LV RU
www.sudzibas.lv SmartServiss Krāpšana, nav servisa vispār un slikts serviss

Smart Serviss - Krāpšana, nav servisa vispār un slikts serviss

2 mēnešus aiztur un neatdod un nav pat Salabojuši datoru!

29.01.2020. Atdevu remontā datoru jaunu, nelietotu, jo nestrādāja. No februāra beigām regulāri zvanu uz servisu un interesējos, vai dators ir Salabots?
- 28.02. Man darbinieks paziņoja, ka dators ir Salabots un pirmdien būs, jo brauc no mola uz alfu (2.03)
- 2.03. Zvanīju (paši man nezvanīja) - paziņoja, ka piegāde būs trešdien 4.03.
- 4.03. Man paziņoja, ka vēl nav, bet būs nākamnedēļ, jo atrodas molā
- 11.03. Zvanīju vēlreiz, tad teica, ka vēl remontē un ja nedēļas laikā nesaremontēs, tad dos man jaunu datoru vietā
- 18.03. Nevar man piegādāt, jo esot coronavīruss!: d p. S. Vīruss un ierobežojumi sākās tikai no 13.03.

18.03.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SmartServiss Support Pārstāvja atbilde 18.03.2020

Sveicināti!

Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected]
Lūdzu uzrakstiet savu remonta numuru un mēs ar jums sazinasimies.

L

Komentāri (5)

M macbeton 18.03.2020

Kāds dators un kāda aptuveni problēma?

L Lasma 18.03.2020

Fujitsu Stylistic - tam ir noņemams, skārienjūtīgs ekrāns. Problēma, ka ekrāns "dzīvoja pats savu dzīvi", attiecīgi neko vispār izdarīt datorā nevarēja. Dators bija tikko nopirkts un 1 dienu lietots un faktiski uzreiz arī sākās problēmas.

M macbeton 18.03.2020

Nu tādus kakšus nevajag pirkt. Latvijā nav izplatīts modelis, līdz ar to arī detaļas nav uz vietas. Un ja garantijas ietvaros ražotājs neatsūta detaļas (šajā gadijumā principā jaunu planšeti) tad ko tas vietējais kantoris var izdarīt?
Vajadzēja nest atpakaļ uz veikalu kur pirki un prasīt naudu.
Ja tas ir tas 1400€ modelis, tad pa to naudu vari nopirkt 2 īstus datorus, vienu mājām, otru ofisam vai kur nu tur tā vajadzība.
Reālam datoram var nomainīt jebkuru detaļu, maksimums pāris dienu laikā. Tām planšetēm neko nevar nomainīt jo ražotāji 1kārši nepārdod detaļas.

M macbeton 18.03.2020

Un vispār kapēc tu aiznesi uz kaukādu Smartserviss?
https://www.servicenet.lv/lv/fujitsu/
Servicenet taču ir oficiālais garantijas kantoris priekš Fujitsu.

C CilvēksParastais1 20.03.2020

Ne jau nomainīt un atdot atpakaļ iekārtu ir ilgi un sarežģīti. Lielākoties problēmas rodas šādu ražotāju dēļ, kas nespēj pēc tam servisiem piegādāt detaļas. Bet klients to nekad nesaprot, un vienmēr vaino servisu nevis ražotāju, kurš nedod detaļas un iespējams arī neļauj norakstīt iekārtu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes