www.sudzibas.lv RD Electronics Drausmīgs serviss

RD Electronics - Drausmīgs serviss

21. Oktobrī Rd Electronics mājaslapā noformēju pasūtījumu sadzīves tehnikai. (plīts virsma, cepeškrāsns un nosūcējs) . Tanī brīdī biju noformējis pasūtījumu uz 6 mēnešu bez procentu līzingu. Atnāca sms, ka pasūtījumu varēšu saņemt 2. Novembrī. 26. Oktobrī atnāca sms, ka vienu dienu kavēsies mans pasūtījums un būs viss 3. Novembrī. Pienāca jau 4. Novembris, bet nebiju saņēmis nekādu ziņu, ka mans pasūtījums būtu gatavs, tāpēc zvanīju uz klientu apkalpošanas servisu. Noskaidrojās, ka mana izvēlētā cepeškrāsns nebūs un pat nevarēja prognozēt kādu datumu, kad varētu būt šī cepeškrāsns (pēc tam noskaidrojās, ka ap ziemassvētkiem) , vienīgais variants, bija samainīt ar citu cepeškrāsni, kura jau atradās veikalā, jo lieki piebilsts, ka es biju jau sarunājis meistaru, kurš nedēļas nogalē bija ieplānojies likt kopā manu virtuvi. Diemžēl nezināmu iemeslu pēc, mans izvēlētais nosūcējs, kurš jau 21. Oktobrī mājaslapā rādījās - ir noliktavā, vēl jo projām nebija atradis savu ceļu uz veikalu. Tā kā biju sarunājis meistaru, man obligāti vajadzēja dabūt vismaz plīts virsmu un cepeškrāsni, bet diemžēl nevarēju izņemt pa vienai preces no sava pasūtījuma. Klienta centra operators ieteica tad pirkt katru preci atsevišķi un uzreiz. Tā arī izdarīju! Cepeškrāsns bija uz vietas veikalā un to varēju uzreiz arī vest mājās. Plīts virsma arī bija uz vietas veikalā, bet man atnāca sms, ka varēšu savu preci saņemt tikai 10. Novembrī, bet uzvanot uz veikalu, noskaidrojās, ka varu arī plīts virsmu saņemt uzreiz. Tad tikai atlika nelaimīgais tvaika nosūcējs par kuru arī ir šis stāsts. Nopērkot tvaika nosūcēju uzreiz, man atnāca sms, ka varēšu saņemt preci tikai 11. Novembrī. Tanī brīdī biju pārliecināts, ka ir tāda pati situācijakā ar plīts virsmu un tvaika nosūcējs atnāks ātrāk, bet tā nenotika. Vienu dienu pirms noteikā 11. Novembra man atnāca sms, ka pasūtījums kavējas un būs 19. Novembrī. Tas jau bija nepatīkami un zvanīju uz klientu apkalpošanas centru un izstāstīju savu situāciju, ka principā jau no 21. Oktobra gaidu šīs preces un taml. , bet atbilde bija tāda, ka diemžēl neko nevar darī un jāgaida 19. Novembris. Pienāca 19. Novembris, bet nebiju saņēmis nekādu ziņo no Rd Eletronics. Zvanīju uz klientu apkalpošanas centru un prasīju, kas notiek ar manu pasūtījumu un noskaidroju, ka pasūtījums vēl jo projām stāv noliktavā un principā nav informācija, kad viņu vedīs uz veikalu. Man neviens nav devis ziņu, jo operators nav pamanījis manu pasūtījumu. Nākamais datums - 26. Novembris. Lieliski!
Viņiem ir milzīgas problēmas ar piegādēm un visu pārējo, un to vēl var saprast, bet šī atklātā melošana gan ir pretīga, jo ieejot Rd Electronic mājas lapā, izvēloties jeb kādu preci, kura ir noliktavā, uzrādās, ka jūs šo preci saņemsiet pēc (3,4,5) dienām... Bet es zinu, ka tā nebūs un viņi vēl jo labāk to zin, bet diezin vai būs daudz cilvēki ieinteresēti pirkt preci, kuru būtu jāgaida 30 dienas un vairāk.

20.11.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 26.11.2021

Cienijamais klient! Paldies par jūsu atsauksmi.
Atvainojamies par sagādātajam neērtībām!
Paldies!

A

Komentāri (4)

A Archijss_K 27.11.2021

Paldies par atvainošanos, bet vakar 26. novembrī vajadzēja atnākt precei, bet neesmu saņēmis nevienu ziņu ne par preces ATKAL aizkavēšanos, ne par to, ka varētu būt beidzot piegādāta. Tā kā nekas nebeidzas un DRAUSMĪGAIS serviss turpinās.

A Archijss_K 04.12.2021

Es zinu, ka daudzi man vienkārši ieteiktu atteikties no preces un, ja es būtu zinājis pirms mēneša, ka tā notiks, tad arī tā būtu darījis, bet vairāku iemeslu vadīts, es tomēr vēlos šo preci dabūt... Naivi ceru, ka sestā reize būs tā laimīgā un 9. decembrī man BEIDZOT piegādās manu iegādāto preci.
Šī tik tiešām būs pēdējā reize, kad izmantoju RD Electronics pakalpojumus! Paldies par drausmīgo servisu!

S Stone Jam 10.12.2021

Labi, ka vismaz tikāt pabrīdināts, ka preces vēl nav, lai no lieka nebraucat. Kā justos, ja aizbrauktu un preces nebūtu?

S Stone Jam 10.12.2021

Ar RD ir arī negatīva pieredze. Viņiem ir tāds darba stils: atraksta SMS, ka var braukt pakaļ precei. Kad 50 km aizbrauc, tad pasaka, ka "uz vietas vēl nav". Vairākas reizes šāda pieredze man un personām manos lokos. Kāds zina, kā sauc šādu stilu, kad aicina, lai brauc bezjēdzīgi un pa tukšo?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes