Postcard - Krāpšana

Savlaicīgi pasūtīju svētkiem balonu. Par pasūtījumu nekādas ziņas. Zvanu painteresēties par pasūtījumu. Izrādās, ka uzņēmums pārdod neeksistējošas preces. Atvainojumus par sagādātajām neērtībām es, protams, nesagaidīju. Tikai maldīgus solījumus par naudas atgriešanu. Vairāku nedēļu garumā zvanīju atgādināt, ka nauda būtu jāatgriež, uz ko katru reizi saņēmu atbildi, ka nauda tiks atgriezta stundas laikā. Nekas nenotika, galu galā mans numurs tika bloķēts.

Rezultātā sabojāti svētki, 0 atvainošanos, apmāns un naudas neatgriešanās.

17.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Postcard Support Pārstāvja atbilde 17.06.2020

Labdien, atvainojamies par negatīvo pieredzi.

Diemžēl nevaram garantēt, ka pilnīgi visas preces, kas ir izvietotas internetā ir arī atlikumos, taču pilnīgi noteikti garantējam, ka ja tā ir noticis, naudu par preci atgriežam.

Ja nauda par preci netika atgriezta solītajā laikā, tad tas varētu būt saistīts ar lielāku noslodzi. Taču naudu parasti atgriežam likumā noteiktajā termiņā - 10 darba dienu laikā.

Lūdzam Jūs sazināties ar mums personīgi, lai atrisinātu radušos situāciju, vai, ja tā jau ir atrisināta, lūdzam Jūs atzīmēt, ka sūdzība ir atrisināta.

Ar cieņu,
Postcard.lv

L

Komentāri (1)

T Taisnīgums99 17.06.2020

kada Ir tava dzive ja balons ir galvenais svetkos? te baloni bijusi-nebijusi. galvenais ir cilveki,laime,veseliba un nauda.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes