LV RU
www.sudzibas.lv Starflix Slikts serviss

Starflix - Slikts serviss

Sadarbību ar starflix uzsākām pirms gada, vienojāmies par lapas izveidi uz viņu platformas un izvietošanu uz servera uz 3 gadiem. Vienošanās iekļāva visas summas samaksu uzreiz.
Pēc nedaudz vairāk kā pusgada sadarbības secinājām, ka ne process, ne rezultāts mūs neapmierina:
1. Web lapas izstrāde nebija pabeigta, kā arī neatbilstoši iesūtītajiem failiem un informācijai;
2. Komunikācijas trūkums/neieinteresētība – novēlotas un arī nesaņemtas atbildes uz vairākkārt sūtītiem epastiem
3. Lapas apakšā parādījās nesaskaņota starflix reklāma.

Nolēmām pārtraukt sadarbību, nosūtījām argumentētus iebildumus un lūdzām atmaksāt naudu par neizmantotajiem diviem hosting gadiem. Saņēmām “decision” (lēmumu) no vytautas bernotas, starflix riga valdes locekļa:
1. Client's refund request is made after the restitution period.
2. Client's hosting environment has been used the fact itself eliminates option of restitution.
3. Company's obligations were fulfilled following the conditional deal client was proposed.
4. Conditional deal for free services as a reward of using hosting environment is nonrefundable object as the costs of its fulfillment exceed paid hosting price.

Mūsu komentāri pa punktiem:
1. Nekur nav bijusi informācija, ka par ilgstošu servisu varam celt iebildumus ierobežotu termiņu, nav skaidrs cik ilgi ir ‘restitution period’? Nav saprotams, kāpēc pakalpojuma sniegšanas laikā starflix var sniegt nekvalitatīvu servisu, noņemot no sevis atbildību;
2. Punkts saka, ka tiklīdz uz servera ir izvietota viņu veidotā nepabeigtā web lapa, vairs nevaram prasīt zaudējumu kompensāciju par nekvalitatīvu servisu;
3. Nav saprotams, kā starflix pienākumi var būt izpildīti (‘company's obligations were fulfilled’) , ja 1) lapa netika pabeigta; 2) hostinga termiņš nebija pagājis. Tātad iznāk, ka starflix pienākumi ir izpildīti brīdī, kad klientam (mums) piedāvāts nosacījumu darījums? Piebildīšu, ka nekāda līguma nebija.
4. Starflix bija novērtējis projekta izmaksas, par ko arī bija vienošanās. Tomēr brīdī, kad lēmām pārtraukt sadarbību, starflix paziņoja, ka ir pārsniegtas izmaksas izpildes gaitā. Izmaksas ir tiešā veidā saistītas darba efektivitāte un ir starflix iekšējā lieta, kas nekalpo kā attaisnojums.

Rezumējums: uz nevienu no mūsu jautājumiem netika sniegta atbilde pēc būtības. Tā vietā tika izteikti iepriekš mums nezināmi nosacījumi.
Augšminētais parāda, ka uzņēmuma biznesa ētika nav vispārpieņemto normu līmenī, kā arī izpildīto darbu līmenis ir vājš. Neiesaku ar starflix sadarboties.

Atbilde no Starflix_Riga Pārstāvja atbilde 24.07.2019

Sveiki!

Ļoti atvainojamies kompānijas un iepriekšējo darbinieku vārdā, par sagādātajām neērtībā!

Mēs vēlamies atrisināt šo situāciju un esam gatavi darīt visu nepieciešamo, lai sniegtu Jums iepriekš apsolīto rezūltātu!

Al

Komentāri (2)

Az Azik99 06.03.2018

Negribas vilkt paralēles, bet kārtējo reizi redzams, ka mūsu dienvidu kaimiņiem ir tālu līdz normālām B2B attiecībām.

De Denver 20.03.2018

Iesaku uzsūtīt VID, sudzeties patērētāju centrā, kā arī finanšu policija, lai šim perkelim parbauda programmaturu licences! Bija pieredze kā "loti neveiksmigam" darbiniekam šajā uz krāpšanu vērstā iestādē, kur galvenais ir tikai tirgot hostu un pec tam uz wordpress gataviem template salipinat kaut ko ātri. Bet, ja klients ceļ pretenzijas, tad atruna par limitiem un maksā vel. Neko ari nesaņēmu, jo biju "neveiksmigs darbinieks", kuram nesanāca iesmērēt un mānīt klientus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes