LV RU

Siltumserviss Rīga - Slikts serviss

Jau otro reizi saskatos ar problēmām ar Siltumserviss Rīga.
Pirmā bija rudenī pirms apkures sezonas sākuma, kad mēģināju viņus vairāk kā mēnesi sazvanīt, lai tie atrisina problēmu ar radiatoriem, jo 2 no 3 radiatoriem dzīvoklī bija silti, bet 3. Auksts. Galu galā tā problēma atrisinājās kaut kā pati, pēc vairākiem ēpastiem uz kompāniju.

Tagad otrā problēma.
Man sāka tecēt dvieļu žāvētājs vannas istabā. 20.08.2019 es piezvanīju uz rnp, paziņoju par problēmu. Viņi piefiksēja un teica, ka nodos ziņu siltumserviss rīga un tie ar mani sazināsies, kā arī notika. Dienas beigās (20.08.2019) man piezvanīja meistars un mēs sarunājām konkrētu laiku (13: 15 21.08.2019) , jo visi ir strādājošie cilvēki un visiem darba dienas laikā ļoti grūti atrast brīvu mirkli, lai atrisinātu problēmu. Es biju mājās jau 13: 10, 13: 21 es piezvanīju meistarim un jautāju, kur viņi ir un kad būs. Atbildē dzirdu "es aizmirsu, pēc stundas būsim". Tad es paliku dusmīga un nevisai laipna, kā rezultātā viņi man pateica pēc 15-20 minūtēm būs. Tā arī bija, pēc 15 minūtēm viņi bija uz vietas.
Es viņiem pastāstīju par problēmu, uz ko meistari man atbildēja "tas pilēja tāpēc ka vakar bija atslēgts karstais ūdens, līdz nākamai reizei nepilēs". Forša atbilde, vai nē?
Rezultātā as panācu to, ka viņi man pārpakoja dvieļu žāvētāju abos galos, jo no sākuma viņi gribēja to darīt tikai no viena gala.

21.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Fe

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes