www.sudzibas.lv Rīgas Pasts starptautiskās pakas saņemšana

Rīgas Pasts - starptautiskās pakas saņemšana

Mēnesi gaidīju sūtījumu no Vācijas, pastkastītē aicinājumu ierasties pec pakas arī neatradu, sarakstījos ar pārdeveju un saņēmu "tracking number", pec šī numura Latvijas Pasta mājas lapā izsekoju, ka paka jau no 09.10.2010 atrodas Rīgas 9.pasta nodaļā un pec saņemtās internetā informācijas jau ir izrakstīts aicinājums atnākt pakaļ pakai. Uzreiz aizgāju uz pastu, t.i. 04.11.2010., līdzi ņēmot izdrukas par pakas atrašanas vietu... No sākuma pie letes nostāveju 20 minūtes kamēr manu paku meklēja noliktavā, pec tam man tika pazinots, ka pakas 9.pasta nodaļā nav un izdrukā ir kļūda, tad es palūdzu izsniegt man dokumentu, kurā ir teikts, ka pakas nodaļā nav un nez kāpēc sistemā ir klūda, tad gaidīju vel 15 minūtes (visu laiku darbiniece iet prom uz slegtu telpu)... tad man pazino ka paka ir atrasta, bet pie viņiem pakas nav, tā ir nodaļā ar indeksu LV-1082 un piedāvā man atnākt pec pakas pēc divām dienām... es nepiekrītu un saku, ka aizbraukšu pakaļ pakai uz to citu nodaļu, tad mani atstāj kārtējo reizi... atnāk un pazino, ka manas pakas nav arī tajā nodaļā, jo tā nodaļa ir izsūtījusi manu paku uz 9.pasta nodaļu un man japagaida dažas dienas..., es saku labi, tad izprintējiet man dokumentu, kurā var redzēt pakas tagadējo atrāšanas vietu un kurs apstiprina faktu, ka nodaļā pakas nav... mani atstaj vienu... pēc laika atnāk un paziņo, ka arī ceļā uz nodaļu pakas nav, tā tomēr ir 9.pasta nodaļa, bet ņemot verā ka ir pagājis laiks un no 09.10.2010 es it kā uz man nosūtītājiem aicinajumiem neatnācu (es neko nebiju saņēmusi, man ir slēdzama kāpņu telpa un jaunas pastkastītes), manu paku nosūtīja sūtītajam atpakaļ, bet ir risinājums - man piedāvā parakstīt papīru, ka es atnācu, saņēmu paku, bet pasta darbinieces (visu laiku es runāju ar operatori pie letes un prieksnieci (vadītājas vietniece A.Briede)) pārtvers manu paku kaut kur citā Latvijas pasta kartējā iestādē... Tad es saku, ka nē, neko partvert nevajag, un lūdzu papīru, kurs apliecina, ka paka ir nosūtīta sutitājam un saku sarunas par protokola sastadīšanu par notiekošo, tad mani atstaj... un, atnāk ar paku rokās un paziņo, ka paka bija sagatavota sūtīšanai atpakaļ, bet nez kāpēc ir joprojām nodaļā un man parādot manu paku piedāvā joprojām parakstīt papīru, ka es atnācu un saņēmu paku, tad viņi anulēs pakas sūtīšanu atpakaļ un vēl prasa no manis naudu par pakas glabāšanu 3.36 LVL. Tad es piekrītu samaksāt, bet brīdināju, ka rakstīšu sūdzību un prasīšu atmaksāt man nepamatoti iekasētu naudu! Palūdzu sastādīt aktu par nodaļā notiekošo, man iedeva baltu lapu un piedāvāja aktu sastādīt pašai, ko es arī izdarīju, tomēr izlasot dokumentu vadītājas vietniece atsakās vispār kaut ko parakstīt un viss. Iebildums, ka viņa ir atbildīgā amatpersona viņu neietekmēja. Tad man tika piedāvāts zvanīt uz klientu centru un numuru neiedeva, bet rupji piedāvāja to meklēt uz sienas. Es numuru samekleju un piezvanīju, izstāstīju visu vairākas reizes dažādiem cilvēkiem pa telefonu, tad viena laipna dariniece piedāvaja man atzvanīt tiklīdz noskaidros ko darīt, ja aktu man negrib parakstīt..., sagaidīju zvanu un man tika paziņots, ka man jāraksta pretenzija (informēja arī kam adreset) un tad tai vad.vietniecej nav tiesību atteikt to saņemt un viņai ir pienākums to iereģistret! Palūdzu jaunu baltu lapu, tad man tika atbildēts, ka lapas maksā naudu, bet tomēr lapu es dabūju... uzrakstīju pretenziju un neparakstītu aktu pieliku kā pielikumu pie pretenzijas, visu šo laiku es stavēju pie letes un ir pagājušas jau 2 stundas! Tad operatorei, kura pa šo laiku jau nomainījas palūdzu pasaukt vad.vietnieci, lai iesniegtu pretenziju... Tad es paliku mēma - operatore Darja Ansone uz manu lūgumu pasaukt vad.vietnieci lai iesniegtu pretenziju rupji un skaļi atbild - Pagadīsi! Tevi te neviens nav ludzis stāvēt un kaut ko rakstīt!... un piesauc nākamo klientu. Un neliekas ne ziņas. Tad es atkal zvanīju uz to sienā redzamo telefonu lai pazinotu, ka es nevaru iesniegt pretenziju, jo nav kam... tad lelefonsarunas laikā operatre Darja Ansone sāka klegt - "Nu ko tu tur vēl zvani! Vai tu neredzi ka es esmu aizņemta!!" Tad es vinai laipni atbildēju, ka tad, kad es lūdzu pasaukt priekšnieci viņai klientu nebija un turpināju telefonsarunu... tad pēc laika tā iekliedzas "Nu ko tu zavani, vai tu jau neredzi, ka priekšniece re kur ir!" rādot ar roku uz A.Briedi, kura jau stāvēja vinai aiz muguras. Tad manu pretenziju aiznesa prom un pēc laika vad.vietniece paziņoja, ka nemaz to nepienemšot! Un man to jāsūtai pašai!!! Tad es atsaucos uz telefonsarunu ar Latvijas Pasta darbiniekiem un to, ka viņai nav tiesību man atteikt un to pretenziju vēl vajag piereģistrēt... un teicu, ka varu piezvanīt vēlreiz. Tad manu pretenziju aiznesa prom un pec laika man teica, ka "priekšniece to parakstīja un nu es varu iet". Es, protams, nepiekrītu iet prom un prasīju dokumentu, kurā ir rakstīts, ka pretenzija ir pieņemta, reģ.Nr. un to, ka tā ir uz 2 lapam (2 lapa ir pieliktais akts)! Tad man atnesa manu aktu atpakaļ un teica ka tam nav nekāda sakara ar pretenziju, bet es oponēju, ka to pieliku pielikumā pie pretenzijas!!! Tad man tika paziņots, ka nekur to pretenziju nereģistrēs, jo vieņiem nav tāda žurnāla... Piedāvāju tādu sākt ar manu pretenziju. Tad pēc laika man atnesa tukšu aploksni ar ieraksītas vestules numuru un piedāvāja numuru pārrakstīt, jo ar šo ierakstīto vestuli viņi taisās pretenziju pārsūtīt... Uzskatot, ka tukša aploksne ar numuru nezinu kadai vēstulei mani neapmierina, palūdzu uzrakstīt man ka pretenzija ir saņemta uz 2 lapam un parakstu, bet tad paradījas cita sieviete, kura visu laiku man stastīja, ka atbild tikai par pastniekiem un pajautāja, kādā formā tas darāms vispār??? Piedāvāju to izdarīt uz baltas lapas, ja uzskaites žurnala nav... tad beigās saņēmu lapu ar informāciju, ka mana pretenzija saņemta piegādes punktā (kādā punktā, paliek jautājums) un nosūtīta Kvalitātes vadības daļai (adresēju pretenziju tur pēc ieteikuma, ko saņēmu telefonsarunā ar Latvijas Pastu). Tad man vēl bija vajadzīgs laiks, lai ieskaidrotu, ka vajadzētu uzrakstīt uz cik lapām dokuments!!! Beigās jau ļoti steidzos, meitai jau sākas nodarbības skolā un viņu vajadzēja vēl aizvest... Samaksāju 3.36 LVL un paņēmu paku... Mājās secināju, ka pat nezinu kas man parakstīja papīru par pretenzijas saņemšanu, jo uz lapas ir tikai paraksts, bet nav ne atšifrējuma ne amata. Lūk tā. Ļoti neprofesionāli un man pašai ir kauns, ka mūsu valstī ir tik zema līmenī serviss, ja to vispār var nosaukt par servisu. Jā, aizmirsu, pakā bija DG apakšveļa un paka bija aizlīmēta ar skotču.

A

Komentāri (3)

Z Zane 05.11.2010

Tas vienkārši ir unikāli! To es arī vairākas reizes esmu piedzīvojusi, ka pasta darbinieki ir nepamatoti atzīmējuši, ka aicinājums saņemt pastā ierakstītu sūtījumu ir izsniegts adresātam, jo patiesībā aicinājums nav pat atnests. Tagad jau kopš kāda laika viņi aicinājumus drukā datorā. Tad jau arī sanāk, ka, nākot pie adresāta 1.x, aicinājumu nemaz nevar izsniegt, jo datoru taču pastnieks līdzi nenēsā. Nezin, kā pasta vadība iedomājas, kā tas realizējams. Kad uzdevu jaut. pasta administrācijai, vai tagad vairs 1.aicin. nav jāizsniedz vai uzreiz izsniedz jau ATKĀRTOTU - man atbildēja - nē, ka kārtība nav mainījusies. Minēto krāpšanos ar pierakstīšanu piekopj Rīgas 45.pasta nodaļā Katrīndambī.

Z Zinātāja 01.12.2010

Patīkami apzināties, ka ir arī cilvēki, kas pārzin savas tiesības un nekautrējas tās pieprasīt. Starp citu, arī interesanti uzrakstīts. Īpaši pēdējais teikums, kas pat rosina domāt, vai stāsts ir reāls...
Tomēr, tā kā arī man ir līdzīga pieredze ar Latvijas Pasta sistēmu, nav iemesla neticēt.

Ceru, ka cīņu turpināsiet. Lai veicas!

J Juris 01.12.2010

Mjā. Latvijas Pasts. Man visu laiku likā, ka kāds apzināti vēlas Pastu nogremdēt un pa grašiem pārdot! Te nu es sāku domāt, ka paši darbinieki to vēlas panākt. Šitā strādāt ir kaut kas neiedomājams!
Visā situācijā, kā saprotu, problēma ir melošana! Kāds nevar to paku atrast - nu tad tā ar pasaki, ka redz, laiks ir pagājis un nu ir jāpameklē kur tā pakanoklīdusi! Bet nē! Sāk locīties un nu ir arī rezultāts!!! Sviests!
Un vadība???!!! Kādas problēmas saņemt sūdzību, izskatīt un normāli atbildēt?

Protams, reālajā situācija iespējams, ka kliente nebija ne pacietīga, ne laipna un ne smaidīga, un ka patiesībā viņa tur taisīja haju tā, ka neviens neko un nekā nevēlējās runāt. To nu zinās tikai kliente un pasta darbinieki!
Bet šā vai tā, man liekas, ka pasta lielajām un labi apmaksātajām amatpersonām derētu reizi sākt pa nopietnam strādāt un atbildēt par savu iestādes darbu un kvalitāti!!! Vai ja nevar - tad iet prom!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes