LV RU
www.sudzibas.lv sia GT AUTO ŅIRGĀJAS PAR DARBINIEKIEM

sia GT AUTO - ŅIRGĀJAS PAR DARBINIEKIEM

Uzņēmums kurā pret darbiniekiem izturas kā pret pēdējiem idiotiem, liek strādāt pat 90 stundas nedēļā, nedod pat brīvdienu lai atpūstos, algu izmaksā kā pagadās, citreiz vispār neizmaksā, darba apstākļi smagi neatbilstoši likumiskajām prasībām. Mašīnas vecas un bīstamas bieži lūzt. darba apjomi milzīgi. Gtauto ir firma kurai interesē tikai gūt labumu uz šoferu nezināšanu.

L

Komentāri (24)

T Tenis 26.11.2012

Iesaku Tev neuzvesties kā verga dvēselei, bet iesniegt sūdzību Valsts darba inspekcijā vai Tiesībsarga birojā.

Z Zanda 27.11.2012

Kur tādas muļķības varēji izrakt, mans vīrs tur jau 10 gadus strādā un nekādu tādu problēmu vispār tur nav!Ja Tavs piedzīvotājs- draudziņš ir tik nespējīgs tad lai meklē citu darbu:D

S strādnieks5 05.03.2013

Esmu strādājis šajā firmā, varu jums pateikt, ka labāk nebūtu to darījis.Mašīnas zem katras kritikas, turas uz puņķiem, riepas plikas ka audi maucas ārā, remontē Limbažos briesmīgi, ka tik ātrāk no angāra dabūt ārā.Ja kaut kas salūzt vienmēr vainīgs būs šoferis, nekad neatzīs ka nav saskrūvēta līdz galam, mehāniķim Normundam labāk nezvanīt, vēl neesi sācis ar viņu runāt, kad sāk uz tevi kliegt kā negudrs, atruna vienmēr viņam ka šefs neļauj normāli strādāt.Cik esmu bijis Limbažu garāžā, šefu nekad skaidrā neesmu sastapis, ko jau tas liecina par šo firmu.Darbiniekus tur notur tikai uz solījumiem.Nav nekāds noslēpums ka algu tur maksā aploksnēs, pirmo aplokšņu naudu dabū pēc trīs nostrādātiem mēnešiem un tad vēl tu nezini cik tev izmaksās, maksā tur pēc acīm.Ja uzraksti atlūgumu tad sākas īsta elle, aplokšņu naudu tu nevari dabūt, jo pēkšņi Inga vairāk neceļ telefonu, ja arī viņas satiec tad pasaka, ka degvielas pārtēriņš bijis, vai nu sola no dienas uz dienu.Ja gribat piedzīvojumus, tad tik uz priekšu tur strādāt

D darba devejs 25.03.2013

muļķibas

D darba devejs 25.03.2013

Jebkurs darba devejs piekritīs, ka no 100 darbiniekiem vismaz trīs uzvedas kretīniski, bet Latvija ir jau tikai darbinieku tiesības un darba devēja pienākumi.
Šī pārprastā demokrātija ar šo mājas lapu, kad jebkuru var apliet ar samazgām un nekas par to nav.Jo viss jau ir anonīmi, līdz ar to ir nesodāmības princips, jo darba devējs parasti sīm tenkām nevelta savu laiku.
'par šofera komentāru- ja ir tik slikta darba vieta, kāpēc jāsež trīs meneši, vienkārši var iet prom uz personīga iesnieguma pamata, bet aiziet korekti. Darbiniekiem darba samaksa ir izmaksāta gan par janvāra, gan februāra mēnesi. Tikai nezin kāpēc šis anonīmais šoferis nestāsta visu, gan par to kā uzrakstot atlūgumu pēkšņi puspiekabe patērē 39 l/ 100 km nevis kā citiem autovadītājiem, un kad tiek prasīts rakstveida paskaidrojums, tas tiek atteikts, jo nav jau attaisnojuma un pārējiem naktu smiekli par šo degvielas patēriņu, nezin kāpēc tiek klusēts par to, ka izraisot avāriju, soferis vaino riepas, bet policija konstatē, ka ar riepu protektoru viss kārtībā, tikai šoferis nemāk braukt, kad uz ceļa notiek avārija šoferis nesaprot ar ko atšķiras riepas sprāgšana no pakaļēja tilta sabrukuma, kad mehāniķim jāzīlē, kas tad uz ceļa noticis,
vai tikai jāpaņem rezerves rats vai jāsauc evakuators, tāda ir dažu
autovadītāju kompetence, domāju, ka tas nav nekas jauns, un tā varētu
turpināt ilgi. Priece fakts, ka sadi autovaditaji ir tikai dazi un ir loti daudz labu, ilggadeju soferu, kas strada godpratigi.
Par "rampas darbinieka" komentaru- vareja jau nu visu izstastit, ko tad tik kautrigi. Vai tiesam aizmirsas ka izdemoleja jaunu biroja vagoninu, aprakstot sienas, lauzot durvis, noraujot interneta un elektribas vadus, saplesot logu zaluzijas, piemeslojot telpas un apkartni ar sasistam
pudelem, papiriem, izdemolejot noliktavu un piemeslojot tualetes, nerunajot jau par atrasanos darba vieta alkohola reibuma, par ko sanemu no noliktavas vadibas bridinajumu.Domaju, ka jebkurs piekritis, ka sadi darbinieki ir jaatlaiz un jaaizliedz ieiet teritorija, lai neturpinatu vandalismu. ir gan nofilmets, gan faksets videokameras.Ir personiski runats par so situaciju, tagad tas tiek nosaukts par izvairosanos runat. Darbs tika darīts nekvalitatīvi un ta nav mistika ir konkreti dokumentali pieradijumi. Nezin tikai kapec sis "rampas darbinieks" par to kluse, laikam nav izdevigi. Nakti ierasties uz rampas un draudet citiem kompletetajiem? Vai tas ir normali? Pietiekami ir nakti buts uz rampam, vienigi gribas, lai darbinieki, kas par to sanem algu (kompletesanas vaditajs, naktsmainas vaditajs, kompletetaji..) dara savu darbu godpratigi un ja nevar to darit, tad jaskiras un spekulet uz apstakli, ka darba devejs kluses?
Patikami, ka interese citu personiga dzive, bet pirms raksta var pakonsulteties. Zel, ka si ideja pirkt masinu par firmas naudu tia pasniegt tikai 22.03., tiesam mulkigi ir par 10 gadus vecu masinu maksat katru menesi lizingu no darba samaksas cilvekam, ko sanem cita uznemuma.Nu bet ko lai dara, ja interese darba deveja personiska dzive, drosi, zvaniet, rakstiet, atskiriba no siem daziem anonimiem rakstiem nav ko slept.

S sisis 03.03.2018

inga tavs pisejs ies prom ja nepirksi mašinu

S strādnieks5 25.03.2013

Nu protams darba devējs jau atradīs atrunas, viens izdemolējis, otram degvielu patēriņš par lielu, tik nevar saprast kāpēc nevar šoferus dabūt, kas šai firmā strādātu, tās ir vienas vienīgas atrunas, no darba devēja puses, veco labo šoferu ir palicis, tik cik uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt.Daudz maz jēdzīgo šoferi, kā arī rampas strādnieku ir jau aizmukuši no šis firmas

D darba devejs 25.03.2013

man nav nekadas atrunas jāruna, atšķirībā no klačām manā rīcībā ir fakti, un nevajag tikai runāt ka visi labie šoferi ir aizgājuši, tas ir apvainojums Vidzemes puišiem ar kuriem jau strādā gadiem, kas ir godprātīgi un nav šādu problēmu, ir cilveki laimes mekletaji un tur neko nevar darīt. Šoferus var dabut, ieliec tikai sludinājumu, rindā, tikai normālu cilvēku, kas grib strādāt ir ļoti maz un šī problēma ir daudziem transporta uzņēmumiem.Un par šiem rampas strādniekiem daudziem ir cits viedoklis, labi, ka vismaz viens saprata savu uzvedību, un izsisto stiklu iestikloja un pēc tam atvainojās. Vēlreiz gribu nobeigumā teikt, ja nepatīk strādāt, nestrādā, bet aizej normāli no darba vietas, kā to citi dara. Tāpat mums vienmēr liekas, ka citur ir labāk, citur diemžēl ir savādāk, un bieži pašiem jāremontē mašīnas. Bet nu pietiks. Katram sava taisnība, vienīgā kļūda, ka par daudz ir piedots, un tāpēc tā var atļauties darīt.

M marcelo11 02.04.2013

Man šajā firmā pietika ar vienu dienu, izbraucot līdzi maršrutā.Par automašīnām ir pilnīga taisnība, ne tikai viss krīt nost, bet arī durvis atvērt ir problēmas, no iekšpuses tas vispār ir neiespējami, jo rokturu nav, gaiss šņāc pa visām malām, rokas bremze atvienota, darba bremzes praktiski nav, var teikt ka tur strādā pašnāvnieki.Soferiem mehāniķim bail esot zvanīt, jo vienalga nekas netiekot remontēts un šoferi vēl kārtīgi nolamā.Runājot ar darbiniekiem, no šīs firmas nemūk tikai strādnieki, bet arī kantora darbinieki.Uzņēmumam kuram ir normāls autoparks, nevis grabažas un normāli darba apstākļi, par darbinieku trūkumu diez vai ir sūdzību, jo labā firmā tik strādāt ir neiespējami, šoferi nemainās.

N nylon2 05.04.2013

Es esu strādājis GT auto, nevaru teikt neko sliktu par šo firmu!Jebkurš darbinieks kurš tiek atlaist, vienmēr centīsies kaut kā ieriebr bijušajam darba devējam par to ka ir atlaists.Nevajag ticēt visām šitām muļķībām kas te ir sarakstītas par GT auto.

S sisis 03.03.2018

ARMAND tu jau esi ingas puse tu jau drātē viņu

D doblen 07.04.2013

Ko tad tu aizgāji prom no firmas, ja firma ir tik laba?

K kalvis 08.04.2013

Firmā valda liels bardaks, ne ar ko te reiķināties nevar, algas kavējas ar katru mēnesi, ar vien ilgāk un ilgāk.Algas dienās jānoklausās visādi murgojumi, kāpēc kavējas algas, kas nevienam darbiniekam neinteresē.Vienmēr šoferi centīsies uztaisīt par vainīgo un atvilkt no algas, ja sasalst produkcija, tad vainīgs būs šoferis, ne viens neņems vērā ka neiet refrežātors un tu nevari sasildīt produkciju.Par to pašu tiltu ko raksta darba devējs, šoferi centīsies uztaisīt par vainīgo, kāpēc nav dzirdējis ka tilts brūk kopā, tas nekas ka kabīnē vis klab un grab, lai sarunātos ar blakus sēdošo ir jākliedz.Kaut arī esi informējis mehāniķi ka tilts gaudo, par vainīgo paliks šoferis, viņš pateiks ka viss kārtībā bijis, šoferis nejēdz braukt un ir galīgs lohs, gala rezultātā sanāk ka šoferis sēž zem mašīnas un speciāli lauž to tiltu.Katru otro, trešo dienu jābrauc ar citu mašīnu, ja tev ir patēriņš 18l un iedod pāris dienas braukt ar mašīnu kam ir patēriņš 27l mēneša beigās sanāk 21-22l uz simts km, tad tev liek rakstīt paskaidrojumu, jo redziet tu zodz degvielu.Pierādīt savu taisnību ir grūti, jo ir uzskats ka tu tikai zodz un melo.

S strādnieks5 12.04.2013

Tas nav nekāds pasaules brīnums, ka algu nedabūja, parunā ar jebkuru, kurš aizgājis no GT auto, cik no viņiem ir dabūjuši pēdējās algas, apšmaukti ir visi, aizej ar labu prātu, vai sarājies, tam nav nozīmes, kamēr tu strādā viss kārtībā, kā pa vārtiem esi izgājis, tā vairs neceļ telefonu, no tevis neko vairs nevajag un nav nekas tev jāmaksā. četrus gadus vecs vagons, viņu uztverē ir jauns, ja jau uzskata ka 97g mašīna, ir gandrīz vai no konveijera nobraucis, kā tik jauna mašīna vispār var salūst.Ja par to, ka visu uzgrūž uz šoferi, tā tas ir, mehāniķis glābj savu ādu, pateiks ka vis kārtībā bijis, tad tā ar būs, šefs viņam ar visam tic.Cik nav bijis, ka piezvani mehāniķim, viņš pasūta tevi d...t, tu esi muļķis nekā nejēdz, pēc pāris dienām nojūk, tad ar meklē vainīgo, vainīgs būs šoferis, jo mehāniķis šefam stāstīs, ka šoferis ir zābaks, neko nav teicis, braukt nejēdz, lauž tik mašīnu, jāatlaiž tāds šoferis, pats tai pašā laikā trīs reizes motoram kapitālo remontu taisīja, visas trīs reizes nograbēja un ar gribēja šoferi par vainīgo uztaisīt, neatzīs jau ka nejēdz sataisīt, mašīnām atvieno visu ko tik var atvienot, panelis deg kā jaungada eglīte, visam par kuriozu, pat suportus noņem, bremzē kā gribi, kaut enkuru met ārā lai apstātos, pats saskrūvēt nejēdz, vaino tik šoferus.Pats esmu vedis preci kabīnē, lai nesasalst, ja ar sasalst, kādam jau ir jābūt vainīgam un tas ir šoferis, viņam ar jāsamaksā par sasalušo preci, ne jau vadība būs vainīga.Esam čakarējušies likuši svecītes būdā, lai viss nesaltu kopā, labuma nekāda.

J jurist konsuls 12.04.2013

Iesaku darba devējam.

Tiesības uz cilvēka goda un cieņas aizsardzību noteiktas Latvijas Republikas Satversmē un Latvijai saistošajos starptautiskajos aktos. Satversmes 95.pants noteic: "Valsts aizsargā cilvēka godu un cieņu." Konstitucionāli nostiprināta tiesību norma tiek īstenota tieši un nepastarpināti un ir obligāta visiem.

Civillikuma 2352.1 pants nosaka, ka katram ir tiesības prasīt tiesas ceļā atsaukt ziņas, kas aizskar viņa godu un cieņu.

Varu palīdzēt, lai sauktu apmelotājus tiesas priekšā, jo tagad jau ātri pēc IP adresēm var noskaidrot apmelotājus, dzīvojam taču 21 gadsimtā.

D doblen 16.04.2013

Ko tas jurists konsuls muld, ka tik nav tas pats darba devējs!!!tosols777 gan tād bailīgs...ir jācīnās ar tādiem darba devējiem un jurists konsuls...

R reino 18.04.2013

Negribu šeit aizstāvēt darba devēju, bet paši šoferi gremdē šo firmu.Nezinu kur skatās viņu priekšniecība, tā kā tirgo degvielu GT auto, diez vai vēl šajos laikos kaut kur tā notiek.Strādnieki čīkst ka algas nemaksā, labāk lai pastāsta cik viņi nozog, tie paši rampas strādnieki, zog gaļu un visu pārējo, kam tik tiek klāt, pat nekaunas apgrauztus kaulus kastēs sasviest atpakaļ, pats esmu redzējis, ka ņem no kastēm laukā, gan bulciņas, gan kūpinātus kauliņus un mierīgi apēd, tas ir tur pat uz rampas, vēl jau ko pamanās uz mājām aizstiept.Nozagto sedz darba devējs, rampas strādniekam atvelk minimāli.Piekrītu darba devējam, ir visādi šoferi, ir kas atbrauc nosviež mašīnu aiziet mājās, no rīta konstatē ka mašīna nav braucama, tās mistiskās degvielu normas kas ir sakruķītas, vispār ir kaut kas lieliski, saldējuma mašīnai patēriņš 15l, tai pašā laikā Alvosā tāda pati mašīna patērē 12l un nevelkas 75km stundā, lido viņi sezonā cik iet lai paspētu izvest, tas pats jau ar MAN un mersedesiem ar būdām izsmiekls 23l, viņi neēd vairāk pa 18-19l ar visu refu un cik tiek tas refs darbināts, tur jau tik vajag uzņemt refa motora stundas un izreiķināt, cik ir mēnesī nogājis.Viens, otrs pamanās kannu pa dienu noliet, ja paskatītos benzīntanku ierakstos, tad ar algu diez vai pietiktu, lai to nosegtu, vēl parādā paliktu, vidēji uz simts km paliek pāri 5-6l.Pa to naudu takš var pieņemt cilvēku kas kontrolē degvielu, vai kā Akatrans, mehāniķis izbrauc pie stūres ar šoferi kopā maršrutu, lūk tev patēriņš tajā tev jāiekļaujas, ja ir pāri tai normai, bez nekādiem paskaidrojumiem, vai garām runām, no algas atvelk.Arī tie paši refi tiek jau reiķināti uz visiem nobrauktiem km, loģiski domājot, atpakaļ no pēdējā veikala brauc jau tukšā.Ne jau degvielu vien zog, preci jau ar ņem, gandrīz katrā mašīnā aiz sēdekļiem mētājas kūku kastītes.Soferi turas jo izdevīgi, notirgo degvielu, nozog preci un par to vēl algu samaksā.

S skats no malas 18.04.2013

Gandrīz katrs būs dzirdējis teicienu: "Zivs pūst no galvas." Tas nozīmē – kādi cilvēki noteic un vada valsti, tāda ir visas Latvijas attīstības gaita. To pašu var teikt par uzņēmumu - kādi cilvēki vada uzņēmumu, tāda ir tā attīstības gaita. Šajos apstākļos viegli nav ne darba devējam, ne darbiniekam. Kā vieni, tā otri pieļauj kļūdas. Un tam, kuram pietiek enerģijas - tas met akmeņus otra virzienā. Un tā bezgalīgi. Bet problēmas būtība jau no tā neatrisinās. Darbiniekiem algas mazas, bet viņiem ir jādzīvo, jāēd, lai varētu strādāt necilvēciskos apstākļos ar pārslodzēm katru darba dienu. Var jau, protams, kontrolēt, kur paliek degviela, bet kurš kontrolēs, kur paliek šofera iztērētā enerģija darba dienas gaitā? Viņi strādā vairāk stundas, nekā tas ir atļauts. Protams, darba devējam ir savi argumenti un pieturas pie faktiem. Protams, 21.gadsimtā mēs ne tikai mākam pareizi juridiski noformulēt teikumus, bet arī uzfilmēt daudzus citus faktus, kas liecina par viena vai otra negodīgumu. Un atcerēsimies, ka darbiniekam pat nav nekādas sociālās garantijas, jo oficiāo algo, ko viņš saņem ir izsmieklas vērta. Piedodiet, darba devēji, arī jūs kļūdaties, tikai publiski to neatzīstat. Iespējams, ka piet tik lielas nodokļu nastas citādāk nemaz nevar. Bet tas nav attaisnojums, jo zivs taču pūst no galvas.

C calisb 19.04.2013

Vēlos dalīties arī savā pieredze saistībā ar šo uzņemumu. Mans dzīvesbiedrs šajā uzņēmumā nostrādāja 4 gadus, kuru laikā no normāla cilvēka pāri bija palikusi vien blāva ēna, kuras vienigā vēlme bija normāli izgulēties un paēst. Šo gadu laikā atvaļinājums tika piešķirts tikai vienu reizi, un tad pat tikai 5 darba dienas, tālāk jau zvans-nav kas strādā, jābūt darbā! Nav bijuši nevieni svētki, kurus varētu normāli nosvinet, jo vienmēr, otra pusīte no pārguruma vienkārši aizmieg! Par privāto dzīvi strādājot šajā uzņēmumā vienkārši var aizmirst, jo strādājot 6 dienas nedēļā, vidēji 12 stundas nemitīgā sasprindzinājumā no cilvēka pāri nekas nepaliek. Pati esmu braukusi līdzi maršrutā, zinu cik tas ir nogurdinoši 3jos naktī baruciens uz darbu un mājās reāli tiec tikai labi ja 5os, 6os vakarā(īsajās dienās)un tā bez apastājas!Un neviens pat necentās uzklausīt soferu lūgšanos par pāris brīvdienām nedēļā. Nopelnītā nauda tiesām neatsver cilvēka veselību, tikai to šajā uzņēmumā neviens neatzīst! Viens no piemēriem, ka darbinieki īsti par cilvekiem netiek uzskatīti bija pagājušā gada 31. decembrī. Cilvēks cenšas pēc iespējas raitāk izbraukt maršrutu, lai laicīgi tiktu majās, varētu gatavoties jaunā gada sagaidišanai, te- hops, uz spoguļgluda ceļa ieslīdiens grāvī, zvani visiem kas var palīdzēt, apmēram pēc stundām trim(!!!) atrodas mašīna un šoferis, kas var palīdzēt, maršruts tiek izvests, cilvēks bāze tiek 21:00, jānodod papīri, protams ofisā neviena nav, jo ir taču vakars un vēl svētki!! Un priekšniecei vēl nav kauna zvanīt un likt visu nest uz viņas privāto dzīvesvietu, goda vārds, sēdēju mājās un raudāju, vai tiešam cilvēks nav pelnījis kaut nedaudz cieņas un cilvēcības?! Arī runājot par mašīnām, kas būtībā ir šī uzņēmuma galvenais un pamata ražošanas līdzeklis, tās tiešām tiek nolaistas līdz pēdējam, pēdējos piecus darba menešus vīrs regulāri zvanīja remona meistariem, teica, ka pārlūzusi mašīnas aizmugurējā tilta nesošā lāga uz ko vienīgā atbilde bija"brauc prātīgi!" Man, blondīnei, pat ir saprotams, ka šāds bojājums var beigties traģiski gan šoferim, gan mašīnai!Paldies Dievam, šis bija pēdējais piliens un mans cilveks no darba iazgāja, šobrīd pēc divu mēnešu atpūtas atkal sāku pazīt cilvēku, ar kuru iepazinos, ir pazuduši loki zem acīm, pārgājušas sirdsklauves, reiboņi un galvas sāpes, parādījusies interese par apkārt notiekošo, atgūta humora izjūta un arī nedaudz nodzītais svars, protams, atgulēt miega badu vēl līdz galam nav izedvies, bet gan jau! Šī nav sūdzība, bet gan sasāpējušas pieredzes izklāsts, tāpēc nobeigumā ieteikums uzņēmuma vadībai-varbūt ir tomēr iespēja izskatīt tādu opciju kā maiņas šoferis, lai Jūsu darbinieki kaut nedaudz varētu pietuvoties MKnoteikumiem Nr.166 par autovadītāju darba laiku, un kaut nedaudz varētu laiku pavadīt ar sev tuvajiem cilvēkiem, sievām, bērniem, vecākiem.Ieteikums, tiem, kuri vēlas strādāt šajā uzņēmumā, padomajiet, vai esat gatavi algas un darba dēļ upurēt savas ģimenes un veselību?!

R reino 19.04.2013

Neviens netiek uzņēmumā turēts, kā viduslaikos, pieķēdēts savai darba vietai, ir daudz iemeslu un variantu, kā aiziet no firmas, nesaprotu vienu, kāpēc čīkstat, ar varu neviens netur, ja negribat šādu darbu veikt, ko tad strādājiet, bet ņemat un gaužaties par grūtu dzīvi.Ja uzņēmējs šajā grūtā ekanomiskajā laikā, cenšas noturēties un izdzīvot, paši gremdējat, brutāli apzogot, ja šoferi strādātu godīgi, nebūtu algas aizķeršanās un varētu mašīnas remontēt, nebūtu problēmu ko aprunāt.Tāpēc nevajag tikai darba devēju pa slikto padarīt.Ja šoferis dienā nozog degvielā 13-15ls plus vēl no preces, kas jāsedz darba devējam, tad parēķiniet, tas ir apmēram latus 20, uzņēmumam nav tikai viena mašīna, bet vairāki desmit, tad kopā dienā tie ir vairāki simti, ko uzņēmējs sedz, no firmas naudas.Tad par ko mēs te spriežam un cenšamies apmelot darba devēju, ja jums šo zelta āderi piegrieztu, ko tad jūs teiktu, jo 19-23ls dienā saņemot nav tā sliktākā samaksa.

D doblen 22.04.2013

Laba mašīna ja patēriņš 4, 2 motoram 1995 g. ir tikai 12l/100 km.SUPER! Stundu pārstrāde nenormāla, par 23ls.Vajadzētu transport policijai tā nopietni pievērst uzmanību šim kantorim.Un atsaucās godīgi, (izņemot protam tādus kā:jurists konsuls, reino un tam līdzīgi)cik ir saņēmuši visu nopelnīto naudu, aizejot no šī kantora.

I info123 23.04.2013

Netikai šim kantorim, jāpievērš uzmanība, taga viss ir pārreģistrēts uz GT transports un loģistika, ja nemaldos tāds bija tas nosaukums. GT auto tik parādi vien ir palikuši. Žēl ka to nezin KNABs un visi degvielas kantori ar kuriem saslēgtas kredītlīnijas!
Darbinieki savas algas gaida pa 3-s mēnešiem, un tad neizmaksā visu. A tie kas aiziet prom VISPĀR VAR PAR ALGU NESAPŅOT... :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes