Smart Serviss - Bojājums

Nodevu ideālā stāvoklī esošu jaunu telefonu (lietots dažas nedēļas ar pirkstu) ar ražotāja ekrāna defektu, par kuru ražotājs atteicās veikt garantijas servisu. Palūdzu novērtēt defektu/veikt ekspertīzi un sagatavot slēdzienu par defektu.

Rezultāts: atgriež ar saskrāpētu ekrānu (stiklu), netīrā stāvoklī, jo "Eksperts" laikam ar smilšpapīru bija šo defektu mēģinājis novērst.

Šim kantorim var uzticēt tikai nolietotus sūdus. Jaunus telefonus iesniegt viņiem neiesaku.

18 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Boobiks 18 st atpakaļ

Aizmirsu piebilst:
- Saņemot telefonu no manis, aktā netika norādīts IMEI/sērijas numurs telefonam, kā arī papīros netika fiksēts telefona faktiskais stāvoklis;
- Nododot man telefonu atpakaļ, vispār nekādi papīri netika iedoti/parakstīti. Lūdzu še telefonu un viss.

Tātad, ja Jūs esat juridiski neizglītots klients un vēršaties pēc diagnostikas:
1) Jums saskrāpēs telefonu, atgriezīs to netīru;
2) Jums uz rokām paliks vien čeks par EUR 15 diagnostiku. Kuram telefonam - tikai dievs vien zinās.

Veiksmi pierādīt, ka Jūs paši neesiet saskrāpējuši to telefonu, kamēr tas fiziski nav bijis jūsu rokās.

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes