Tik žēl, ka pašiem atkal jāmaksā!

M Maksis 17.09.2009

Baigi kruta - kāzu ceļojumā uz 3 zvaigznēm. Ko tad tur vēlējāties? Krutus apartamentus. Viss maksā tik cik maksā. Pars esmu dzīvojis gan3 gan 5 zvaigznēs un zinu atšķiribu

K Kristina 28.09.2009

Piekrītu autorei! Mums arī bija kāzu ceļojums ar Tez Tour!

Ierodoties Heraklejas lidostā tūroperatora „Tez Tour” pārstāvis (ar plāksni ar „Tez Tour” logo) mums norādīja uz autobusu Nr.21, kuru veiksmīgi atradām un iekāpām tajā. Pēc pusstundas noskaidrojies, ka šis nav mūsu autobuss; mums paziņoja, ka mūsu autobuss sen jau ir aizbraucis. Tiekot skaidrībā, kādēļ esam iekāpuši tieši šajā autobusā, mūs ar mašīnu aizveda līdz autobusam Nr.12, kurš gaidīja mūs uz šosejas. Kā izrādījās, tas esot bijis mūsu īstais autobuss. Iekāpjot tajā, bijām spiesti klausīties pārmetumus no gida puses.

Ar nu jau īsto autobusu braucām garām vairākām viesnīcām. Pabraucot garām vienai no tām, gids teica, ka tā esot „Thisvi” (mūsu rezervētā) viesnīca. Aptuveni pēc septiņām minūtēm mums izsniedza aploksni ar viesnīcas „Malia Bay” vaučeru. Uzjautājot, kādēļ mūs ved uz citu, nevis mūsu rezervēto viesnīcu, mums ar izbrīnu tika paziņots: „Kā, vai tad jūs nepabrīdināja? Mēs jūs pārcēlām uz citu viesnīcu!”. Uz mūsu jautājumu, uz kāda pamata, gids atbildēja, ka „Thisvi” viesnīcā ir „overbooking”.

Ierodoties „Malia Bay” viesnīcā un sagaidot reģistrācijas sākumu, mūs gaidīja vēl lielāka vilšanās. Numurs, kurā mums vajadzēja pavadīt septiņas kāzu ceļojuma dienas, tika izvietots pretī baseinam, istaba bija maziņa, ļoti tumša (maza lodziņa dēļ) un trokšņaina, jo vairāk - tajā bija nepatīkama smaka. Atgriežoties recepcijā, pateicām, ka esam jaunlaulātie (viesnīca par to tika brīdināta). Mums piedāvāja citu numuru, kurš bija izvietots tieši blakus recepcijai: tur arī bija ļoti trokšņaini. Mēs piezvanījām mūsu gidam Jekaterinai, lai noskaidrotu, vai ir brīvas vietas ciematā Stalis. Viņas atbilde mūs atkal pārsteidza - viņa teica, ka „Thisvi” viesnīcā ir pārplīsušas trupas (!!!), līdz ar ko iemitināt mūs mūsu rezervētajā viesnīcā nav iespējams. Mēs sākam uztraukties, jo katru reizi mums paziņoja atšķirīgus iemeslus.

Pēc vēl vienas sarunas ar Jekaterinu mēs piezvanījām uz vietējo „Tez Tour” pārstāvniecību pa tālruni +302810347200, kur mums apsolīja palīdzēt un atzvanīt. Pēc piecpadsmit minūtēm pārzvanīja sieviete, ar kuru iepriekš runājām, un informēja, ka ar mūsu rezervāciju viesnīcā „Thisvi” viss ir kārtībā, ka tur esot brīvas vietas un mūs tur gaidot no paša rīta. Vietējais „Tez Tour” pārstāvis izsauca mums taksi, kas beidzot nogādāja mūs līdz viesnīcai „Thisvi”.

Ierodoties viesnīcā, sākam interesēties, kāda iemesla dēļ radās problēmas ar mūsu iemitināšanu, uz ko viesnīcas administratore atbildēja, ka viņiem no paša rīta piezvanīja no „Tez Tour” un informēja, ka reiss tika atcelts un neviens neatbrauks, kas liecina par to, ka „Tez Tour” komanda ņēma aktīvu līdzdalību mūsu atpūtas sabojāšanā, bez jebkādas saskaņošanas ar mums vienpusēji mainot Līguma būtiskos noteikumus.

Mēs uzrakstījām sūdzību un tagad gaidām atbildi!

T Tontons 28.09.2009

Gadīties var visādi... Bet ir dažas lietas, kurām gan pašam līdz jāseko. Vispirms - un galvenais - viesnīcas izvēle. Katalogā vienmēr viss būs skaisti, tāpēc nevajag uzskatīt par apgrūtinājumu pameklēt atsauksmes internetā (un tādu ir daudz gan angļu, gan vācu, gan krievu valodās). Izvelkot "matemātisko" vidējo no dažādu valodu atsauksmēm, var iegūt diezgan precīzu un ticamu paredzamo rezultātu. Konkrēti par Villa Diana - es tai pat virsū nebūtu skatījies, jo angļu portāli (piem. Tripadvisor) to par viesnīcu vispār neuzskata, bet krievu portālos ir identiski negatīvi ziņojumi ar tādiem pašiem "piedzīvojumiem" kā Dacei.
Tālāk - operators. Līdz šim gan ir pašam nācies izmantot Novatouru, Kolumbu, kā arī jau "aizgājējus" JTL un Royal Tours, bet nekas tik kritisks nav gadījies. Jā, Royal Tours pārcēla atpakaļlidojumu no 14:00 dienā uz jau 3:00 naktī (tā nolaupot vienu nakti viesnīcā), jā, Novatoura "speciālā cena" piepeši pieauga līdz standarta cenai (jo "izvēlētajos datumos citādāk nav iespējams", lai gan tika reklamēts citādāk)... Tomēr viss pārējais ir bijis tiktāl ok, cik pats vēlies sagaidīt.
Visbeidzot - paši. Vajag jau sev arī konkretizēt, ko un par cik vēlies dabūt. Ja uzstādījums ir "lētāk", tad diemžēl būs arī kaut kas ne tā. Aģentūra jau redz tikai katalogu, un jūsu vēlmes tā reducē līdz vienkāršam "par šo cenu varam jums piedāvāt šo".

Braukt pašiem? Jā, kādēļ gan ne, Eiropā tas visticamāk nebūs dārgāk nekā caur operatoru (it īpaši, ja sakombinē lētos reisus - te gan jāpiebilst, ka, ja to savienojums "nobruks", izmaksas var būt fenomenālas).

L Laura 04.10.2009

Lasu visus iepriekšējos komentārus un brīnos! Kā var doties kāzu ceļojumā uz 2 vai 3 zvaigžņu viesnīcu, turklāt vēl uz Turciju :D Vienkārši smieklīgi, ka cilvēki cenšas ekonomēt uz kaut ko, kas viņiem būs tikai vienreiz mūžā!! Un pēc tam vaino visus, izņemot sevi! Sevi cienošs cilvēks kāzu ceļojumam pat neapskatīsies uz viesnīcu, kas ir zemāka par 4 zvaigznēm! Kā cilvēki var būt tik skopi un ļauni?

Y yyy 06.10.2009

Es domāju, ka nevienmēr pie vainas ir "SKOPUMS", bet tas tik daudz cilvēki var atļauties maksāt! Un tūroperatoru aģenti ar varētu izbeikt spraust batonus ausīs! :( skaidri un gaši vajag cilvēkus stādīt fakta priekšā! Man draugi nesen atgriezās no Turcijas 3* viesnīcas un bija ļoti apmierināti! Tomēr ir arī normālas viesnīcas pa 3*! Tas man liekas viss ir atkarīgs no tā, kurā izvēlas palikt! Es jebkurā gadījumā teiktu, ka tūroperatori daudz nerūpējas par tūristu atvaļinājumiem. Viņiem ir svarīgi tikai naudu iebāzt kabatā! Un to nevar noliegt neviens!
p.s Kolumbs vienozīmīgi vairāk rūpējas par saviem klientiem nekā citi ūķi!

F freilene 15.10.2009

tophotels.ru, tury.ru, tripadvisor.com un citi portāli- tie parāda vienīcu patiesos apstākļus!
var atpūsties labi un lēti, ja grib un meklē.. pašiem arī jāuzņemas iniciatīva, nedrīkst paļauties uz nepazīstamu firmu...
bet uz mūsējo gan var paļauties.. :)

ž Žanete 30.12.2009

Es saprotu Jūs! Bet vēlos pastāstīt kā mēs ar vīru ceļojam - mēs paši izvēlāmies kur braukt, kur apmesties un ar ko sadarboties - 4 gadus pēc kārtas esam apbraukuši paši gandrīz visu Eiropu -rezervējam gan mājas gan viesnīcas pa tiešo internetā - paši sarunājām cenas, maksājam uz vietas - un nekādu problēmu. Visus bija jauka un laba apkalpošana - un vēl gājām ciemos pie mājas īpašniekiem, bijām Polijā, Slovākijā, Čehijā, Austrijā, Slovēnijā, Ungārijā, Horvātijā, Vācijā - viss ok, kur vēlāmies tur apmetamies ko vēlējāmies to saņēmām!

M Maris 10.03.2010

Vairakas reizes esmu celojis ar TezTour un visi paskaidrojumi notiek krievu valoda. Taka nesaprotu krievu valodu, tad man daudz kas pagaja garam. Sudzejos Tez Tour, bet man paskaidroja ka visi latviesi saprot krieviski. Ja sesaprot, tad ludzi kadam partulkot.

B Balta_Puma 01.01.2012

Incanti kāpēc Tez Tour pats nenodrošina info sniegšanu latviešu valodā. Latvieši arī viņiem maksā naudu. Un viņi ņem pietiekami augstas komisijas maksas, lai nodrošinātu arī latviešiem info latviešu valodā.

B Balta_Puma 01.01.2012

Man arī bija kāzu ceļojums ar šo firmu. Un jā, viņu slinkums runāt ar grupu no Latvijas latviešu valodā ir vnk fantastisks.

Manā gadījumā gan saņēmām visu kā gaidījām.

Jā, viņi ņem milzu komisijas maksas un vietējās firmas tos pašus braucienus piedāvā lētāk. Kad viņiem to pasaka, tad šie sāk nomelnot atiecīgās firmas. Taču neviens jau jums neliedz izmantot vietējo firmu pakalpojumus. Tez Tour par to ļoti apvainojas, bet man zem astes!

Mums toreiz sanāca, ka Tez Tour zaudēja kādus 420 eiro par vienu tādu braucienu, jo 7 cilvēki izmantoja vietējās firmas pakalpojumus, kas bija par 60 eiro lētāki. Pārstāvis toreiz bija ļoti dusmīgs. Bet kā jau teicu, man zem astes.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes