Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Es atsūtīju iesniegumu piešķirt manam bērnam Latvijas pilsonību un personas kodu. Iesniegums kopā ar dokumentu kopijām bija atsūtīts elektroniski 2021. Gadā 12. Augustā ar e-id un elektronisko parakstu palīdzību.
Tajā pašā laikā caur savu Id karti sāku vārda un uzvārda maiņu elektroniski (sakarā ar laulību) , kas aizņēma man 12 dienas un 23. Augustā mans uzvārds bija mainīts (un 31. Augustā tiki mainīts vārds) .
Bet atbildi uz manu iesniegumu no Pmlp saņēmu tikai 7. Septembrī un tas nebija skaidrs: bija tikai jautājumi, izmantojot caps lock (lielas burtas) , par maniem dokumentiem, un kad es aprakstīju savu situāciju ar vārda/uzvārda maiņu, kas notika vismaz 12 dienas pēc mana iesnieguma Pmlp par pilsonību manām bērnam, tad referents nolēma, ka atbildēt man nav vērts.
Es zinu, ka man ir jāmaina dokumentus, bet jums bija 12 dienas lai apstiprinātu manu iesniegumu. Vai paskaidrot, kāpēc nebija iespējams piešķirt Latvijas pilsonību un personas kodu manām bērnam. Un kas notika šajā laikā intervālā.
Ja jūs strādājiet ar cilvēkiem, lūdzu būt cilvēciski! Mēs neesam tikai papīri; esam cilvēki, kuriem, pateicoties jūsu ignorēšanai, tagad ir jāsāk visu procesu no jaunas.

10.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes