24k Skaistuma Centrs - neprofesionāla attiksme

Izlasīju tikko dažas atsauksmes par salonu 24 KARATA. Žēl, ka neizlasīju pirms iešanas uz turieni. Es arī ieteiktu uz šo salonu labāk neiet, ja nevēlaties zaudēt laiku un sabojāt garastāvokli. Man arī uzaicināja uz matu procedūru. Pa telefonu teica, ka tas aizņems 1,5 stundas, bet kad aizgāju, tad jau teica, ka darbiniece nevarēs iztaisīt ātrāk kā 2 stundās... Man nebija lieka laika, tad teica, lai nākot citreiz. Kas tas par murgu tur vispār notiek? Kaut kādu elementāra klientu čakarēšana. Man jau šķiet, ka meitenīte redzēja, ka neesmu kliente, ko varēs apmuķļot (jo sāka ar dziesmu par manām skaistajām acīm, uz ko es īpaši neuzķēros :) Vispār jāsaka, ka šie jaunie salonkantorīši ar visādiem nāves jūras brīnumiem strādā ļoti neētiski. Tālāk no tā kantora!

Komentāri (20)

2 24k 08.01.2015

Cien. SarmaFreiberga

paldies, ka atradāt laiku 24K Skaistuma centram.

Patiešam žēl, ka dažiem apmeklējums sniedza negatīvu pieredzi. Atvainojamies par savu darbinieku uzvedību.

Esiet vienmēr jauna, skaista, vesela un iekārojama.

Jūsu 24 K

L Labs meitens 12.01.2015

Es, laikam, savā komentārā arī pievienošos par to attieksmi. Ja palasītu atsauksmes pirms doties, noteikti neietu. Piedzīvoju līdzīgu situāciju, kad esmu atteikusies pirkt viņu abonementu, tad jau man "pastāstīja" visu patiesību par mani un par manam problēmām - it ka ar smaidu uz lupām, bet varēja manīt-knapi turas tas smaids:) Bet galvenais, sakuma likās, ka viss ok, stāsta meitenes par savu pieredzi - drusku jau pārspīlēti, bet nu mazums...bet, kad pēc brīža pie pretēja spoguļa cita darbiniece citai sievietei stāsta tas pašas baikas, tad jau ir skaidrs - pēc viena iemācīta scenārija darbojas!!! Taču varēja aizdomāties, ka no malas tas nebūt neizskatīsies labi...

2 24k 12.01.2015

Labs meitens

Paldies, par jūsu komentāru. Diemžēl, mūsu valstī tā arī ir, gandrīz visiem ir līdzīgas problēmas. Laikām tas tomēr var no malas izskatīties komiski..

Paldies, ka apmeklējāt 24 K salonu.

Esiet vienmēr jauna, skaista, vesela un iekārojama.

Jūsu 24 K

F funcis 09.02.2015

Pievienojos iepriekš rakstītajam! Viss sākās ar to, ka meistare nokavēja par stundu! Ienākot frizētavai līdzīgā telpā, lika atslēgt telefonu! Nākamās divas stundas man mēģināja iestāstīt, ka man draud operācija 8000 EUR vērtībā, ja nesākšu apmeklēt procedūras un izmatot 24K līdzekļus. Par to, ka nevaru šo pakalpojumu atļauties, neviens negribēja pat dzirdēt. Muļļāja mani tur 2, 5 stundas. Tā vietā, lai izžāvētu man matus un palaistu vaļā, jo es kavēju uz lidostu (nebiju paredzējusi, ka dabūšu lieku stundu gaidīt un ilgāk par 90 min tur uzturēties), viņa nepārtraukti skraidīja pie finanšu menedžera un grūda man batonus ausīs. Lai pārliecinātu šo dāmu par finanšu līdzekļu nepietiekamību, piezvanīju vīram un tad sākās jautrākais: izrādījās, ka mīļais sašķaidījis mašinu pret BMW X5 braucot bez apdrošināšanas. Man sākās histērija. "Meistare", ilgi nedomājot, aizstiepa mani pie finanšu menedžera pildīt kaut kādu anketu. Ko es viņai teicu-absolūti neatceros. Attapos tikai tajā brīdī, kad tēvs jau mājās spieda mani iedzert nomierinošos. Kaut kādā veidā es neizžāvētiem matiem nesos uz lidostu sagaidīt radus, tad vēl transa stāvoklī pamanījos tikt līdz tēvam, atdot viņam viņa mašīnu un palūgt, lai visus izvadā. Es ļoti ceru, ka līdzīga situācija negadīsies nevienam. Vēl joprojām rokas trīc. Sēžu un domāju-zvanīt viņiem vai rīt vēlreiz aibraukt, lai vismaz noskaidrotu, kādu anketu un priekš kam man lika pildīt un ko vispār es tur esmu sarakstījusi.

2 24k 12.02.2015

Paldies funcis, par sniegto informāciju.

Ceram, ka jūsu ģimenes problēmas ir veiksmīgi atrisinājušās.

Ja jums neizdēvas vai nebija laika lai noskaidrotu par aipildīto anketu, jūs varat atstāt savu vārdu un tālruņa numuru vai epastu, lai mūsu darbinieki lai sazinātos ar jums.

Paldies.

Jauku dienu vēlot
Jūsu 24 K

D dragons 20.02.2015

Es arī biju šajā ebreju kantorī - viss atbilst izteiktajām sūdzībām, biju pārsteigta par šo milzīgo nekaunību, kas izrādās tiek veltīta mūsu sievietēm tik ilgu laiku!
Ja man būtu lieki 2400 eur, par kuriem viņi gribēja man iesmērēt savu nekvalitatīvo produkciju un neprofesionālo apkalpošanu, es tos iztērētu, lai iesūdzētu tiesā par cieņas un goda aizskaršanu!
Apkalpojošā personāla dāmas, domājams ir narkomānes, kas strādā par devu, jo citus iemeslus, kā dēļ viņas ir tik zemu kritušas, es nevaru iedomāties.

D dragons 20.02.2015

Ņemot vērā to sieviešu skaitu, ko šis salons ir pazemojis (vismaz 1000 sanāks), varētu samesties pa simboliskai summai un nolīgt advokātu, kas šo kantori pačakarētu tāpat kā viņi savas klientes!

D dragons 20.02.2015

Vai arī savākties kopējā piketā pie salona, piesaistot TV kameru dalību - lai, parādoties ziņu sižetos, šis pasākums brīdinātu potenciālos salona upurus.

2 24k 25.02.2015

Cien dragons.

Kāda veida salons ir pazemojis cilvēkus? Lūdzam nemaldināt cilvēkus par mūsu darbību.

P pukesrokas 26.02.2015

Man arī piezvanīja no minētā salona un uzaicināja uz bezmaksas procedūru. Varēju izvēlēties procedūru - sejai vai matiem.
Iedomājos kāpēc gan neapmeklēt, jau jau piedāvā tikai pamēģināt, neviens neprasa naudu. Godīgi pateikt - bezmaksas iespēja vienmēr vilina.
Kamēr sēdēju un gaidīju, pavēroju apkārtni. Viss tīri, kārtīgi, skaisti.
Man patika personāla laipnība, izjutos ka esmu gaidīta un savējā. Arī stāsts par piedāvāto produktu bija interesants. Uzzināju ko jaunu priekš sevis. Patika darbošanās ar man, maniem matiem. Izbaudīju mieru un esību uzmanības centrā.
Protams, bija laipna uzņēmuma reklama un aģitēšana kļūt par klienti. Tomēr nebija agresivitātes reklāmā, par ko izlasīju šeit, kad mājās pārnākusi sāku meklēt internetā datus par šo salonu. Mani, protams, šokēja salona pakalpojumu lielā cena, ko nevaru atļauties un ņemt kredītu, lai šo pakalpojumu apmaksātu - nav ne iespēju, ne vēlēšanās.
Tomēr aizgāju no salona pacilātā noskaņojumā. Kaut uz mirkli biju sajutusies svarīga un nepieciešama. Sajutusies kā dāma. Un tomēr biju saņēmusi pakalpojumu - dažas procedūras matiem un nedaudz arī sejas ādai.
Man salonā kopumā patika. Nevaru teikt "Ejiet uz salonu" vai "Neejiet uz salonu". Katra paša izvēle.

D delirious24 16.03.2015

я там работала, кантора действительно ужасная! НИКТО КИКОГДА ТУДА НЕ ХОДИТЕ! ДЕВОЧЕК НАБИРАЮТ С УЛИЦ, КОТОРЫЕ ВООБЩЕ НИКОГДА НЕ РАБОТАЛИ С КОСМЕТИКОЙ И ЗНАТЬ НЕ ЗНАЮТ КАК С НЕЙ РАБОТАТЬ! нас обучали 5 дней как вешать лапшу на уши женщинам, как их обрабатывать, чтоб они купили эту косметику, говорили нам, чтоб мы врали, что работаем там уже год и проходили курсы в разных странах! а это все ложь! вначале не казалось все таким ужасным, тем более вначале коллектив был милый.. НО! мне Хватило поработать там 2 дня, и я бегом от туда убежала... обещали золотые горы, на самом деле там копейки платят! мне просто было жалко всех этих женщин, которым надо было вешать на уши лапшу.. и нас это просто заставляли делать! отношение к нам было ужасное, как к рабам, а не к людям! даже времени на обед не было и телефон отбирали на всю смену! и унижали нас... поэтому там обычно и не хватало мастеров, тк все от туда просто убегали проработав там всего один день! много плохого могу сказать про это место, а хорошего, к сожалению, ничего!!!
НЕ ТЕРЯЙТЕ СВОЕ ВРЕМЯ ЗРЯ НА ПРОЦЕДУРЫ! ЭТО ВСЕ ЛОЖЬ И РАЗВОД!!!
И, ДЕВОЧКИ, НИКОГДА НЕ ИДИТЕ ТУДА РАБОТАТЬ!!!

P Plaukšķis 16.03.2015

kraapshana

E ewige 11.04.2015

Par velti ir tikai siers peļu slazdā. Tāds teiciens vienmēr jāatceras :) Jā, un es arī nolēmu pamēģināt. 3 paziņas teica, ka esot bijis tīri labi, ja var izturēt diezgan uzstājīgu produktu piedāvāšanu. Bet, godīgi - ja es nolēmu "izbaudīt" sejas kopšanas procedūru, skaidri zinot, ka nepirkšu produkciju, tad laikam jau bija jārēķinās, ka pārdevējs nebūs apmierināts un savu neapmierinātību izrādīs. Nu, nervi man nav kā striķi un pat no neliela uztraukuma man uz kakla un sejas parādās sarkani plankumi...
Meitene, kas apkalpoja, piedāvāja kafiju, runājās, bija laipna un patīkama, bet menedžere, kurai, protams, tāds darbs - bojāja omu un pamatīgi. Nāca pārliecināties, vai es tiešām labi jūtos... sarunas ar viņu bija tik nepatīkamas, ka es nolēmu aiziet, kad man bija apstrādāta tikai 1 sejas puse. Domāju, ka darbojoties ar "aparātu", kam ar ultravioleto staru palīdzību viss labums no uz sejas uzziestajām vielām jāiedabū ādas dziļākajos slāņos, normāli, ka seja kļūst sarkana- berzējot tā parasti kļūst tāda. :) Izrādās, tā tas notika tikai man, jo vakar bija saspringta diena un uz procedūru aizgāju pilnīgi neatpūtusies. Bet vai tad sievietes uz skaistumkopšanas salonu neiet tāpēc, lai nogurušu seju padarītu mundrāku? Ja iepriekš domāju, ka meistarītes darbs bija ļoti labs, tad pēc tam, kad menedžere pateica, ka no aprāta nevar kļūt sarkana seja, jo ar aparātu knapi pieskaras ādai, tad sanāk, ka meistarītes darbs bija vai nu slikts vai tas apzināti tā tiek darīts, lai turpmāk netērētu laiku ar klientu, kurš nepirks produktus. Visu procedūras veikšanas laiku notiekošo vēro menedžere ar novērošanas kameras starpniecību. Meistare šādu un tādu iemeslu dēļ iziet no telpas un tajā brīdī arī pieslēdzas menedžere ar savu buldoga cienīgo darbību.
Ja tev dārgā veikalā ieejot nepatīk, kā uz tevi lūkojas pārdevēja un piedāvājas palīdzēt, tad neej uz "24karata" - tur jutīsies tāpat un vēl draņķīgāk. Tādas vietas lai apmeklē dāmas ar biezu maku! Pretenzijas ir tikai tām, kas pērk nedārgo kosmētiku. Bet arī "iekrīt" droši vien tieši tādas kā mēs, jo turīgās meitenes nepirks tik dārgu mantu, kam galu galā efekta nav nekāda. Ar intensīvo berzēšanu vajadzēja panākt, ka seja pietūkst un izskatās gludāka, ād tvirtāka. Par laimi, tur, kur krunciņu uz manas sejas ir visvairāk - ap acīm- meitene neberzēja stipri un tur arī bija redzams, ka efekta nav. Tik vien kā zelta krāsas mirdzums uz sejas vienas puses, bet to varētu dabūt arī ar pārtikas spīdumiņiem :D
Kā jau teicu: par velti ir tikai siers peļu slazdā!

A apdomīgā 30.04.2015

Ilgi domāju, vai vērts tērēt laiku, lai rakstītu par šo kantori. Tomēr izlēmu, ka ir vērts paglābt kādu sievieti no pazemojuma vai neadekvātas naudas iztērēšanas, ja gadītos uzķerties uz mušpapīra. Aizgāju humora pēc, jo tajā dienā bija darīšanas attiecīgajā pilsētas daļā. Pirmais, kas mani kaitināja, bija ārkārtīgi uzspēlētā rokas spiešana, iepazīstoties. Tad kabinetā sākās mana psiholoģiskā apstrāde, kuras laikā man tika radīts iespaids, ka man ir neskaitāmas vainas, ko atrisinās vien šī salona speciālisti un 2400 Eur. Es nekad nebiju jutusies tik slikti un apkaunoti. Uzskatu, ka man nav tādu problēmu, kā man tika stāstīts. Tā kā laika gaitā esmu šo to palasījusi par kosmētiku, dažādām procedūrām, mani nevar tā vienkārši apvest ap stūri. Intervijas laikā es pamanīju, ka uz maniem ļoti konkrētiem jautājumiem, meitene lavierē vai atbild izvairīgi, kas man lika secināt, ka viņa neko daudz nezina. Pirms slavenās procedūras meitene izgāja ārā no kabineta, lai it kā aizietu pēc ūdens. Tad sākās jaunas mokas. Viņa bija ātri izsmēķējusi cigareti. Cieši noliecoties pār manu seju, viņa ilgi man pūta virsū lētu cigarešu smaku ! Tas bija šausmīgi ! Ja viņa kaut dienu būtu mācījusies vai strādājusi par kosmētiķi, tad NEKO TĀDU neatļautos. Kad puse sejas tika apstrādāta, tad viņa lika atbildēt uz jautājumiem, aizpildot anketu par to, kā man patika kosmētika, apkalpošana un kādi ir mani plāni attiecībā uz šo firmu. Pirmkārt, lai es atbildētu uz jautājumiem adekvāti, aptaujai būtu jābūt anonīmai. To viņi nespēj izprast. Otrkārt, ja apstrādā pusi sejas un tad, ja atbildi, ka tev nav nekādu plānu viņu sakarā, tad šņāc, ka otru pusi neapstrādās, tas atbaida uz visiem laikiem. Pēc šīs vizītes es jutos fiziski un morāli ĻOTI, ĻOTI slikti līdz pat vēlam vakaram.

2 24k 30.04.2015

Cien., apdomīgā

Vai jūs nevarētu nosaukt meistāres vārdu vai sava apmeklējuma laiku un datumu, lai mēs varētu noskaidrot kas ar jums strādāja un kāpēc meistāre atļaujas smēķet, vai draudēt par to, ka gadijumā, ja jums nav nekādu plānu, jums neapstrādās otru sejas pusi.

Paldies.

ar cieņu,
24 K

V VladIat 30.04.2015

ja, vinjas vards ir Julija

A apdomīgā 08.05.2015

Interesanti, kur palika mana atbilde, ko šodien rakstīju, ka Jūlija nav vainīga, bet cita meitene. Tas pat nav svarīgi, kura, jo KĀDS SUNS, TĀDS SAIMNIEKS !!!

2 24k 08.05.2015

apdomīgā,

Vai jūs domājiet, ka mēs nodzēšam jūsu atbildi? Nu tad tas nav mūsu spēkos. Mēs tomēr nedomājam, ka jūsu salidzinājums par suni un saimnieku ir korekts runājot par cilvēkiem.

ar cieņu,
24 K

A apdomīgā 13.05.2015

Tas nav jāsaprot tieši, bet tas ir tēlains salīdzinājums. Tas ir pilnīgi nekaitīgs literārs paņēmiens un nav nekas personīgs.

R ri4y 13.05.2015

delirious24 - от куда такой бред? У меня пару знакомых девушек там работают, насчёт заграницы не знаю. Один крем я купил у знакомой, жаль что косметика только для девушек. Лицо у меня высихало, какие крема я только не пробывал, но не чего не помогало а их крем просто чудо. Советую подумать о мужской косметики. Насчёт зарплаты тоже не согласен. Да мне знакомые говорили что есть там такие особы как Вы которым около 1000 евро в месяц после уплаты налогов мало и давай им 3000 евро. Идите работать в макдональд, Рими или в Максиму за 400 евро на бумаге.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes