www.sudzibas.lv RD Electronics Slikts serviss un krapšana

Rd Electronics - Slikts serviss un krapšana

Labdien,

Pasūtīju RD Elektonics interneta veikalā datoru. Bija izvēle paņemt paraugu par lētāku cenu vai jauno, bet dārgāk. Es izvēlējos nopirkt jauno.Pasūtīju preci. Pēc kāda laika man atnāk īsziņa, ka preci šodien varu saņemt veikalā. Informējot sievu, ka šodien viņa saņems dāvanu, priecīgs braucu uz veikalu. Atbraucot uz veikalu, man saka , ka preces uz vietas nav un piedāvā paraugu no plaukta, par jaunas preces cenu. Es norādīju, ka tas ir paraugs, uz ko man atbildēja, ka tas nav paraugs, bet par paraugu skaitas prece, kura ir bojāta. Interesanti sanāk, stāv dators uz plaukta, kuru katrs var taustīt cik vien grib un t.t, bet tā prece neskaitas kā paraugs un pārdod viņu kā jaunu. Kad es atteicos, piedāvāja pasūtīt jaunu, bet vajadzēja gaidīt nedēļu. Rezultātā: sieva bez dāvanas, sabojāts garastāvoklis, patērētājs laiks un benzīns. RD Elektonics darbinieks pat neatvainojas. Ieteicu visiem labi padomāt, pirms kaut ko pasūtīt RD Elektonics interneta veikalā.

A

Komentāri (1)

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 31.08.2016

Labvakar!

Sakarā ar Jūsu interneta veikalā www.rdveikals.lv veikto pasūtījumu, SIA „MK TRADE” Jums atvainojas un paskaidro, ka diemžēl ņemot vērā to, ka preču piegādi un pieejamību SIA „MK TRADE” piedāvā preces piegādātajs vai ražotājs, SIA „MK TRADE” pamatojas uz piegādātāja vai ražotāja sniegto informāciju par preču piegādi un pieejamību.
Īsziņa, kura Jums tika nosūtīta, ir informatīva īsziņa, kas infomē klientus par plānoto pasūtījuma piegādes laiku Jūsu izvēlētajā „RD Electronics” veikalā. Tiklīdz Jūsu prece tiek piegādāta, Jums tiek nosūtīta atkārtota īsziņa ar aicinājumu no veikala, ierasties un saņemt Jūsu pasūtījumu.
Vēlamies paziņot, ka RD Electronics interneta veikala datu sistēma tiek atjaunota regulāri. Atsevišķos gadījumos var būt situācijas, kad klienta pasūtījuma veikšanas brīdī, izvēlētā prece var tika rezervēta caur citu pasūtītaju.
Atzīstam, ka situācija, ka Jums pašam nācās interesēties par Jūsu pasūtījumu, ir ļoti nepatīkama. Mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti.
Preces paraugs ir jauna prece, kuras vērtība ir līdzvertīga jaunas preces vērtībai, jo viss atbilst tehniskajiem standartiem un nosacījumiem. Pamatojoties uz to, veikals Jums izteica šo piedāvājumu. Atvainojamies, ka nespējām apmierināt Jūsu prasības.
Ļoti atvainojamies Jums par sagādatajām neērtībām un radušos starpgadījumu.

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
tālr: 66165555
e-pasts: [email protected]

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes