LV RU

SIA ADAC24 - Nekompetence

Nejēgas, kas neprot ne strādāt, ne blēdīties.
Slava, Vadims, Anastasija Karasjova un noslēpumainais Igors. Direktors N. Čerņenko.

Pēc viņu ieteikuma mainīju dzinēju. Murgs 2, 5 mēnešu garumā, kura īsā versija izklāstīta turpmāk.

Sākotnējas sarunas notiek telefoniski ar Igoru, kurš neierodas uz tikšanos laikā, atsūta Slavu.
Viņu pašu noteiktie remonta termiņi tiek vairākkārt pārsniegti bez jebkāda brīdinājuma.
Sazvanīt nevar. Kad tas izdodas, Anastasija atbild apmēram tā: Ko vajag, Slava ir aizņemts.

Pārsteigums pie mašīnas saņemšanas - vajagot 50 LVL piemaksāt, jo, viņi, lūk, pirkuši vēl vienu galvas blīvi. Neesot paskatījušies, kādā stāvoklī ir gredzeni (pielipuši), vajadzējis atkārtoti galvu ņemt nost.
Pēc remonta nobraucot 5 km, iedegas „check engine” brīdinājums. Sāk figurēt frāze - Nado posmotretj. Melo, ka tikai jāpieslēdz garāžā esošā diagnostika.

Pēc 30 km uzvārās antifrīzs un antifrīza rezervuārā uzpeld eļļaini traipi. Mazgājot dzinēju, Vadims esot aizmirsis dīzeļdegvielu izskalot. Antifrīzs necirkulē. Tiek ielikts vecā dzinēja sūknis. Vadims piemin jauna sūkņa cenu, kas 3 reizes pārsniedz tirgū brīvi pieejamu jauna sūkņu cenu.
Uzlabojumi minimāli. Pats nomainu termostatu, kam, izrādās ir nolauzts un nemākulīgi salabots plastmasas snīpis.

Motora telpā neparasts troksnis - Nado posmotretj. Esot izpūtējs vainīgs. Aizbraucu Rīgas centrā nomainu gofru, un darbs un detaļas izmaksā 1, 5 reizes lētāk par Slavas nosaukto. Troksnis nemazinās, bet uz pacēlāja redzams, ka no motora noplūst eļļa - Vadima palīgs esot tumsā nepareizi uzlicis blīvslēgus.

Pēc 1000 km braucu cilindru galvas skrūves piegriezt un nomainīt bojātos blīvslēgus. Sadales vārpstas blīvslēgi izrādās ir dažādās krāsās - iespējams, ka viens nemaz nav mainīts. Pēc nomaiņas, dzinējs sāk nežēlīgi dūmot. Vadims norauj ieplūdes gaisa sensoru, piebāž pirkstu un Slava paziņo, ka vajadzīgs jauns sensors un diagnostika, kuras, pretēji iepriekšējiem apgalvojumiem, viņiem uz vietas nemaz nav..

Aizbraucu un pielieku citu sensoru - bez izmaiņām. Citā servisā vīri atklāj, ka Vadims aizmirsis vienu caurulīti pieskrūvēt. Rīgā uzzinu, ka ADAC 24 ir labi pazīstams kantoris - vismaz 20 viņu klienti ir bijuši spiesti meklēt palīdzību citur.

Tehnisko apskati neizdodas iziet dūmgāzu dēļ. Slava savu vainu tur neredz. Veicu kapitālo dzinēja remontu citā autoservisā. ADAC 24 nav pārbaudījis vārstu gumijas (3 bojātas), 2 eļļas gredzeni uzlikti nepareizi, ir arī citas apšaubāmas kompetences pazīmes.

Secinājumi:

ADAC 24: maldinoša reklāma; nožēlojams servisa līmenis; neprofesionāla vadība un darbu uzraudzība; tehniska nekompetence; neadekvātas cenas; vēlme labot kļūdas uz klienta rēķina; taupot kapeikas, rada klientam zaudējumus; necieņa pret savu un klienta laiku.

Saistībā ar šo kantori ir vērts atcerēties vismaz vienu personāžu: Slavu, mazu puišeli treniņtērpā ar nepamatotām vadītāja ambīcijām. Viņš atklāti atzīst, ka viņam nerūp ne uzņēmuma slava, ne klienta intereses. Pēc kārtējās izgāšanās ir gatavs dibināt jaunu uzņēmumu un atsākt vecos niķus.

H

Vairāk sūdzības par SIA ADAC24

Komentāri (1)

M Murmulis 20.08.2010

Tajā pašā adresē ir vēl viens serviss.Arī no tā turieties pa gabalu. Atdevām mašīnu remontā, kas beigās izvērtās par murgu.Naudu paņēma, bet nekādu rezultātu.Nekad, nekad nebrauciet uz šo servisu.Bet ja tomēr gadās, obligāti noslēdziet līgumu un bez čekiem naudu nedodiet.Servisa priekšnieks Ivars ir krāpnieks.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes