LV RU
www.sudzibas.lv Sexystyle Slikts serviss

Sexystyle - Slikts serviss

Beidzot saņēmos aiziet uz veikalu. Pārdevēji stāvēja pie kases, kamēr es pie plaukta lasīju produktu etiķetes un savā starpā kaut ko skaļi jokoja, 10 minūtes pagaidīju, bet tā pat nepienāca un tad piegāju pati pajautāt, pārdevēja ļoti negribīgi pienāca un teica, lai ņemot šo, jo tas visiem patīkot un sīkāk uz maniem jautājumiem paskaidrot nevarēja. Teicu, ka paskatīšos un viņa aizgāja tālāk runāties ar citiem pie kases stāvošajiem. Lieki piebilst, ka sajutos kā muļķe, kas neko nezin un par mani smejas. Nav velme atgriezties.

17.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

An

Vairāk sūdzības par Sexystyle

Komentāri (12)

BondsBonds 17.02.2020

Paldies pārdevējiem par neuzmākšanos. Mute taču tev ir dabas dota? Kāpēc nesavienot ar smadzenēm, un neuzdot jautājumu?

An AnnaLapa 17.02.2020

Arī kad izmantoju dabas dāvanu un pajautāju palīdzību, to nesaņēmu!

BondsBonds 17.02.2020

Ko tur sīkāk paskaidrot? Nav jau virtuves piederums, katram savas vēlmes.

ramona 17.02.2020

Man ļoti nepatīk, ja pārdevēji bāžas virsū. Šo situāciju uztvertu kā komplimentu pārdevējai. Par pārējo...
nu ieteica tik daudz cik zināja teikt. Laikam pieredze maza!

latvietis7 17.02.2020

gribeji dildo nopirkt?

Džozefīne 17.02.2020

Teici, ka paskatīsies, tas ir nepārprotams mājiens jebkuram pārdevējam, ka cilvēks negrib, lai uzbāžas, bet pats grib visu apskatīt. Tu gribēji par vibratoru kādu īpašu skaidrojumu, vai arī lai pārdevēja nodemonstrē? Un vispār viņu mājaslapā arī var visu apskatīt un izlasīt, un nopirkt.

An AnnaLapa 17.02.2020

Visiem gudriniekiem, paskaidrošu situāciju sīkāk. Vēlējos konkrētu lietu - bumbiņas, kaut kad lasīju internetā, ka palīdz pēc dzembībām, stends liels, bet apraksti visiem vienādi uz tām etiķetēm latviešu valodā, jā, es neko par to nezinu un sagaidīju, ka pārdevējs vismaz sīkāk man ieteiks ar ko sākt. Pateicu, ka paskatīšos, jo sapratu, ka meitene pati neko nezin un dod man uzreiz pašu dārgāko, pat nepaskaidrojot ar ko tas labāks par lētākām alternatīvām un tālāk uz maniem jautājumiem nemācēja atbildēt. Tad kāpēc tādā vietā stradā pārdevēji kas nezin? Vai tad varbūt var pasaukt kādu kas zin? Un vai ir pieklājīgi smieties par klientu viņa nezināšanas dēļ?

Saivii 18.02.2020

Esmu pavisam noteikti juusu pusee. Ljoti neprofesionaala attieksme no paardeveejas. Iespeejams arii majaslapaa jaabuut epastam,kuraa uzrakstiit vadiibai situaaciju

Ar aramiss 18.02.2020

meitenes, beidzat liet bumbiņas...ha ha ha ...bumbiņas...vai tiešām tik grūti izvēlēties vibratoru vai rokudzelžus:))

BondsBonds 18.02.2020

Kā citam zināt kas tev palīdz vai nepalīdz. Pārdevējs nav piecas zinātniskās enciklopēdijas apvienotas tūlītēja atbildē par jautājumiem uz kuriem pats internets, acīmredzot, vēl nav atbildējis.

An AnnaLapa 18.02.2020

Tad nav ko likt visādos sieviešu žurnālos reklāmas, ka ir zinoši pārdevēji! Un uzņēmumam sūdzību par klientu apsmiešanu jau uzrakstīju, atbildes nav! Ļoti neprofesionāli!

An AnnaLapa 24.02.2020

Ir pagājusi nedēļa un ar mani uzņēmums nav sazinājies un nav atbildējis! Sūdzība ies tālāk! Un noteikti rekomendēšu draugiem un paziņām neapmeklēt šo veikalu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes