Smartposti - Legāla laupīšana
Negatīva pieredze arī man!
Labdien visiem, vēlos vērts jūsu uzmanību, vai tiešām izvēlēties šos kurjera pakalpojumus.
Mana situācija bija šāda - protams 100% ir tikai mana vaina un man izkrāpa legāli 50€
Reģistrējot sūtījumu nedod Dievs Tu viņu neieliksi pakomātā līdz nākamās dienas beigām. Ja Tu to neizdari, vari atvadīties no savas naudas. Nabadzīgās es noteikti nepaliku, bet negatīvu atsauksmi es gan atstāju. Būtu tikai cilvēcīgi atrisināt šo situāciju, bet pazvanot uz uzziņu tālruni tevi maigi pasūta dažas mājas tālāk.
Varu jums ziedot šos 50€ lai jums biznes attīstās.
Jauku dienu
Komentāri (6)
Ja tādi bija noteikumi, tad samaksāji par savu muļķību. Noteikumi ir jālasa, nevis tikai jāapstiprina.
Kur paliek cilvēcība? Vai Tavā uztverē viņa neeksistē?
Tas ir bizness. Cilvēcīgi būtu norimties un sūdzēties, kad tev ir taisnība. Citiem pieredze maksā nospēlēt automātos mamkas dzīvokli un pēctam tāpat neko no tā neizsecināt un sūdzēties, ka online kazino nav godīgs.
Uzrakstīju garu tekstu ar paskaidrojumiem tā, lai jūs saprastu, bet sapratu- nav vērts ko skaidrot cilvēkam kuram nav cilvēcības.
Es dažiem aborigēniem diezgan rupji atbildu par muļķībām, šeit bez konkrēta heita. Katrs no mums ir maksājis par savām kļūdām. Izlasi manu domu, sava garā teksta vietā.
Labdien,
Ļoti atvainojamies, ka radusies šāda pieredze. Noteikumi par sūtījuma ievietošanu pakomātā noteiktā termiņā ir paredzēti, lai nodrošinātu pakalpojuma plūsmu, taču mēs saprotam, ka var gadīties dažādas situācijas. Lūdzam, atsūtīt sūtījuma numuru uz [slēpt]@smartposti.com, lai varam izskatīt konkrēto gadījumu un rast risinājumu.
Ar cieņu,
SmartPosti Klientu atbalsta komanda.