SIA KA Management - Krāpnieku kantoris
Vēlos informēt plašāku sabiedrību par savu negatīvo pieredzi ar uzņēmumu KA Management (iepriekš zināms kā BRU115, kurš ir likvidēts, taču uzņēmuma darbības faktiski joprojām turpinās zem jaunā nosaukuma), kas sniedz nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pakalpojumus Rīgā. Diemžēl sadarbība izvērtās ļoti nepatīkama, īpaši ņemot vērā manus veselības apstākļus – esmu cilvēks ar invaliditāti un aī par to saņemu no šīs kompānijas īpasnieka ciniski izsmejošu attieksmi ( ir pierādījumi ne tikai par šiem pārkāpumiem uz papīra ) .
Sākumā viss šķita korekti, taču pēc līguma parakstīšanas radās virkni būtisku problēmu. Uzņēmuma pārstāvji kļuva ļoti neatsaucīgi un izvairīgi komunikācijā, lai gan jau sākotnēji tika skaidri norādīts, ka varu komunicēt tikai rakstiski (e-pasts vai WhatsApp).Vēl arī faksts ka jau pirmās sarunas laika ar īpašnieku viņs uzdeva neadekvātus jautajumus ,kuri neskar īri kā arī veica sava veida šantāžistiskus gājienus.
Uzņēmums sistemātiski pārkāpa līgumā noteiktās saistības – netika veikti apsolītie remontdarbi, dzīvoklī ilgstoši netika nodrošināts siltais ūdens, kā arī ziemā nebija pienācīgas apkures. Uz visiem maniem rakstiskiem iesniegumiem uzņēmums sniedza izvairīgas vai vispār nekādas atbildes.
Turklāt tika radītas mākslīgas problēmas ar rēķinu apmaksu – dokumenti tika sūtīti novēloti vai tikai ievietoti pastkastē, piemērotas nesaprotamas soda naudas bez pamatojuma, un galu galā uzņēmums nepamatoti atteicās atdot manis samaksāto drošības depozītu.
Uzņēmuma rīcībā tika izmantota arī iebiedēšana – bez brīdinājuma tika atslēgta elektrība, kā arī mainīts durvju piekļuves kods, radot man būtiskas neērtības un materiālus zaudējumus.Un tas viss dēļ tā,ka es rakstīju pretenzijas un pieprasīju pildīt līgumā noteiktos punktus.Saskatot to ,ka esmu no tiem ,kuri nepadodas šie sāka regulāri sarežģīt dzīvesvietas apstākļus.
Lai izvairītos no atbildības, uzņēmums periodiski maina savu nosaukumu un kontaktinformāciju, kas rada aizdomas par apzinātu izvairīšanos no juridiskas atbildības un iespējamu finanšu pārkāpumu turpināšanu arī pēc vecā uzņēmuma likvidēšanas. Pašlaik uzņēmuma KA Management jaunie publiski pieejamie dati ir: juridiskā adrese Dzirnavu iela 31–36, Rīga, LV-1010, tālrunis +371 25934569, e-pasts [slēpt]@kamanagement.lv.
Šis uzņēmums ne tikai nemaksā nodokļus un necilvēcīgi izturas pret īrniekiem,taču vēl neprot valsts valodu un dokumentos visur ir rupjas kļūdas.PAts firmas īpašnieks Aleksejs Kaškarovs pa savas darbības laiku ( vairāk nekā 10 gadi Latvija ) pat nav iemācījies sasveicināties valsts valodā un tādi pasi arī viņa kantora darbinieki.
Aicinu visus, kuri apsver sadarboties ar KA Management, rūpīgi izvērtēt riskus un pārdomāt savu izvēli, lai izvairītos no līdzīgām nepatīkamām situācijām.
Esiet uzmanīgi ar so kompāniju un pabrīdiniet paziņas ,ja kādam vēlme kļūt par īrnieku pie šī krāpnieka.
Bildē krāpnieciska kantora īpašnieks Aleksejs Kaškarovs .
Komentāri (4)
Pretvalstisku elementu kantoris?
Ja uzņēmums KA Management (iepriekš BRU115) sistemātiski pārkāpj līguma saistības un neizpilda savus pienākumus attiecībā pret īrniekiem, tas var tikt uzskatīts par Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Dzīvojamo telpu īres likuma pārkāpumu.
Saskaņā ar Dzīvojamo telpu īres likuma 6. pantu, izīrētājam ir pienākums uzturēt dzīvokli atbilstošā tehniskā un sanitārā stāvoklī. Ja netiek nodrošināti pamatpakalpojumi, piemēram, siltais ūdens vai apkure, tas ir līguma pārkāpums, un īrniekam ir tiesības prasīt īres maksas samazinājumu vai līguma laušanu ar zaudējumu atlīdzināšanu.
Turklāt Civillikuma 1415. pants paredz, ka līguma nosacījumi ir saistoši abām pusēm, un, ja izīrētājs tos pārkāpj, īrniekam ir tiesības pieprasīt līguma pienācīgu izpildi vai kompensāciju. Ja uzņēmums nepamatoti atsakās atdot drošības depozītu, to var uzskatīt par bezpamatojuma iedzīvošanos (Civillikuma 1041. pants).
Ja tiek izmantotas iebiedēšanas metodes, piemēram, elektrības atslēgšana vai piekļuves koda maiņa, tas var tikt kvalificēts kā patvarīga rīcība saskaņā ar Krimināllikuma 197. pantu, un šādā gadījumā var vērsties policijā.
Ņemot vērā aprakstīto situāciju, ieteicams:
1. Rakstiski pieprasīt līguma saistību izpildi (vēlams ar ierakstītu vēstuli vai e-pastu, saglabājot pierādījumus).
2. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), ja ir pārkāptas patērētāju tiesības un līguma nosacījumi.
3. Ja netiek atdots drošības depozīts, iesniegt prasību tiesā par naudas piedziņu.
4. Ja tiek lietota iebiedēšana vai citas prettiesiskas darbības, iesniegt iesniegumu policijā.
5. Informēt Valsts ieņēmumu dienestu (VID) par iespējamu nodokļu nemaksāšanu, ja uzņēmums darbojas necaurspīdīgi.
Ņemot vērā, ka uzņēmums periodiski maina nosaukumu un kontaktinformāciju, tas var liecināt par mēģinājumu izvairīties no atbildības. Šādā gadījumā būtu lietderīgi arī informēt Uzņēmumu reģistru un Ekonomisko noziegumu apkarošanas pārvaldi par iespējamiem finanšu pārkāpumiem.
Apstrīdēšu ,viņa kantora darbinieki var un zin Latviešu valodu, bet pats aleksejs, pat nepacentos šo vārdu ar lielo burtu uzrakstīt, tas necilvēks nezin, neprot un negrib pat zināt ,dzīvojot Latvijā 10 gadus. Ceru ka drīz viņu par viņa rupjajiem pārkāpumiem paņems pie "dziesmas"
Labdien. Esmu Aleksejs Kaškarovs, SIA KA Management īpašnieks.
Diemžēl nav iespējams atbildēt uz visām muļķībām, ko viņš raksta, jo apsūdzības un sniegtā informācija ir izdomāta.
Šis personāžs Normunds Birkhans (pers. kods: 020872-11651) pie mums īrēja dzīvokli 2019. gadā Ezera ielā. Ar viņu regulāri radās problēmas sakarā ar to, ka viņš nepildīja līguma nosacījumus, draudēja un apvainoja mūsu darbiniekus, šantažēja mūs ar paziņojumiem policijai.
Šī persona izmanto savu invaliditāti, manipulē - tādējādi izsaucot žēlumu par sevi un tādēļ cenšas iegūt priekšrocības, preferences, īpašu attieksmi vai pelnīt naudu ar krāpšanu. Šobrīd, pēc mūsu informācijas, viņš atrodas Anglijā un, acīmredzot, viņam ir beigusies nauda, un tāpēc pēc 6 (!) gadiem viņš nolēma uzrakstīt mums atsauksmi un raksta mums vēstules, pieprasot “kompensāciju”.
Sociālajos tīklos ir redzams, ka Normunds Birkhans aktīvi raksta sūdzības par dažādiem uzņēmumiem, ne tikai par mūsējiem.
Mūsu uzņēmums Latvijā darbojas jau vairāk nekā 13 gadus. Mums ir vairāk nekā 400 īres dzīvokļu un vairāk nekā 1000 apmierinātu īrnieku visā mūsu laikā. Diemžēl dažkārt trāpās ne pārāk veseli un ne pārāk adekvāti iemītnieki.
Pats es tik tiešām nerunāju latviski, jo neesmu Latvijas iedzīvotājs un man palīdzēja šo tekstu iztulkot, tomēr visi mūsu darbinieki brīvi pārvalda latviešu un citas valodas. Pats Normunds par to zināja jau pirms līguma parakstīšanas.
Mēs ceram, ka angļu medicīna viņam palīdzēs atjaunot garīgo veselību. Ja viņš, atgriežoties Latvijā, vēlas īrēt dzīvokli no jums, ļoti iesakām viņam to neizīrēt, lai izvairītos no problēmām. Bijušā īrnieka fotoattēli ir pievienoti zemāk (paņemti no viņa soc. tīkliem).