www.sudzibas.lv ServiceNet briesmīga attieksme pret klientu un meli

SERVICENET.LV - briesmīga attieksme pret klientu un meli

Neiesaku nekad un nevienam kaut ko pasūtīt kantorī ar nosaukumu servicenet.lv

Manam Acer datoram saplīsa ventilators, veicu pasūtījumu, samaksāju naudu. Man teica, ka "prece būšot 1-2 nedēļu laikā, ja prece ir noliktavā".

Pagāja divas nedēļas, zvanīju, teica, ka preces vēl neesot uz vietas, bet uz pastu pienākusi, tur mēdzot būt problēmas un tā. Nu, ok. Zvanīju pirmdien, otrdien, trešdien... Preces joprojām nebija.

Beigās man pēc jau diezgan neatlaidīgiem lūgumiem sniegt informāciju, kad prece varētu būt, paziņoja, ka šāda ventilatora tomēr vispār neesot Acer noliktavā, un lai uzrakstu iesniegumu par naudas atgriešanu. Tas laupīja gandrīz trīs nedēļas manu nervu, laika un vēl tagad jāgaida, kad tiks atgriezta nauda. Esmu tiešām pārsteigta, ka iespējams paņemt klienta naudu un likt viņam gaidīt par vispār neesošu preci.

L

Komentāri (2)

J JANKA15 21.06.2012

Paziņa pēs šī kaktu kantora remonta atnesa ACERU -NESLĒDZĀS! Izjaucu -žel ka nenofilmēju.vispirms visas skruvves mātes platei nepevilktas ja neteikt vairāk knapi uzskruvvetas, bioss batarija (+) atplēsta ar ceļiņu un kronis visam ziemeļu tilts ar video-dzesēšana vispār nav peskruvveta.Protam pārkasa un autā. Atradu donoru.Čalim 38 Ls mīnusā.
ServiceNet TĀ TURPINĀT!!! VISMAZ ES KRĪZI PĀRDZĪVOŠU.

M mikeness 10.04.2014

Taisnība gan Tev, macbeton! Viņi vēl sevi dēvē par "inženieriem"! :DDD Divpirkstu pieru kantoris, kurš to tik dara kā sabendē tehniku.Viņiem kaut ko iedot labošanā nozīmē, ka pisec būs tehnikai vienkārši.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes