AtrisinātaRd Electronics - Slikts serviss

22.12.2021. Gadā veikalā Rd electronics tika iegādāts video rakstītājs r700 Grs Dual Navitel un šai iekārtai atbilstoša atmiņas karte. Sākot preci lietot, konstatēju nepilnības tās darbībā / konsultējoties ar veikala darbiniekiem, mēģinājām atrisināt problēmu, tika nopirkta cita atmiņas karte. Iekārta joprojām nedarbojās un tika nolemts sūtīt uz garantijas remontu. Ar mani sazinājās veikala pārstāvis un paziņoja, ka iekārta nav remontējama un piedāvāja tādu pašu, bet jaunu. Tikai jūnija mēnesī saņēmu citu iekārtu. Video rakstītājs darbojās apmēram divas nedēļas un arī šai iekārtai paradījās būtiski defekti darbībā. Atkal atdevu uz garantijas remontu 16. Jūlijā. Šoreiz no firmas pārstāvjiem komunikācija izpalika, tikai uz maniem zvaniem reaģējot 30.08. Saņēmu preci no servisa. Ieslēdzot rakstītāju kārtējo reizi konstatēju, ka remonts nav veikts, vai arī veikts pavirši. 02.09.22 kopīgi ar veikala pārstāvi tika uzrakstīta pretenzija par nekvalitatīvi veiktu vai vispār neveiktu preces remontu. 26. Septembrī kārtējo reizi zvanot Rd Electronics klientu apkalpošanas centram saņēmu atbildi, ka lieta tiek izskatīta mēneša laikā. Konsultējoties ar Ptac uzzināju, ka atbilde uz pretenziju jāsniedz 15 darba dienu laikā. Komunicējot ar firmas Rd Electronic pārstāvjiem, konstatēju, ka likumā norādītie termiņi un manas likumīgās tiesības viņus neuztrauc. 3. Oktobrī zvanot klientu centam un vēloties noskaidrot situāciju skaidrojumu nesaņēmu, uz aizrādījumu par pretenzijas izskatīšanu pilnībā ignorē. Arī par manu preci, par kuru ir samaksāta nauda, kuru 11 mēnešu laikā no iegādes brīža neesmu pat divus mēnešus pilnvērtīgi lietojis, nekādus skaidrojumus nesniedz. Pilnīga likuma un manis, kā patērētāja, ignorēšana. Nav ne naudas, ne preces.

07.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 10.10.2022

Labdien, Cienījamais Klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Esam sarūgtināti, ka radusies šāda situācija! Diemžēl uz preces kvalitāti mēs nevaram ietekmēt.

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam atsūtīt preču pieņemšanas nodošanas aktu numuru!

Vēršam uzmanību, ka RD electronics nav sava autorizētā servisa ! Preces remontu attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss!

Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.
Informācijai - garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.
Saņemot preces no garantijas remonta, vienmēr lūdzam pārliecinieties par to, ka problēma, kuras dēļ nodevāt ierīci remontā, ir novērsta. Precei tiek pievienots servisa centra slēdziens, kurā ir aprakstīts, kas konkrēti tika remontēts. Ja neesat apmierināti ar diagnostikas vai remonta izpildi - Jūs varat rakstīt iesniegumu pievienojot foto vai/un video fiksāciju. Saņemot Jūsu iesniegumu Jums tiks sniegta oficiāla atbilde.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
ar cieņu RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 06.12.2022

Labdien, Cienījamais klient!
Diemžēl neesam saņēmuši no Jums atbildi!
Precizējiet lūdzu, vai izdevās atrisināt radušos problēmsituāciju?
Ja tomēr neizdevās atrisināt, Jūsu situācijas identificēšanai lūdzam norādīt-pieņemšanas nodošanas akta numuru, lai varam precizēt lietas apstākļus.
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam uzrakstīt mums privāti vai uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv - mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību!
Gaidīsim Jūsu atbildi.
Paldies!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 02.03.2023

Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes