Siltumserviss Rīga - Slikts serviss

Šodien pārnākot mājās plkst. 23.00 pamanīju ka nav karstā ūdens. Piezvanīju uz rīgas siltumu iedeva šī kantora numuru.
Piezvanot uz šo kantori, neviens neceļ klausuli. Pēc 5 minūtēm gaidīšanas laika zvans automātiski tiek pārtraukts. Tā jūs apkalpojat jūsu klientus?
Ieejot mājās lapā pie viņiem ieraudzīju paziņojumu ka tiks veikti siltumtīklu hidrauliskā pārbaude.
Jautājums kur ir paziņojumi uz kāpņu telpām? Vai kā man tas ir jāzin?
Otrais mājās lapā ir rakstīts kā ūdens tiks atslēgts 00.00 17. Jūnijā līdz 18. Jūnijā plkst 24.00. Šodien, 17. Jūnijā visu dienu bija karsts ūdens. Jūs datumus nesajaucāt? Veselu diennakti?
Treškārt mūsu adreses lidoņu iela 13 nemaz nav sarakstā.
Esmu stipri neapmierināta par tādu pašizrīkošanos no viņu puses. Kā man tagad pus nakti jāsilda ūdens, lai var aiziet nomazgāties un ne tikai man, bet visai ģimenei.

18.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

K Klientamnavtaisnība 18.06.2019

Tak tāds karstums - mierīgi var nomazgāties aukstā. Jau mēnesi tā daru. Ekonomija )))))

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes