Stilam.lv, internetveikals "Slēptie outleti" - Krāpšana

Vēlos risināt jautājumu un brīdināt par internetveikala “Slēptie outleti”, "Slēptie linki" Facebook vietnē piedāvātajiem pakalpojumiem. Internetveikala īpašniece/ menedžere K.G. (ir zināms pilns vārds, uzvārds). Piereģistrējos (mani apstiprināja) arī facebook “Slēpto outletu” interneta veikala grupā. Izpētot internetā pieejamo informāciju saprotu, ka šī ir viena kompānija ar internetveikalu stilam.lv
05.09.2023. vēlējos pasūtīt meitai apavus (oriģinālos Jordan), sazinos messenger ar K.G., sākuma tika teikts, fiziskais veikals atrodas Talsos un ir iespēja aizbraukt uzmērīt apavus.
07.09.2023. bijām gatavas braukt skatīties apavus, tad fiziskais veikals pēkšņi tika aizvērts uz remontu un īpašnieci nav iespējams satikt, jo pēc viņas teiktā apavus no noliktavas paņem kurjers un ievieto Omniva pakomātā. Internetveikala mājas lapā rakstīts, ka izsūtīšana notiek 4 darba dienu laikā.
08.09.2023. vienojamies pasūtīt apavus, man tiek atsūtīts konta nr., pārskaitu naudu par apaviem 92,95 + 3,90 par Omnivas pakalpojumiem.
11.09.2023. apavi tiek izsūtīti no NĪDERLANDES nevis no NOLIKTAVAS TALSOS un atsūta izsekošanas kodu.
16.09.2023. izsekošanas kods nav aktīvs, rakstu K.G., atbild, ka sūtījums ir ceļā.
25.09.2023. sūtījums nav saņemts, rakstu atkal, atsūta man it kā pasūtījuma gaitu, ar tekstu, ka jāgaida 10-20 darba dienas (jo sūtījums taču no NĪDERLANDES) Es rakstu K. G., ka būtu vēlams pierakstīt outleta lapā, ka sūtījums jāgaida nevis 4 darba dienas, bet mēnesi, kā arī jautāju kā rīkoties, ja apavi nederēs? Man atbild, ka ir pieejama 14 dienu atgriešana.
29.09.2023. apavi atsūtīti Latvijas pastā, nevis OMNIVĀ. Izņemu apavus:
1. meita piemēra, apavi ir par mazu, jāsūta atpakaļ vai jāmaina pret lielākiem
2. paskatāmies un salīdzinām ar video, kurā rādīts kā atšķirt oriģinālos Jordan apavus no pakaļdarinājumiem (rakstu K.G. ka vēlamies sūtīt atpakaļ mainīt apavus uz 38. izmēru, kā jārīkojas?
02.10.2023. K. G. nav atbildējusi, rakstu vēlreiz ar lūgumu pakonsultēt kā rīkoties lai samainītu vai atgrieztu apavus? Ziņu nav iespējams nosūtīt, jo K.G. ir mani nobloķējusi, vai pati izdzēsusies no messenger un izslēgusi arī no “Slēpto outletu” grupas biedriem. Atradu šo personu arī draugiem.lv, it kā dzīvo Kuldīgā.
Lai preci sūtītu atpakaļ ir nepieciešama 14 dienu atgriešanas veidlapa, bet nav to kam to prasīt un kur sūtīt atpakaļ. Jo naudu samaksāju K.G., bet preci atsūtīja no Nīderlandes pa tiešo (ar nepareizu piegādes adresi, bet pareizu tel.nr.) Vēlos atdot preci un saņemt atpakaļ naudu.
Esmu iesniegusi sūdzību PTAC, kurai pievienots gan maksājuma uzdevums, gan pilna sarakste ar K.G. uz 9 lapām. Ja šī persona ar mani nesazināsies, vērsīšos policijā un plašsaziņas līdzekļos par tīšu krāpniecību.

I

Komentāri (2)

S spotled 04.10.2023

Tas taču nav legāls uzņēmums...

Vienmēr, pārbaudi vai interneta veikalam ir norādīts LV reģistrēts PVN maksātāja nr.

S Spuris 04.10.2023

Rakstiet jau tagad policijai iesniegumu par krāpniecību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes