Servisa ICT - krāpniecība

Labdien, vēlos Jūs visus brīdināt un gūt mācību no manas kļūdas, nododot savu Dell portatīvo datoru (kurš ir knapi 1 gadu vecs) garantijas remontā tieši šajā servisā! Sākot ar pašu preces pieņemšanu - attiecīgā darbiniece Julija Mihejeva latviešu valodu pieprot pavisam nedaudz, kas man sagādāja problēmas ar saziņu, jo krievu valodu es nesaprotu, tādējādi precīzi izskaidrot, kāda problēma ir skārusi manu datoru, nebija iespējams. Tā vietā lai pasauktu pašu meistaru un izrunātu precīzi problēmu par datoru, garantijas līgumā tika ierakstīts ar smagām gramatikas kļūdām "Pec 5-10 min , ventilators skaļi, intensivi strādā, rūc. Izmēt logu ar erroru". Vienīgais iemesls, kāpēc vedu datoru uz garantijas remontu, bija jo datora ventilātors sāka dūkt neparastā skaņā, kas, pašsaprotami, izklausījās pēc rūpnieciska defekta, kur ,iespējams, bija tikai jānomaina skrūve vai pat kas niecīgāks. Tā kā šo datoru es pirku par dārgu naudu speciāli studijām, tas netika nekur vadāts un nekādu triecienu netika dabūjis, lai attiecīgi tiktu bojāts pats dators - ventilātors. Rezultātā man tika pieprasīta nauda 20 eiro apmērā par "remontu", jo ventilātora nepārtraukto darbību izraisīja datora vīruss, kas esot mana problēma. Tā vietā, lai man pēc šī servisa meistara veiktās diagnostikas, piezvanītu un pajautātu, vai es vēlos par maksu veikt datora remontu, mans dators tika no jauna pārinstalēts, zaudējot svarīgas programmas. Lieki piebilst, ka ventilātors vēl joprojām ir ar tādu pašu defektu, kādu es to nodevu šajā "garantijas remontā". Cik profesionāls ir šī servisa meistars Oskars Adamovičs, ja nespēja dzirdēt attiecīgo skaņu? Pēc šīs naudas izkrāpšanas es sazinājos ar profesionālu meistaru, kurš man skaidri izstāstīja, ka mans dators bija un vēl joporojām pēc garantijas ir inficēts ar vīrusu, kas, kā mani garantijas servisā maldināja, tika likvidēts. Problēma slēpjas tajā, ka šis vīruss atrodas cietajā diskā un, lai to likvidētu, ir jāformatē cietais disks, kas, savukārt, nozīmē jaunas operētājsistēmas instalāciju nevis tikai (kā servisa diagnostikā rakstīts) tā bija jāatjauno. Šis krāpnieciskais serviss ļoti talantīgi ir mani apkrāpis, liekot domāt un sakot, ka viss ir no jauna pārinstalēts un salabots, kaut gan ir tikai izdzēstas programmas, lai formāli izkstaītos pēc operētājsistēmas pārinstalācijas. Ieteikums visiem, kas vēlas izmantot šī servisa pakalpojumus - pirms saņemat savu preci atpakaļ, itkā salabotu, nekautrējaties un turpat uz vietas pārbaudiet, vai tiešām viss ir salabots, pirms parakstiet garantijas servisa līgumu un samaksājiet naudu! Un, ja tomēr šķiet, ka problēma ir pavisam minimāla, iesaku pirms tam konsultēties ar kādu speciālistu, lai arī no Jums netiktu izkrāpta nauda un vēl vairāk sabojāta jūsu prece.

P

Komentāri (1)

Ventilators 30.07.2015

Ja tev nebija Dell Latitude vai Vostro sērijas dators, tad servisa apkalpotājs ir tikai ServisaICT. Grozies kā gribi. Daļu no Dell datoriem pieņem Lattelecom servisa centrs.

Viņi skatās pēc Seriālā numura kuram servisam pienākas dators. Tāpēc Dell nelabos jebkur!

Iesaku tev aizrakstīt angļu valodā problēmu uz [slēpt]@servisaict.lt un [slēpt]@servisaict.lv ar ieskanētiem dokumentiem. Pieprasi konkrētu atbildi un tavu problēmu.

Apskaties RMA lapā, ja vēl saglabājies, tur viņiem pa soļiem norādīts ko viņi dara, kad pārinstalē, kad diagnostiku veic utt.

Naudu viņi varēja pieprasīt tikai pirms nākamām darbībām, nevis pēc tam kad izdarīts. It sevišķi ja tā ir programmatūra.

Es te pakašķētos ar viņiem, lai sniedz konkrētas atbildes un lai atrisina problēmu. Pieprasi arī atbildi, kāpēc bez tavas piekrišanas vispār Windows ir aiztikts un dzēsti dati laukā. Parasti par 20euro datus atliek atpakaļ..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes