www.sudzibas.lv SIA Laluna Slikts serviss

SIA Laluna - Slikts serviss

03. februāri tika pieteikts auto uz servisu, rinda uz 06. februāri, kad arī auto tika nodots servisā SIA "Laluna", iepriekš pazistams kā "Pilna servisa līzings", Jēkabpilī, iepriekš vienojoties par šo darbu uzsākšanas datumu. Tātad nodevām auto 06. februārī ar salonā nedarbojošos ventilatoru. Mašīnu saņēmam pēc 2 nedēļām 20.02. Pašu ventilatoru sameklējām, atvedām, nodevām paši. Rēķins 350 euro ventilatora maiņa.
Galvenā sūdzība:
1) neadekvāta summa par ventilaora maiņu;
2) servisa darbinieki nebrīdināja par remontdarbu izmaksām (brīdināja tikai par jauna ventilatora cenu)
3) remontdarbi vilkās ļoti lēnu. Uz mūsu vairākkārtīgiem jautājumiem kad automašīna būs kārtībā, atbilde bija - "kad pienāks rinda".
Secinājumi un ieteikumi šī servisa nākamajiem klientiem (kuriem svarīgas remontdarbu izmaksas) - pajautājiet cik izmaksā viena remontdarbu stunda (šajā gadījumā tie ir 35 euro/h) un ar cik šadām stundām nepieciešams rēķināties. Ja uz šādu jautājumu atbildi sniegt nevar, tad tas liek apšaubīt meistaru kompitenci.

Komentāri (2)

BondsBonds 20.02.2020

Stundas samksa adekvāta,bet nu to skaits, jā, ļoti pat smieklīgi.

Arbeit macht frei 03.09.2020

Iespējams vienkārši neveiksmīga pieredze? Auto marka, modelis, gads un konkrēti kāds tieši ventilators bija jāmaina palīdzētu objektīvi saprast vai konkrētais darbs patiesi aizņem tik daudz laika un ir tik komplicēts.

2020. gada martā, iepriekš piesakoties pa telefonu, es pie viņiem ierados ar savu sapuvušo lūzni (97. gada pasātu) un ar tehniskās apskates protokolu kurā bija vairāki divnieki. Atstāju auto pie viņiem no rīta un jau pēc pāris stundām man piezvanīja un detalizēti saskaņoja gan darāmos darbus un cenas. Diezgan operatīvi divu dienu laikā nomainīja kaktu servisā iesmērētos defektīvos bremžu suportus, veica metināšanas darbus izplūdes sistēmai, nomainīja stūres šarnīru un saregulēja riteņu ģeometriju, noregulēja lukturi un pie reizes palūdzu lai nomaina degvielas filtru, jo pašam negribējās čakarēties. Detaļas pie viņiem maksā apmēram tikpat kā citos servisos, bet par darbu tik tiešām prasa mazliet vairāk kā citi "lētie" servisi, bet nu vismaz solījās ka neizdarību un defektu gadījumā viņi uzņemas pilnu atbildību un savas kļūdas labotu bez papildu samaksas. Par detaļām/materiāliem samaksāju kaut kādus €370 un par darbu €200. Tehnisko apskati izgāju bez aizķeršanās, ar veikto darbu kvalitāti un operativitāti biju patīkami pārsteigts. Komunikācija fantastiska, viegli sazvanāmi un jau savlaicīgi spēja informēt par darbu pabeigšanas laiku un kopsummu.

Piemēram par degvielas filtra maiņu man paprasīja €9

Dīvaini. Vai tiešām klientus šķiro vērtējot maksātspēju un komunikāciju? Es personīgi par katru veicamo darbu uzdevu jautājumu par cenu un skaitīju līdzi ar kalkulatoru un pat biju pirmais kurš nākošajā dienā viņiem piezvanīju, lai painteresētos par darbu gaitu un vēlreiz precizētu ar kādu kopsummu man būs jārēķinās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes