LV RU
www.sudzibas.lv Sadales tīkls Slikts serviss, bojājums

AS Sadales tīkls - Slikts serviss, bojājums

Neatbilstošas kvalitātes (paaugstināts vai pazemināts spriegums) elektroenerģijas piegādes rezultātā īpašumā tika bojāts uzstādītais siltuma sūknis. Tika izsists galvenās ievades automāts, kā arī trīs automāti, kas uzstādīti pirms sūkņa. Piesakot elektroierīces bojājumu materiālo zaudējumu kompensāciju un piestādot visus prasītos dokumentus as sadales tīkli, tiek saņemtas sekojošas atbildes:
- "esam pārbaudījuši mūsu elektroniskās bojājumu reģistrācijas sistēmas datus un konstatējuši, ka š. G. Gada 26. Septembrī reģistrēts īslaicīgs elektroenerģijas piegādes pārtraukums uz vienu sekundi dēļ bojājuma saistītajā 20kv elektropārvades tīklā", uz jautājumu, vai ir iespējams saņemt bojājumu reģistrācijas sistēmas datus, tiek saņemta atbilde: "... Atbildi pēc būtības mēs jau sniedzām ar š. G. 21. Novembra e-pasta vēstules starpniecību, tāpat arī mūsu darbinieks, telefonsarunas laikā jums skaidroja situāciju š. G. 26. Oktobrī un mūsu viedoklis par izveidojušos situāciju nav mainījies. Saskaņā ar 2014. Gada 21. Novembra ministru kabineta noteikumiem nr. 50 “elektroenerģijas tirdzniecības un lietošanas noteikumi”, mēs nodrošinām sistēmas pakalpojumu sniegšanas pārtraukumu vai ierobežojumu ilguma un iemeslu reģistrāciju. Ņemot vērā iepriekš minēto uzskatām, ka nav pamata turpināt viedokļu apmaiņu par šo jautājumu, jo esam snieguši jums informāciju par notikuma cēloni normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un piebilstam, ka paturam tiesības turpmākos par šo pašu tēmu no jums saņemtos iesniegumus pieņemt zināšanai un atstāt bez izskatīšanas"... Tā lūk...
Tātad secinājumi: reģistrācija tiek veikta, bet mēs (sadales tīkls) tos nevienam nerādīsim un interpretēsim kā mums patīk. Īsāk sakot viss mums ir normas robežās un jūsu prasībām nav pamata. Un visa šī materiālo zaudējumu pieteikšana ir tikai acu aizmālēšanai...

23.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Sadales tīkls Support Pārstāvja atbilde 24.01.2019

Labdien!

Lai varētu izskatīt un sniegt skaidrojumu par šo situāciju, lūdzam privātā vēstulē atsūtīt Jūsu īpašuma adresi.

Cieņā,
Jūsu Sadales tīkls

O

Komentāri (2)

M macbeton 26.01.2019

Tā viš ir.
Priekulē nosvila kaudze ar visādu tehnika, kaukādiem 200 cilvēkiem. Latvenergo pateica ka tā nav bijis. 200 cilvēkiem laikam rēgojas. Lieki brauca pirk jaunas mikrenes un televizorus.

A Alexa 27.01.2019

Arī diemžēl, tas pats variants. darba datoram no īslaicīga elektrības bojājuma izsvila cietais disks. labi, ka izdevās darba dokumentāciju, programmas atjaunot... paveicās . diemžēl mums Latvijā visa likumdošana ir tikai monopola rokās un jūs visi varat savā bezspēcībā ar putām uz lūpām cīnīties bezgalīgi... šī ir Latvijas realitāte

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes