LV RU
www.sudzibas.lv Rēzeknes slimnīca nav ārstējošā ārsta un nicinoša attieksme pret pacientu

Rēzeknes slimnīca - nav ārstējošā ārsta un nicinoša attieksme pret pacientu

Atbilstoši pacienta tiesību likumam, pacientam ir tiesības zināt savu ārstējošo ārstu, kā arī tiesības saņemt informāciju no ārstējošā ārsta par savu veselības stāvokli, slimības diagnozi, ārstēšanās plānu, utt. Diemžēl, šīs manas pacienta tiesības tika ignorētas atrodoties stabiņas vadītajā ķirurģijas nodaļā laika posmā no 20.12. Līdz 25.12. , jo savu ārstējošo ārstu tā arī neredzēju. Man nebija iespējas neko noskaidrot par ārstēšanu. Izbrīnīja, arī nodaļas vadītājas stabiņas attieksme, jo atrodoties "stabiņas" palātā, pacientu apgaitas laikā, stabiņu neinteresēju pat kā paciente. 25.12. , kad sāku skaidroties, kas ir ārstējošais ārsts, tika paziņots, ka tas ir miščuks. Nodaļas vadītāja stabiņa atrodoties koridorā, paceļot slimības vēsturi paziņoja, ka iekaisuma nav un, ka varu iet mājās. Rezultātā man nebija iespējas darīt zināmu, ka neskatoties uz iekaisuma neesamību, ir jūtīgums vēderā, ir tirpstoša un durstoša sajūta, tai vietā kur sāpēja, un vai tam tā jābūt. Nākas izdarīt secinājumu, ka nodaļas vadītāja stabiņa, kura nebija ārstējošais ārsts, ir tik ļoti kompetenta, ka 1 minūtes laikā, neuzklausot un neapskatot pacientu spēj nekļūdīgi noteikt pacienta veselības stāvokli...

27.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes