www.sudzibas.lv Rolis Servisa kvalitāte un apkalpošana

Sia ''Rolis''(Bosh serviss) - Servisa kvalitāte un apkalpošana

Esiet uzmanīgi vedot mašīnu uz Rolis servisu čiekurkalna .Nododot mašīnu stingri norunājat kas jāmaina un cik maksā pēc tam ik pa brīdim paši interesējaties par auto lai nav gadījums ka man.Mašīnai salonā pazuda karstais gaiss un nestradāja kondicionieris nolēmu nodot servisā Rolis.Ceturdien no rīta mašīna tika nodota meistaram rokās un pateikts kas nestrādā.Pēc pāris stundām man zvana un saka ka jāmaina salona radiators tas maksā 38.00 Ls un pats darbs 150.00Ls nu ko kas jamaina, jamaina piekritu .Jautāts kad mašīna būs gatava solījās piektdien vakarā, pienākot vakaram neviens nezvana nolēmu pazvanīt pats un tad sākās īsta jautrība.Man atbildēja ka mašīna būs ļoti ļoti vēlu, nu tad noteicu ka es zvanīšu nu jau sestdien no rīta.Zvanot jau no rīta man atbildēja ka vēl vajagot pāris stundas lai var viņu salasīt kopā pēc sešām stundām ierodoties it kā jau gatavai mašīnai pakaļ servisa darbinieks mani pārsteidz ar jaunu ziņu.Jautāts kas tad nu, man atbildēja ka vajagot arī mainīt ūdens sūkni tas ir sācis skaļi gaudot, cik tad maksā teica lati 30.00 nu ok. kas jadara, jadara.Mašīna nu jau paliek līdz pirmdienas vakaram.Klāt ir pirmdienas vakars zvanot uz servisu neviens neatbild, un tad pašā vēlā vakarā atzvana serviss un saka ka māšīna būšot gatava otrdien no rīta jautāts cik tad viss kopā būs man pateica ka summa ir 407.Ls Jautājot no kurienes pa diennakti uzradās klāt kādi lati 200.00 Ls atbildēja ka nomainītas vēl nez kādas detaļas par kuram nekas netika saskaņots nez naudas ziņa nez vajadzības.Kad otrdien vakarā tika izņemta mašīna servisa darbiniekam tika jautāts par nesaskaņošanu detaļu maiņā uz ko viņs atbildēja tas nav viņa kompitencē.Vai remontam ir arī garantīja viņs saka minstināties un teica ka radiatoram jā, bet kondicionierim nē, jo tas nav mainīts bet gan tikai tīrīts piedevām tikai(daļeji ).Aizbraucot no servisa mājas man jau zvana telefons otrā galā servisa darbinieks aicina atgriezties esot izkritis dekoratīais režģis no bampera.Atbraucot atpakaļ meistars liekot režģi pamana ka tam ir aplaustas kājiņas un tapēc tas neturās, bet vienalga liek iekšā bamperā un domā ka es klusēšu kad sapratis ka tas neturesies saka meklēt savilcēju.Trešdien aizbraucot uz darbu es pamanu ka mašīnai ir vaļā motora pārsegs kad mēģinu to aiztaisīt tas automātiski atlec atpakaļ, zvanot uz servisu man atkal neviens neatbild tad nolēmu pec darba iebraukt .Servisa darbinieks ieraugot mani diez ko laimīgs neizskatījājs kad sāku teikt samaksājot 400.00 Ls man parādās problēma pēc problēmas .Uz ko viņš atbildēja ka motora parsegam jau bija problēmas ar aizvēršanu tam nepiekrītot liku lai salabo tad viņš ņemot talkā skrūvgriezi sāka bakstīt slēdzeni.Kad viņš uzskatīja ka viss ir kartība, viņš motora pārsegu laida vaļā ar tādu spēku ka nograbēja visas loga rūtis .No cirtiena pārsegs bija ciet.To viņš demonstrēja vairākas reizes, kad jautāju vai nevar no sitiena izbirt lukturi un atsist krāsu viņš teica ka nē.Atbraucot mājas es pamēģināju atvert un aizvert motora parsegu ka to dara jeb kurš šoferis nemetot, man nekas neizdevās tas atkal bija vaļā.Atgriežoties servisā es biju dusmu pilns un pateicu ja man nesalabos kartīgi motora pārsega slēdzeni tad runāsim savadāk.Tad klāt atsteidzās kāds no augstāk stāvošajiem un atvainojās un lika meistaram kārtīgi salabot slēdzeni lai motora pārsegu varētu aizvēt to nemetot ar ciršanu.Tā lūk mācība ir rokās pirms nodot mašīnu remontā visu kartīgi aprunāt un ja kas tiek labots bez saskaņošanas cik tas maksā, beigās vienkārši nemaksāt.

.

Komentāri (4)

P polo 13.08.2009

SIA Rolis ir vispār kaut kas bardels!..dažas reizes taisīju tur savu autiņu, arī bija dauzd problēmas un nesaskaņošanas...

H Harijs 29.12.2009

Pilnīgi piekrītu rakstītajam. Manam Nissan 2000 g iedegās check engine lampiņa. Aizbraucot uz Rolis diagnostiku obligāti jāsarunā tas, ka jebkurus neatrunātos remontarbus jāsaskaņo ar jums. Savādāk pirms diagnostikas automātiski nomainīs sveces, filtrus.
Diagnostikas darbi notiek ar atvainojos par izteicienu "metoda tika" tas ir tā, ka maina visas detaļas pēc kārtas kuras varētu būt vainīgas pie konkretas problēmas. Man tika nomainīts gaisa masas mērītājs (130 LS) ar piebildi "tad skatīsimies tālāk", nekas nemainijas, nomainīja lamda zondi (100 LS) atkal tā pati piebilde, tālāk aizdomas krita uz katalizatoru (600 LS) to mainīt es atļauties nevarēju.

E Eseseseseseseses 29.12.2009

es, protams, atvainojos, puisi, bet juus izklausieties peec reaalaam ceerpamaam aitaam. kaa serviss bez saskanosanas var veikt papildus darbus 200, - ls apmeeraa man tiesaam nav skaidrs. bet, saskanjaa ar juusu konceptu - kas jaamaksaa, tas jaamaksaa...

A Andris 20.02.2011

LIELS LIELS PAAAAAAAAALDIES par to, ka padalijaties ar savu pieredzi! Gribeju savu auto vest uz sho servisu, tagad ne par ko to nedarishu!!! Velreiz pateicos !!! ;)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes