LV RU
www.sudzibas.lv Tētis kafejnīca Slikta apkalpošana

Tētis Kafejnīca - Slikta apkalpošana

Oficiants vīrietis - ļoti nelaipns. Gribējām apmaksu pie viena galdiņa esošie veikt katrs atsevišķi - atbilde - tā nevar. Uz vairākkārtīgu jautājumu - kāpēc, atbilde visu laiku bija vienāda - tāpēc! Labi ka to pajautājām pirms pasūtījuma veikšanas. Oficiants aizgāja, pēc laiciņa atgriezās ar jautājumu - nu tad sūtīsiet vai nē? Domājām, ka aizgāja saskaņot, var vai nevar atsevišķus rēķinus, taču nē - atbilde atkal tā pati - nevar! Tāpēc! Sacījām, ka iesim prom, ja jau viņiem nerūp klienti. Atbilde bija vienkārša - ejiet! Mums klientu pietiek! Protams aizgājām uz citu vietu, kur oficiante pirms pasūtījumu pieņemšanas laipni pajautāja - vai rēķinu rakstīt visiem vienu vai dalīt pa personām. Gribētos saņemt īpašnieku/direktora atbildi par šo situāciju.

Z

Komentāri (11)

K KKaķis 15.01.2018

Kas tā pa modi uzskatīt ka klientam visu laiku ir taisnība, ja Tev pateica ka nevar, tad nevar! Un viss! Daudz kur tas nav iespējams!

Z zelts19 15.01.2018

DAUDZ KUR TAS SAVUKĀRT IR IESPĒJAMS! Un atbildēt var normāli, nevis lekties.

K KKaķis 15.01.2018

Oficiants uzreiz pateica ka tas nav iespējāms. Un viss.. kādi vēl jautajumi?

Tāpēc ka citi var, tad citiem uzreiz arī tā jādara?

L latvjutautis 15.01.2018

Ko tu tur muldi? Nevar tad kad nemaksā nodokļus.

S sneikz 06.01.2020

Ko nozīmē "nav iespējams"? Ja ienāktu katrs atsevišķi un pie sava galdiņa apsēstos, arī nebūtu iespējams?

A Azik99 15.01.2018

Var pie viņiem dalīt rēķinu, pats esmu tā darījis ne reiz vien. Tikai tas sākumā jāpasaka. Čalis, protams, neder darbam ar klientiem. Viņiem vadītāja ir sieviete vārdā Arita - vajag teikt, lai pieaicina viņu, jeb lai turpat piezvana viņai, par cik nav uz vietas, un atrisina jautājumu. Manā klātbūtnē tā ir darīts un viss ir tip-top.

Z zelts19 15.01.2018

Paldies par komentāru. Kā jau minēju - pirms pasūtījuma veikšanas gribējām izrunāt par rēķina dalīšanu.

G Grauzejs. 09.08.2018

Šalava pēdējā tā saimniece Arita OSTROVSKA.

Pacco_al 16.01.2018

Var būt vēl kādas atbildīgās ministrijas viedokli gribētos noskaidrot, ko tad tik zemu lido, ka ar īpašnieka viedokli vien pietiks. Kā tas uzreiz uz Bez tabu nezvanīja. Tā jau latviešiem mīļākā vieta, kur savu "sašutumu" un "neizpratni" izgāzt.
Tiešām labāk ejat citur.

Z zelts19 16.01.2018

Paldies Jums par ideju! Pie nākamās tādas situācijas būs jāpiezvana TV!

Biju tur ar sievu, svīnejam laulību 2 gadi, apkalpoja lieliski, 2 simpatiskas sievietes, ļoti garšīgi bija, ir veikts remonts telpā, cenas normalas, par tadu apkalpošanu es iedēvu tējas naudu, bijām tur 23. augusta 2018 g.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes