Pet city - Slikts servis— klīnikas organizatoriskā kļūda
Pet city - slikts servis— klīnikas organizatoriskā kļūda
sūdzība par nekvalitatīvu veterinārās palīdzības sniegšanu
labdien,
vēlos iesniegt sūdzību par situāciju, kas notika Mārupes filiālē. Es atvedu kaķi, kurš tika paņemts no ielas, lai viņu apskatītu. Diemžēl speciālisti:
• sajauca dzīvnieka dzimumu,
• nepamanīja, ka viņam bija šuves, kuras bija jāizņem,
• tika veikta rentgenogrāfija, kurā neko nevarēja saskatīt, bet par to tika iekasēta maksa,
• turklāt citā filiālē šos rentgena attēlus nevarēja aplūkot, jo tie netika pievienoti sistēmā.
Pēc tam devos uz canderu filiāli pēc pieraksta, lai kaķim izņemtu šuves. Asistente baidījās to darīt un teica, ka nepieciešams ķirurgs, bet ķirurgs bija aizņemts. Dzīvniekam bija atvērtas brūces, tomēr netika izrakstītas ne antibiotikas, ne apstrādāts. Man tika pateikts, ka jāpierakstās citā dienā pie ķirurga–ortopēda. Taču kāpēc man ir atkārtoti jāvazājas ar dzīvnieku no vienas filiāles uz otru, ja pieraksts jau bija iepriekš un kāpēc tajā laikā nebija pieejams nepieciešamais speciālists? Tomēr es jau biju visu izskaidrojusi administratoriem, un viņu pienākums bija pierakstīt mani tieši pie atbilstošā speciālista.
Kā šādā situācijā iespējams uzticēt dzīvnieku veselību šādiem speciālistiem?
Komentāri (1)
А других частных клиник у вас нет