www.sudzibas.lv Pet City Klientu maldināšana

Pet city - Klientu maldināšana

26. 08. 2019. Iegādājāmies sunim iemauktiņus, kuriem atlaide bija gandrīz 50%. Pārdevēja laipni paskaidroja, ka, ja nederēs, tad varēsim samainīt preci vai mums atgriezīs naudu, vienīgi pieminēja, ka viņiem to nepatīk darīt. Sunim iemauktiņi nederēja un šodien 28.08.2019. Devāmies uz pet city veikalu dominā, kurā bijām nopirkuši iemauktiņus. Sākumā pārdevēja bija laipna un atrada iemauktiņus ar kuriem varētu aizstāt, tos, kuri neder. Liels bija brīnums, kad par šiem iemauktiņiem bija jāpiemaksā nedaudz vairāk par 47 euro, jo redziet šīem iemauktiņiem neesot akcija, lai gan tie ir vienas firmas, krāsas un modeļa iemauktiņi, kuri stāvēja zem zīmes ''atlaides". Šādai apmaiņai nepiekritām un palūdzām, lai par pirkumu mums tiktu atgriezta naudiņa, bet laipnā pārdevēja pateica, ka to nedarīs, ka viņai viss vienalga un, ka neparko neatbild. Cienījāmā pārdevēja, kura ne par ko neatbild pa to laiku bija izsitusi naudas atgriešanas čeku, lai gan nauda netika atgriezta!
Tālāk bija pavisam interesanti, otra pārdevēja pabīdot nost bukletus, parādīja uzlīmi, kurā bija uzrakstīts, ka preci atpakaļ nepieņem un nemaina, otra šāda uzlīme atrodās zem letes, kur reāli to var izlasīt pirmskolas vecuma bērns. Uzskatu šādu rīcību par nekorektu, kā arī radās iespaids, ka uzņēmums šmaucās ar čekiem, jo čeks par pirkumu atrodas pie manis, jo paņēmām atpakaļ iemauktus, kuri neder. Iesaku būt modriem iepērkoties pet sity domina!

I

Komentāri (15)

Arkukušjans 30.08.2019

Ja prece ir iegādāta klātienē, to atpakaļ nevar atdot tāpat vien. Ja veikals piekrīt veikt maiņu, tā ir pretīmnākšana no veikala puses. Vienīgais kad pircējs ir tiesīgs kaut ko pieprasīt, ir tad, ja iegādāta līgumam neatbilstoša prece- brāķis. Citādi Jūs varat tikai mīļi sarunāt ar veikalu, ne pieprasīt!
Pavadiņas un iemauktus pēr parasti iepriekš nomērot dzīvnieku, tas tā, nākotnei!

I Inga Plaude 30.08.2019

Ja pārdevēja nebūtu solījusi, ka samainīs vai atgriezīs naudu, nepirktu. Kā arī neinformēja, ka tikai šiem iemauktiņiem ir atlaide, lai gan stāv šilte pie visiem iemauktiņiem par atlaidi. Zolīds veikals pircējus nemaldina!

ķ Ķepiņa 31.08.2019

Regulāri iepērkos šajā veikalā, akcijas stāv uzlīmētas konkrētai precei, meklējot īsto izmēru gan jau redzējāt ka uzlīme nav uz visiem izmēriem :) žēl ka Jums sanāca tik bēdīga pieredze, mēs gan vienmēr esam ļoti priecīgi tur atgriezties! Nu jau tas ir vienīgais zooveikals kurā iepērakmies! Attieksme un atmosfēra super!

I Irēna Kovaļčuka 02.09.2019

Mums gan ir ļoti pozitīva pieredze, kura diemžēl saistīta ar nelaimi mūsu ģimenē.. Esam tieši Dominā iegriezušies lai steidzami nopirktu lielo būri izglābtiem kaķu mazuļiem.. diemžēl, dažādu apstākļu dēļ, pat nepaspējām to izpakot, jo mazuļi aizgāja aizsaulē tuvākas dienas laikā :((( Iegājām veikalā, jo par laimi čeks un iepakojums bija, uzzināt, varbūt tomēr varam atgriezt to būri, bijām pārsteigti ar pārdevēju attieksmi, paskaidroja, ka naudu atgriezt nevar, jūta līdzi, piedāvāja dažādus variantus un beigās pajautāja, vai plānojām vēl majdzīvnieku, mūsu atbilde bija pozitīva! Tad mums piedāvāja samainīt būri pret dāvanu karti, ko mēs labprāt paņemam.. Tagad mūsu ģimenē ir 2 kaķu seniori no patversmes un bijām priecīgi sapirkt viņiem pirmo puriņu Petcitijā un meitenes bija ļoti jaukas un izpalīdzīgas un pat atcerējās mūsu bēdu stāstu

I Irēna Kovaļčuka 05.09.2019

Sveicināti Inga, mani sauc Anžela un es biju Dominas veikala vadītāja kopš pašas pirmās dienas (šobrīd gan ieņēmu citu pozīciju šajā uzņēmumā). Ir noticis absolūtais pārpratums, jo es zinu, kā notiek darbinieku apmācība un esmu nostrādājusi ar katru no Dominas darbiniekiem daudzas stundas (starp citu, lielāka daļa no kuriem nav mainījies arī kopš atvēršanas). Mēs vienmēr atgādinām - ka labākais veids ir pielaikot preci, jo tas, kas liekās labi mums, var vienkārši nebūt ērti dzīvniekam, un gandrīz visos mūsu veikalos ir iespēja ieet ar suni (pat ar ļoti lielo suni). Atgriezt naudu mēs piedāvājam TIKAI brāķa gadījumā, bez liekas birokrātijas, vienmēr! Tad, kad jūs gribējāt samainīt preci strādāja viena no izcilākajām darbiniecēm, es nekad nenoticēšu, ka viņa teica, ka viņai viss vienalga, cik es varu saprast pēc sarunas ka tomēr bija piedāvāti vairāki varianti, tai skaitā dāvanu karte (kuru jūs varējāt izmantot jebkurā veikalā, arī maksājot klīnikā, vai par frizētavas pakalpojumiem). Viņa mēģināja sazvanīt augstāko vadību, jo bez atļaujas neviens nav tiesīgs atgriezt naudu, bet diemžēl uzreiz nesanāca atbildēt, un jūs tajā laikā, redzot, ka atgriešanās čeks ir jau izsists, paņēmāt iemauktus un aizgājāt prom. Lūdzu neaizmirst, ka veikalos arī strādā cilvēki, nevis roboti, un kad ar viņiem sāk runāt paaugstinātos toņos, kad neko sliktu neviens nav izdarījis un gribeja tikai palīdzēt, tie mēdz arī uztraukties. Pat “šmaukšanos” - Pet City ir daļa no grupas, kura vienmēr saņem atzinību vai pateicību no VID par godīgu attieksmi pret Latviju un ieiet TOP 10 nodokļu maksātājos, kā arī, vienmēr notiek neatkarīgs audits, tāpēc esiet pārliecināti, ka uz iemauktiem pa 25€ mēs melno kasi netaisīsim, jo tas vienkārši arī nav iespējams mūsu sistēmā un par šo starpgadījumu sastādīts akts - viss kā pienākas likumdošanas ietvaros. Atvainojiet, ja tomēr kaut kā jūs aizvainojām, un tomēr aicinu paskatīties uz situāciju arī no mūsu skata punkta, laipni lūgti, tomēr mierīgi šo situāciju atrisināt, izvēlēties jebko, no mūsu veikala, ieskaitot barību, vai piedevas, vai samainīt pret dāvanu karti, kura nekur nepazudīs un no kuras naudiņu arī var tērēt pakāpeniski - varianti ir tiešām daudz :)
Ar cieņu,
Anžela

I Inga Plaude 05.09.2019

Labdien. Paldies nevēlos vairāk izmantot jūsu veikala pakalpojumus, kāpēc uzspiežat savu naudu tērēt pie jums?
Ar čeku jau esmu griezusies vid un vienīgā iespēja ir atgriezt naudu.
Izskatās, ka melno kasi taisiet ļoti veicīgi.
Kādēļ iepriekšējā darbiniece mūs maldināja, sakot, ka atgriezīs naudu, kādēļ neinformēja, ka atlaide ir tikai šim modelim, lai gan stāv šiltes par atlaidēm.
Mūsu ģimene kategoriski vairāk negrib neko kopēju, rūgta pieredze.
Cik manīgi pārdevēja taisīja atgriešanas čeku, liecina, ka praktizējat naudas izņemšanu tīri veicīgi, bet ne man to pārbaudīt.

Ar cieņu
Inga

I Inga Plaude 05.09.2019

Un ko nozīmē paņēmāt atpakaļ iemauktus un čeku?
Mums vajadzēja uzdāvināt Jums?
Un iemaukti maksāja ar atlaidi 33 euro, nevis 25. Dienā vairākas atgriešanas un tad jau var dzīvot. Vienkārši nožēlojami un pretīgi.

AnželaPC 05.09.2019

Cienījamā Inga, ļoti žēl, ka ir noticis pārpātums (jo savādāk šo situāciju nosaukt nevar). Mēs esam pierāduši risināt situāciju tikai pozitīvajā veidā, cienot visus mūsu klientus. Visiem darbiniekiem arī ir atgādināts par atgriešanas opcijām un komunikāciju. Lūdzu, ja jūs velāties situāciju pozitīvi risināt, nevis nepamatoti apmelnot mūsu uzņēmumu un darbiniekus, mans numurs ir 20221302 mums nav ko slēpt. Novēlu jums patīkamo dienu un gaidīšu jūsu zvanu, kad būsiet gatavi komunikācijai. Paldies.

I Inga Plaude 05.09.2019

Nevaru Jūs sazvanīt. Kādā laikā drīkst zvanīt?

AnželaPC 05.09.2019

Zvanīt var jebkurā normālā laikā no 9 līdz 20

O Otis 05.09.2019

Jautājums cits - kāpēc šo visu nevarēja risināt konkrētajā veikalā?

I Inga Plaude 05.09.2019

Tādēļ, ka pārdevējām vienalga. Vismaz viens labums, Vid būs atmaskotas darbības ar kases aparātu, kuru veica pārdevēja. No kļūdām mācamies.

D Dominai 07.09.2019

Петсити в Домине - только позитивный опыт! Там стригли нашего кота, отношение и работа отличные.
Купили собаку, 4.09.19 были покупать шлейку и выбирать корм. Совершенно потрясающая девушка-консультант столько рассказала о кормах, спорте и воспитании собаки, что как сам школу киналогии прошёл. И нам сразу или получить подарочную карту и сказали что обменять товар можно на другой, если не подойдёт, но лучше приходить с собакой.
Очень довольны отношением к клиентам.

D Dominai 07.09.2019

Mi toze bili 4vo tam s sobackoj toze oven dovolni prodovcom blondinkai i obsluhivanijem.Mnoga razkazala i pakazala, ocen horosaje otnohenije k klijentam

I Inga Plaude 07.09.2019

Jums paveicās. Mēs esam ļoti vīlušies. Daudzi noklusē un norij. Mēs šajā iestādē arī pie kinologa gājām. Čeku nekādu. 25.00 euro par stundu, reāli nodarbība notika 30-40 min.
Vienīgais, ko varu pateikt, esiet modri un neuzticaties šim veikalam. Mēs esam šokā no tādas krāpšanas un atklātas finanšu mahjnācijas shēmas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes