www.sudzibas.lv Reserved Piegādes kavēšana

Reserved - Piegādes kavēšana

2021.gada janvāra sākumā veicām pasūtījumu internetveikalā. 9.janvārī pienāca e-pasts, ka pasūtījums nosūtīts! Un tas pats, kas jau citiem šeit minētajiem, piegādes joprojām nav (21.janvārī). Uz e-pastiem neatbild, telefons nestrādā! Labi, ka it kā nekas steidzams nebija. Tikai kamēr sagaidīšu piegādi, bērns jau būs izaudzis no izmēra un pasūtīties bodiji nebūs aktuāli!
Ļoti bēdīgi, ka šāda situācija, jo līdz šim allaž viss ir bijis kārtībā un viss ir apmierinājis!

21.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Z

Komentāri (2)

I I 21.01.2021

nav jau, tas nekas neparast nav jau infrastruktūras nedz iekšējas uzņēmumā, ne iesaistītiem trasporta kompānijām, ne pat starpvalstu. Šādiem laikiem kā ir patreiz.
Latvijas Pasts mierīga izskaidroja, sūtījums uz Austrāliju, piemēram, ar lidmašīnu nav iespējams kā līdz šim - tikai kuģis, kas ir +2-3nedēļas.
Ja ierakstītu, ka jāgaida prece 4 nedēļas tu nepasūtītu, bet ietu, kur saka, ka piegāde nedēļas laikā. Kaut beigās būtu tās pašas 5 nedēļas. Tikai čakarē viens otram nervus tā vietā, lai vienkārši saprastu, ka ir lietas, kas dotajā brīdī nestrādā kā iepriekš.

p.s. jau šo ierakstu arī citur ierakstīju.
tas ir tas pats , kas sūdzēties par to, ka nopirku abonements uz visu sezonu sports, teātris u.t.t. kāpēc mani nelaiž iekšā.

Z Zane Brence 22.01.2021

Protams, piekrītu Jūsu rakstītam!
Šajā situācija tikai nepatīk, ka atsūta e-pastu, ka prece izsūtīta un tālāk nekas 😉

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes