www.sudzibas.lv SS.COM Atklāta zagšana

Ss.com - Atklāta zagšana

Ievietoju sludinājumu kuru uzreiz izdzēsa ārā paskaidrojot, ka ievietojot sludinājumu ir pārkāpti viņu noteikumi un sludinājums ir ielikts nepareizajā sadaļā. Sludinājumu izdzēsa, bet naudu neatgrieza. Kā to saprast? Samaksāju naudu un nesaņēmu pilnīgi nekādu pakalpojumu? . Kāpēc vienkārši tāpat ir jādāvina viņiem nauda?
Pēc patērētāju aizsardzības tiesību centra noteikumiem, brīdī kad tika izdzēsts sludinājums no viņu puses darījums tika vienpusēji atcelts un vajadzēja nekavējoties atgriezt naudu.

Ja kļūdas dēļ esmu pārskatījies un publicējis sludinājumu nepareizajā sadaļā - ok nav problēma darījums atcēlās, atgrieziet naudu un izdzēsiet sludinājumu. Nēesmu saņēmis pilnīgi nekādu pakalpojumu. Uz kāda pamata jūs šo naudu paturat sev - par ko? Pēc būtības tas ir tieši tas pats, ka ja ieej veikalā paņem preci pie kases samaksā, bet tev pienāk darbinieks atņem preci un pasaka, jūs pārkāpāt noteikumus un paņēmāt šo preci ko pēc mūsu iegšējiem noteikumiem nedrīkstēja ņemt un neatgriežot naudu pasaka uzredzēšanaos..

Rakstiju viņiem pretenziju uz ko saņēmu atbildi, ka publicējot sludinājumu esmu aķeksējis, ka piekrītu viņu noteikumiem.
Viss protams ir Skaisti, ir tikai viens bet. Ja viņu izdomātie noteikumi ir pretrunā ar likumiem, tad tie ir uzskatāmi par neeksistējošiem un nav jāievēro. Reāls piemērs - ja viņi noteikumos ieliks punktu ka publicējot sludinājumu ir obligāti viņiem jāizsūt savi bankas kartes dati un ja neesi aizsūtījis sludinājums tiks dzēsts. Tas nenozīmē ka man šāds noteikums jāievēro jo tas ir pretrunā ar likumu.

Pats lielākais šedevrs ir tas, ka izskstās ka viņi paši pat nezin savus noteikumus, jo viņu noteikumu 6. Punktā ir rakstīts "pārkāpjot vai neievērojot 5. Punktā minētos sludinājumu servisa ss.com lietošanas noteikumus, administratoram ir pienākums dzēst sludinājumu.
Lietotājam uz ss.com kontu tiek atgriezta summa, par neizmantotā sludinājuma pilnām publikāciju dienām.
Ja ņem vērā ka sludinājums tika dzēsts 3 min pēc publikācijas kur ir nauda par atlikušajām 4 nedēļām?
Kad noradīju konkrētus likuma punktus ko viņi pārkāpj viņu pārstāvis pārstāja atbildēt uz saraksti.

Un šeit nav naudas jautājums, jo tās ir "kapeikas", bet principa jautājums. Un principa dēļ rakstu arī iesniegumu Ptac - patērētāju tiesību aizsardzības centram.

13.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts juriss1 13.01.2022

Smieklīgi ari ir tas , ka tā vietā lai uzreiz atgrieztu naudu bez diskusijām , šie mēģina vēl kautko skaidrot un pierādīt reāli smieklīgas summas dēļ (runa ir reāli par kautkādiem centiem tur pat nav 1 euro)
Redzot konkrērā klienta-manu vēsturi šie ir gatavi dēļ nepilna 1,euro pazaudēt klientu kurš tur ir atstājis diezgan lielu summu par slludinājumiem un nākotnē noteikti vēl atstātu .

Pat neatceros konkrētu summu , bet runa ir reāli par kautkādiem 0,70 vai pat 60 centiem...

J

Komentāri (10)

Good Intentions 13.01.2022

Centu pie centa neliksi un pie eiro netiksi.

P Palīgs neskaidrajiem 13.01.2022

Nu bet jūs taču kļūdījāties! Jūsuprāt kādam bez atlīdzības būtu jāmeklē jūsu sludinājums, jāizdzēš, jāraksta atbildes uz jautājumiem? Un ja dienā nokļūdās 100 tādi kā jūs? Kādam par velti šīs kļūdas jālabo un vēl jāuzklausa negācijas?

J juriss1 13.01.2022

Jūs īsti nesaprotat būtību . Pārlasiet sūdzību. Jā es kļūdijos un ? Man nebija pretenziju ja sludinājums paliek šajā sadaļā kurā ieliku šo sludinājumu. Ja es pats viņiem jautātu lai izdzēš ārā iebildumu nebūtu, bet viņi paši to izdzēsa pēc savas inicatīvas man neprasot. Ieteiktu iepazīties ar patērētāju centra noteikumiem tur ir diezgan konkrēti aprakstīts kas ir pakalpojums,kas ir darijums un kad tie ir uzkatāmi par sniegtiem/notikušiem. Tas ko jūs rakstāt ir labi - bet par laimi nekas nestrādā pēc kautkā ko kāds uzskata un viss notiek likuma ietvaros. Turklāt par ko ir vispār runa? Ja viņu pašu noteikumos ir norādīts ka sludinājuma dzēšanas gadijumā nauda tiek ieskaitīta atpakaļ ss kontā.

Lai kāds to neuztver kā uztvērāt jūs speciāli norādiju to banālo piemēru par veikalu - tad jūsu prāt šeit arī varētu pateikt ,ka naudu nav jāatgriež , jo darbinieks taču ir strādājis un nesis to preci uz plaukta no kura to paņēmu un pēc tam taču viņam ir jaiznes vēl atpakaļ.

P Palīgs neskaidrajiem 13.01.2022

Ko jūs īsti gribat - lai jums atgriež 70 centus? Bankas komisija par pārskaitījumu izmaksā vairāk...jeb to jūs segsiet? Jūs taču kļūdījāties un pārkāpāt noteikumus. Kapēc uzņēmumam būtu jāsedz šīs izmaksas no savas kabatas? Tas ka viņiem varbūt nav sakārtoti noteikumi šādām situācijām jā ok, piekrītu, varbūt ka tā ir. Bet ir taču arī veselais saprāts.

J juriss1 13.01.2022

Jocīgs cilvēks :D Protams ka gribēju lai atgriež - ja summa nav liela tad kas tā kādam ir jādāvina? Pārlasiet vēlreiz ko rakstiju tur ir atbildēts uz jūsu jautājumu..

Turklāt uzdodu jums jautājumu - par ko jūs vispār runājat ja ņemam vērā šo - "pārkāpjot vai neievērojot 5. Punktā minētos sludinājumu servisa ss.com lietošanas noteikumus, administratoram ir pienākums dzēst sludinājumu.
Lietotājam uz ss.com kontu tiek atgriezta summa, par neizmantotā sludinājuma pilnām publikāciju dienām. "

Principā sūdzībā un jebkurā iesniegumā pietiktu tikai ar tekstu "neatgrieza naudu" un iekopēt šo te viņu pašu noteikumu punktu. bet jūs kautko vēl nesaprotat...

Good Intentions 13.01.2022

SS.com ir agresīva politika, bet noteikumos acīm redzot tas bija minēts jebkurā gadījumā, ja kaut kas neapmierina vēršaties augstākās instancēs.

P Palīgs neskaidrajiem 14.01.2022

Ja jau tie 70 centi ir tik ļoti mīļi, tad sniedziet prasību par viņiem. Domāju, ka visdrīzāk saņemsiet pretprasību kur būs sasummēti visi zaudējumi ko būsiet radījis ar savu kļūdaino sludinājumu. Ja jau princips, tad princips...

J juriss1 14.01.2022

Grūti komunicēt ar iespējams stulbiem cilvēkiem. Pārlasiet visu vairākas reizes un pamēģiniet saprast par ko ir runa. Turklāt priekš īpašiem zābakiem atkāroju jau ento reizi - šajā gadijumā tas ,ka viņu noteikumu daudzi punkti ir pretrunā ar likumu nav VISPĀR svarīgi. Un ja mēs arī ieverojam šos viņu noteikumus , tad tajos ir teikts "pārkāpjot vai neievērojot sludinājumu servisa ss.com lietošanas noteikumus, administratoram ir pienākums dzēst sludinājumu.
Lietotājam uz ss.com kontu tiek atgriezta summa, par neizmantotā sludinājuma pilnām publikāciju " Esi galīgs zābaks un joprojām nesaproti? Pretprasību par ko ? ja pat pēc viņu pašu noteikumiem nauda ir jāatgriež.. ?

K karatists 16.01.2022

Pārlasiet visu vairākas reizes un pamēģiniet saprast par ko ir runa. Jums pat vairākas reizes atkārtoja to, ka šajā gadijumā tas ,ka viņu noteikumu daudzi punkti ir pretrunā ar likumu nav VISPĀR svarīgi. Un ja mēs arī ieverojam šos viņu noteikumus , tad tajos ir teikts "pārkāpjot vai neievērojot sludinājumu servisa ss.com lietošanas noteikumus, administratoram ir pienākums dzēst sludinājumu.
Lietotājam uz ss.com kontu tiek atgriezta summa, par neizmantotā sludinājuma pilnām publikāciju " Tiešām joprojām nesaprotat? Pretprasību par ko ? ja pat pēc viņu pašu noteikumiem nauda ir jāatgriež.. ?

K karatists 16.01.2022

Pārlasiet un pamēģiniet saprast par ko ir runa. Jums pat vairākas reizes atkārtoja to, ka šajā gadijumā tas ,ka viņu noteikumu daudzi punkti ir pretrunā ar likumu nav VISPĀR svarīgi. Un ja mēs arī ieverojam šos viņu noteikumus , tad tajos ir teikts "pārkāpjot vai neievērojot sludinājumu servisa ss.com lietošanas noteikumus, administratoram ir pienākums dzēst sludinājumu.
Lietotājam uz ss.com kontu tiek atgriezta summa, par neizmantotā sludinājuma pilnām publikāciju " Tiešām joprojām nesaprotat? Pretprasību par ko ? ja pat pēc viņu pašu noteikumiem nauda ir jāatgriež.. ?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes