www.sudzibas.lv RIMI nepieklājīgas pārdevējas t/c TOBAGO

Rimi - nepieklājīgas pārdevējas t/c TOBAGO

Pāris dienas atpakaļ griezos pie pārdevējas, kas strādāja klientu apkalpošanas centrā ar jautājumu, ko man darīt, ja ir nozagts maks, kurā starp visām citām kartēm atradās arī RIMI karte. Klientu apkalpošanas centrā atradās 2 pārdevējas (Darja un Lauma). Stāvēju rindā (kuras nebija), bet neviens man nepievērsa uzmanību. Mēģināju sākt sarunu ar: "Atvainojiet,...", bet vēl joprojām man netika pievērsta uzmanība. Līdz pēkšņi pienāca pircēji ar pāris pirkumiem un viņi tika apkalpoti pirms manis. Kad paliku viena, atkal jautāju, ko man darīt. Darja neapmieinātā un aizkaitinošā balsī teica, ka nezinot un lūdza, lai Lauma man to izskaidro. Lauma, uz mani pat neskatoties teica, lai aizpildu iesniegumu. Kad teicu, kur lai tādu atrod, vēl joprojām uz mani neskatoties (bet tonis izteica visu - vai tu tiešām esi tik stulba????) teica, ka mājaslapā mansrimi.lv (un pieteica, ja tas ir noticis noteikta laika periodā - neatceros precīzu laiku). Kad teicu, ka tas ir noticis pirms tam, viņa beidzot uz mani paskatījās un atbildēja - nu tad vajadzēja par to domāt ātrāk. Tagad vari (un ne varat) cerēt, ka tās naudiņas vēl nav iztērētas...
Nerakstītu tikai šī viena gadījuma dēļ, bet Lauma vienmēr ir pārnopietna un kašķīga un nelaipna. Ar "vienmēr" es domāju - pāris reizes gadā, kad esmu Latvijā. Reiz mans vīrs (arzemnieks) nopirka cimdus un, kad jau samaksāja, pamanīja, ka vīle ir vaļā. Kasiere atvainojās un teica, lai dodamies uz klientu apkalpošanas centru. Mans vīrs uzsāka sarunu angļu valodā - cimds ir saplīsis. Vēlētos to samainīt pret citu. Lauma atbildēja - tā nevar. Mēs jau samaksājām un tā ir mūsu vaina. Mans vīrs teica - nē, mēs vēl arvien esam veikalā un vēlamies atgriezt preci, jo tā ir brāķis. Tad viņa zvanīja kādai augstākstāvošai personai un teica - pie manis stāv kāds kašķīgs anglis, kas ir neapmierināts ar cimdu un grib mainīt. Un pāris citas ne pārāk laipnas lietas. Tā kā viņa nezināja, ka runāju latviski, tāpēc tik droši mūs nomelnoja...
Žēl, ka RIMI veikalā strādā tādas pārdevējas. Zinu, ka Latvijā nav viegli, bet tā kā esmu pieradusi pie pilnīgi cita veida apkalpošanas, tad Laumas izturēšanās šad tad spēj izbojāt dienu...
Cerams, ka RIMI (vai RIMI Ventspils) administrācija šo sūdzību ņems vērā un atgādinās pārdevējām Darjai un jo īpaši Laumai, ka klients nav kaut kāda mazsvarīga būtne, kurai var spļaut uz galvas...

M

Komentāri (4)

S sunskakisvarnapele 14.08.2014

Tu esi Latvijaa paris reizes gadaa un tads tracis ka Rimi karti nevari atri atjaunot? Ak vai. Tiesam, dzivo tur kur vieglak.

Ausainītis 14.08.2014

Brauc vien projām uz neatgriešanos, tikai nesāc bimbot, ka rumāņi vai ukraiņi būs ar mieru strādāt par vēl mazāku samaksu.Pēdējā laikā ir vērojama arī tendence, kad klaidoņus pārvieto uz etnisko dzimteni, iesaiņotus koka kastītēs.

M miezits 15.08.2014

Neprasīju par savu RIMI karti, bet par mammas, kura pati nebija iedomājusies pajautāt, jo domāja - ja jau nozaga, tad viss vējā...
Un - jā, esmu latviete un nedzīvoju Latvijā. Un kāda Tev par to daļa, Ausainīt???!

A Aigarins 22.08.2014

Labdien!Es domaju seit nevar but runa ka Darja vai Laura ir launas meitenes, kuras velas kadu aizskart pazemot utt.Iespejams, ka seit problema slepjas daudz dzilak ka Jus domajat, runa ir par uznemuma ka tada attieksmi pret saviem darbiniekiem!Nu nevar milie tautiesi splaut cilvekiem seja, un pieprasit lai cilveks smaida un laipni apkalpo klientu..tapec gaidit ko tadu ir naivi.Runa nemaz nau par to niecigo atalgojumu, ko uznemums piedava saviem darba nemejiem, daudz nozimigaka ir tiesi ta attieksme ar kadu uznemums sevi prezente.Ta liekuliba kas nak no si uznemuma!Diemzel situacija Latvija ir tada, ka var atlauties visu attieciba pret saviem darbiniekiem.Un godpratigu pozitivu attieksmi pret darba pienakumu veiksanu, var sagaidit tikai tad, kad si attieksme ir abpuseja.Nostradaju sai uznemuma 7 gadus, saku godigi..nevienam neieteiksu!Nu ta ir pagatne paldies dievam.Novelu ari visiem darbiniekiem kas vel palikusi tur, saglabat pozitivu attieksmi pret klientu un kolegiem..jo visi jau mes esam tikai cilveki, emocionalas butnes!Un klients jau nau vainigs pie ta, ka uznemums Jus maldinajis..apkrapis, vai ka savadak negodpratigi pret Jums izturejies!Klientinji..biezak uzsmaidiet saviem pardevejiem, un smaids noteikti atgriezisies pie Jums...!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes