www.sudzibas.lv Reserved slikta apkalpošana

Reserved - slikta apkalpošana

Alfā RESERVED veikalā pārdevēji atsakās pārdot preci, kas izlikta skatlogā, viņi drīkstēšot to ņemt nost tikai tad, kad mainīšot skatlogu... tad ko izliek preci, ja nemaz to nevar nopirkt? Un kad tad mainīs to preci skatlogā? Manu katru dienu tagad jāpiekāpj pie viņiem? FUJ!

L

Komentāri (12)

B Beril 04.01.2010

slikts mārketings.. parasti preci liek skatlogā, lai to ātrāk pārdotu un pievilinātu pircēju.. būtu pārdevuši un uzvilkuši lellei ko citu :) .. muļķa latvietis!

N n 04.01.2010

taada kaartiiba pastaav VISOS firmas veikalos!!!

I ilze 11.01.2010

Nu vispār tā ir normāla prakse. Skatlogi tiek veidoti tā, lai klients ienāktu veikalā- ir jārada vēlme ienākt veikalā. Skatlogā parasti liek to, kas ir, tā teikt, kolekcijas nagla. Parasti to arī izķer visātrāk. Veikalā, kurā es strādāju, darījām tāpat- teicām klientam, ka nevaram pārdot skatlogā redzamo apģērbu, kamēr netiek mainīti skatlogi, bet devām pielaikot, un ja derēja, klients varēja atstāt savu telefona numuriņu, uz kuru tad zvanījām, kad skatlogi bija nomainīti.

K Kate 30.01.2010

nu nez... biju aizbraukusi uz ārzemēm un vienā veikalā pārdevēja speciāli novilka kreklu no manikenas, jo vēlējos to nopirkt! Tā kā nesaprotu, kas pie Velna notiek šajā banānu republikā?!

B Bella 13.02.2010

No skatloga NEVAR izņemt preci dienas laikā, šādi ir noteikumi visos T/C Rīgā, ja apsardze ieraudzīs, ka pārdevēji ienāk skatlogā dienas laikā- veikalam tiks uzlikts sods- viss ir ļoti vienkārši, tas nav atkarīgs no pārdevējiem, šādi ir noteikumi :)

D DreamLV 13.02.2010

lai ņem viņiem mazāk piķis ienak

U ulla 28.06.2010

tas normāli, es arī strādāju veikalā!
Cilvēki mīļie, padomājiet vienreiz ar galvu, ne jau pārdevēji izdomā, ko drīkst pārdot un ko nē - bet viņi parasti dabūn noklausīties visu!

B brinos 10.01.2011

Visās firmās tā nav un visos t/c tā nav. Ir centes, kur var droši iet skatlogā vilkt un ģērbt un kārtot cik vien vēlies. Un par cik klients ir nr. 1, tas ir normāli ja ir pieejama prece, kas tiek eksponēta uz manekena. Un pārdevējam ir jānovelk no manekena, jādot klientam to ko viņš vēlas.

D Dīdī 10.01.2011

Kam šie mušu apdirstie draņķi vispār vajadzīgi?

A Artuurs 25.12.2011

piekritu par ne parak labo atieksmi pret klientiem, ipasi no vecakas kasieries... Gaju uz so veikalu lai apmainitu dzemperi kur ka izradas bija ar caurumu... Un atbilde sanemu ka man 10 dienas jagaida lai vinji izlemtu vai atgriezis man naudu un vel laipna kasiere man pavestija ka pats esot dzemperi saplesis... Ta nu nodevu dzemeri uz ekspertizi un tagad desmit dienas jagaida... Un lidz ar to esmu palicis gan bez naudas gan bez dzempera...

A adriana 25.12.2011

Nu nevajag muldēt... acīmredzot nemaz nebiji pircēja, bet tikai skatītāja. Man nekad tā nav bijis, ka no skatloga neļauj mērīt un pirkt. Un nezinu nevienu, kam tā ir, ja vien esi reāls pircējs. Droši vien vienkārši aizgāji uz veikalu pakašķēties, ne iepirkties. Zināmi tādi tipi kā Tu.

A Alexa 26.12.2011

Zel ka ta

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes