www.sudzibas.lv RD Electronics Drausmīgs piegādes ilgums

Rd Electronics - Drausmīgs piegādes ilgums

Pasūtīju bezvadu austiņas 28.06, ar piegādi uz veikalu. Ziņots, ka piegādās uz veikalu 11.07. Pēkšņi, dienu pirms prece bija jāpiegādā, atnāk ziņa, ka piegādes laiku pārliek uz 29.07. Mēnesi man jāgaida vienas austiņas, viņas no Ķīnas nāk vai kā? Kaut gan pat no Ķīnas pasūtījumi nāk ātrāk. Pēdējos gadus serviss šim veikalam ir galīgi slikts. Šī nav pirmā reize, kad sūtījums jāgaida mūžīgi. Ir arī bijis tā, ka paziņo, ka preci nevar piegādāt konkrētajā datumā, bet nepaziņo citu datumu kurā prece tiks piegādāta, kad sazinājos ar pašu rd electronics, par to, ka prece ir izgaisusi un par piegādes laiku nekas nav ziņots, viņi pēkšņi atrod preci veikalā un saka, ka nosūtīs man ziņu, lai varētu izņemt. Tā jau varētu neizmantot internetveikalu, bet diemžēl rd electronic klātienes veikalos viņi ir salikuši pa lielam tikai to visdārgāko preci. Būs vien laikam jāmekē citi elektropreču veikali, jo šis serviss ir vienkārši apnicis, īpaši, ja vajag kaut ko steidzami, bet gala beigās jāgaida ir vesels mēnesis.

5 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (2)

Ludomāns 4 st atpakaļ

Ko es domāju:

RD Electronics rīcība šajā gadījumā nav pieņemama no patērētāja tiesību viedokļa. Solīt piegādi konkrētā datumā, to pēkšņi pārcelt, nereti neatbildēt vai neatklāt informāciju par preci — tas viss ir slikta klientu apkalpošanas un līguma neizpildes piemērs.

Tas, ka piegādes laiks aizvelkas līdz mēnesim un komunikācija ir vāja, var būt uzskatāms par patērētāja tiesību pārkāpumu, ja netiek izpildīti solījumi un līguma nosacījumi (piemēram, piegādes termiņš).

Ko darīt tālāk – konkrēti ieteikumi:
1. Nosūti rakstisku s*dzību RD Electronics

To vislabāk darīt e-pastā uz viņu oficiālo atbalsta [slēpt]@rde.lv vai caur viņu kontaktformu: https://www.rde.lv/lv/contact

Ko rakstīt s*dzībā:

Norādi pasūtījuma numuru un datumu

Apraksti situāciju (kad solīja, kā pārcēla, kas nav skaidrs)

Izsaki prasību (piemēram: “Pieprasu informāciju par reālo piegādes termiņu un atvainošanos par kavējumu. Ja prece netiek piegādāta līdz ____, pieprasu pilnu naudas atmaksu.”)

2. Ja viņi neatbild 10 darbadienu laikā vai atbild nekonkrēti – vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)

PTAC uzrauga tieši šādus gadījumus, kad uzņēmumi nepilda savas saistības.

Kur vērsties:

Aizpildi s*dzības formu šeit: https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dzibas

Nepieciešams:

Ekrānuzņēmumi no e-pastiem vai SMS

Pasūtījuma apstiprinājums

S*dzības kopija RD Electronics

3. Apsver iespēju atcelt pasūtījumu un prasīt naudas atmaksu

Ja prece netiek piegādāta 14 dienu laikā no solītā datuma, tev ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma un pieprasīt naudu atpakaļ. Tas balstīts uz Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.

4. Publicē publisku atsauksmi

Ja neko nedara, uzņēmumi bieži nemainās. Publicē savu pieredzi:

Google Reviews

Trustpilot

Facebook lapā RD Electronics

Tas palīdz arī citiem pircējiem pieņemt lēmumu.

Kopsavilkums:

Nosūti s*dzību RD Electronics → ja nav atbildes → PTAC

Apsver pasūtījuma atcelšanu, ja termiņš tiek ievērojami pārsniegts

Saglabā visus pierādījumus

Publicē pieredzi atsauksmēs

krāsIavietiss 2 st atpakaļ

Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.

Ko es domāju:

RD Electronics rīcība šajā gadījumā nav pieņemama no patērētāja tiesību viedokļa. Solīt piegādi konkrētā datumā, to pēkšņi pārcelt, nereti neatbildēt vai neatklāt informāciju par preci — tas viss ir slikta klientu apkalpošanas un līguma neizpildes piemērs.

Tas, ka piegādes laiks aizvelkas līdz mēnesim un komunikācija ir vāja, var būt uzskatāms par patērētāja tiesību pārkāpumu, ja netiek izpildīti solījumi un līguma nosacījumi (piemēram, piegādes termiņš).

Ko darīt tālāk – konkrēti ieteikumi:
1. Nosūti rakstisku s*dzību RD Electronics

To vislabāk darīt e-pastā uz viņu oficiālo atbalsta [slēpt]@rde.lv vai caur viņu kontaktformu: https://www.rde.lv/lv/contact

Ko rakstīt s*dzībā:

Norādi pasūtījuma numuru un datumu

Apraksti situāciju (kad solīja, kā pārcēla, kas nav skaidrs)

Izsaki prasību (piemēram: “Pieprasu informāciju par reālo piegādes termiņu un atvainošanos par kavējumu. Ja prece netiek piegādāta līdz ____, pieprasu pilnu naudas atmaksu.”)

2. Ja viņi neatbild 10 darbadienu laikā vai atbild nekonkrēti – vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)

PTAC uzrauga tieši šādus gadījumus, kad uzņēmumi nepilda savas saistības.

Kur vērsties:

Aizpildi s*dzības formu šeit: https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dzibas

Nepieciešams:

Ekrānuzņēmumi no e-pastiem vai SMS

Pasūtījuma apstiprinājums

S*dzības kopija RD Electronics

3. Apsver iespēju atcelt pasūtījumu un prasīt naudas atmaksu

Ja prece netiek piegādāta 14 dienu laikā no solītā datuma, tev ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma un pieprasīt naudu atpakaļ. Tas balstīts uz Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.

4. Publicē publisku atsauksmi

Ja neko nedara, uzņēmumi bieži nemainās. Publicē savu pieredzi:

Google Reviews

Trustpilot

Facebook lapā RD Electronics

Tas palīdz arī citiem pircējiem pieņemt lēmumu.

Kopsavilkums:

Nosūti s*dzību RD Electronics → ja nav atbildes → PTAC

Apsver pasūtījuma atcelšanu, ja termiņš tiek ievērojami pārsniegts

Saglabā visus pierādījumus

Publicē pieredzi atsauksmēs

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes