www.sudzibas.lv ServiceNet Slikts serviss, klienta pasūtīšana tālāk

ServiceNet - Slikts serviss, klienta pasūtīšana tālāk

Vienkārša klienta pasūtīšana, ka tikai nebūtu jāapkalpo jo redz problēmu nav tik viegli atrisināt.
Aiznesu pēc garantija printeri epson l355, bet izrādījās, ka uz uzņēmumu īsāks garantijas periods un tas ir beidzies. Saku labi, lai taisa pa maksu, ka problēma neņem foto papīru.
Nepagāja ne diena, ka zvana un saka viss ir labi tā tam jābūt, jo specifikācijā rakstīts papīrs no 74 gramiem līdz 90. Foto papīram lielāks vidēji 200 grami. Uz jautājumu kāpēc sākumā bija viss labi un pēc tam nestrādāja atbildēja, ka tā var gadīties un nav ko remontēt.
Izņēmu printeri un sāku pētīt kā tā. Jo pērkot meklēju, lai reizēm varētu printēt foto un skat kā izrādās oficiālā epson lapā teikts, ka printē ar foto paīru līdz 255 gramiem un paredzēts ar foto izdrukai.
Un ko, lai domā par tādu apkalpošanu kad atšuj jo redz negribās remontēt un vēl atklāti melo par iekārtās specifikāciju, kuru apkalpo kā garantijas serviss.

D

Komentāri (10)

B bitite1212 11.03.2016

Pirms pērkam iekārtas, noskaidrojam, cik ilgs garantijas termiņš ir uz katru no precēm, tur noteikti nav vainīgs serviss, vai ne ;) Tas ir printeris, kurš tiek pirkts juridiskai personai, kur izprintēto lapu skaits būs vismaz 80 % vairāk, kā mājas lietotājam, līdz ar to arī nav jābrīnās par ražotāju nosacījumiem :)
Printeris strādā, vai tik cipari interesē? Neprintē jau tieši 100 % pēc specifikācijas tik fotodrukas un tik parastās utt...

D dlhawk 11.03.2016

Printeris tika izmantots mazāk nekā lielākai daļai parastu lietotāju un nav starpības kas pirka, ja pēc 20lpp izprintēšanas tas vairs nestrādāja kā nākas
Un stāsts ir par to, ka serviss mānās un sniedz nepatiesu informāciju nevis par printera stāvokli, izmantošanu vai ko citu.

A ampels 12.03.2016

Eiropas Savienībā, ja iegādājaties elektropreci, kura divu gadu laikā, izrādās, ir bojāta, nedarbojas vai neatbilst tās aprakstam, tirgotājam tā ir jāsalabo, jāaizstāj, jāpiešķir jums atlaide vai jāatdod par to saņemtā nauda.
Tirgotāji vai ražotāji bieži vien piedāvā papildu komercgarantiju, kas jau ir iekļauta preces cenā vai ir par papildu samaksu.Šī garantija var piedāvāt labāku aizsardzību, bet tā nekādā gadījumā nevar aizstāt vai samazināt minimālo divgadīgo garantiju, kas jums pienākas vienmēr.Tāpat, ja veikals jums ir lētāk pārdevis jaunu preci it kā "bez garantijas", tas nozīmē tikai to, ka jums nav papildu garantijas. Jums vienmēr ir tiesības uz divgadīgo bezmaksas garantiju, ja precei atklājas defekti vai tā neatbilst tās aprakstam.

T tinch 13.03.2016

Bulšits. Tikai Latvijā (varbūt arī vēl Lietuvā) ir tāds idiotisms par tiem 2 gadiem. Civilizētās valstīs jāpierāda, ka defekts bija iekārtas iegādes brīdī, lai pretendētu uz defekta novēršanu otrajā gadā, ja ražotājs paredzējis 1 gada garantiju.

Ventilators 17.03.2016

ampel! iepazīsties ar fizisko personas garantiju un juridisko personas garantiju. Ir ražotāja garantija + tās valsts likumdošanā noteiktā.
Mums divi gadi kā minimums attiecas tikai uz fiziskām personām. Juridiskām pienākās tikai ražotāja defaultā garantija. Juridiskai personai daudzas priekšrocības liegtas, kuras pienākas fiziskai personai.

Tātad nav šim klientam tiesības uz to, kas nepienākas kā juridiskai personai.

Ja ražotājs ir paredzējis 2-3 gadus Epson printeriem, tad tā arī būs. Komercgarantija pienākas tikai biznesa klases produktiem.. mēdz saukt par SMB, Enterprise, utt produktiem.
Komercgarantija jeb papildus garantija ir tā ko piepērk klāt un atkarīga no produkta garantija var sniegt pat tādu pakalpojumu, ka servicnet brauc uz biroju un labo mantu. Bet tas viss no iegādātās garantijas iespējām.

Netiek tirgota jauna prece bez garantijas, tā nekad nenotiek un nav noticis. Nezinu, kādam līmenim jābūt, lai iedoma'ties, ka precei nav garantijas.

Paŗdomā mazleit manis rakstīto.

K kreditorsPG 14.03.2016

Es saprotu, ka sūdzība ir mazāk par garantijas termiņu, cik par servisa sniegtā pakalpojuma kvalitāti un attieksmi.
Servicenet personālam vajadzētu sniegt jebkuru nepieciešamo konsultāciju par ražotāja preci, kurai viņi ir garantijas nodrošinātāji. Ja to nedara, tad ir jautājums, vai darbinieki ir kompetenti un vai kompānijai ir vispār interese nodrošināt servisu, vai tikai paņemt no klienta naudu.

Ventilators 17.03.2016

Piedod, bet 255 papīru piedāvā tikai un vienīgi Epson mājas lapa sadaļā "Papildus aksesuāri"

Specifikācijā minēts 75g papīrs, bet rokas grāmatā 90g. Nekur nav rakstīts ka līdz 255g.

Iesaku aizrakstīt uz Epson atbalsta e-pastu un uzjautāt. PAgaidīt dažas dienas atbildi. Ja nekļūdos tad Epson ir atkal atvēris filiāli Latvijā, tad var uzjautāt.VIņi sniegs atbildi, kā arī padalieties ar savu informāciju par servicnet. Varbūt viņi var jums kā juridiskai personai palīdzēt.

Man ir aizdomas, ka servisa darbinieks tomēr ir bijis mazleit nekompetents.

K kreditorsPG 18.03.2016

Servicenets nav tas kas agrāk.
Viņiem noteikti ir vairāk informācijas piejams no ražotāja. Paskatoties vien no publiskās ražotāja lapas,
https://www.epson.eu/ix/en/viewcon/corporatesite/products/mainunits/specs/11855
var atrast norādes, uz to, ka iekārta drukā uz foto papīra. Un rekomendējamo materiālu sarakstā ir fotopapīrs ar 225g/m2. Tas liek domāt, ka nav no ražotāja paredzēts ar šo iekārtu drukāt tikai uz parastā 80 gramīgā ofisa papīra. Nav labi, kad ražotāja serviss strādā pavirši. Izskatās, ka servisa tehniskajiem darbiniekiem ir jāpamācās. Līdz tam, ražotājiem un klientiem ir jāsaņemās ar pacietību. Ja pacietības nav, sauciet laukā vadību, taisiet skandālu, lai vadība risina jautājumu ar saviem darbiniekiem, kas kaut ko nezina.

K kreditorsPG 18.03.2016

Ja nu serviceneta darbinieki lasīs šo, lai paskatās linkus bez liekas meklēšanas.

Ražotāja lapa: http://esupport.epson-europe.com/FileDetails.aspx?lng=en-GB&data=VkjUmbBFNN33f3L12AJOtdLR+4mbKoo9odUkBTSnR2EU003D&id=377301

Rokasgrāmata: ftp://download.epson-europe.com/pub/download/3773/epson377301eu.pdf

Rokasgrāmatā bez liekas meklēšanas pie paper handling ir redzami visi papīru tipi kas iekārtai atbilst. To vidū arī visi Epson Premium foto papīri.
Ja nu servisa darbinieki gribēs teikt, ka Epsonam ir foto papīrs, kam tikai 90g/m2, tad gan labprāt uzklausīšu. Ja ne, tad šeit ir acīmredzama servisa nekompetence.

PS
Atvainojos par daudziem ierakstiem. Vienkārši pašam palika interesanti, vai tiešām to informāciju ir tik sarežģīti atrast. Nav sarežģīti.

T Tong Po 08.06.2016

Tikko kā bija sižets par viņiem beztabu. Izskatās slavenais servisnets iebraucis grāvī.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes