www.sudzibas.lv People fitnesa klubs Krāpnieciski līguma laušanas noteikumi, vienaldzība

People fitnesa klubs - Krāpnieciski līguma laušanas noteikumi, vienaldzība

Līdz vemšanai automatizēts serviss, kurā jau pat cilvēki zaudējuši savu cilvēcību... Uzņēmuma politika vērsta nevis uz cilvēku bet gan uz peļņu... Dārgākā, pat tā dēvētā " mēneša abonementa" līguma laušanas gadījumā, kurš pēc savas būtības neparedz nekādas saistības, jo ir " mēneša", nevis tam pretējais "smart", paredzot 6 mēnešu saistības, tiek papildināts ar "mazu" saistībiņu par nepieciešamību brīdināt 2 mēnešus iepriekš... Hmmm brīdināt? Kā mammu pirms aizeju pastaigāties... Uzminiet kāpēc? Jo visiem taču ir skaidrs ka dzīvē tā nenotiek) ) pat ja notiek, tad ļoti reti, der!) ) ) uz to arī ķer! Uz tiem kas nelasa un tiem kam tā notiek... Ko tas nozīmē? Ja jūsu dzīvē kas mainīsies un jūs vairs nevarēsiet apmeklēt sporta zāli Veselības vai citu apstākļu dēļ, pretimnākšanas nebūs, būs tikai vienaldzīga pilnas maksas atvilkšana par pakalpojumiem kurus jau sen neizmantojat... Viss ko dabūsiet pretī ir tā standarta frāze par to ka bija jālasa līguma laušanas kārtību... Kas jums tur notika vai nenotika viņus neinteresē... Vēl viens svarīgs pārsteigums... Kamērt neapmeklējat zāli ir iespēja iesaldēt abonementu un maksāt 10 eur mēnesī (piekļuve zālei liegta) , taču ja tomēr saprotat ka vairs nevarēsiet apmeklēt, brīdināt un maksāt pēc tam 10 eur par nepabrīdinātajiem 2 mēnešiem, kas būtu daudz maz cilvēcīgi, tomēr tā nedrīkst!) ) ) uzminiet kāpēc?) ) ) rezultātā) ) ) - līgums lauzts, pieeja klubam liegta, bet jāmaksā vēl par 2 mēnešiem pilna maksa par to kas jau sen netiek izmantots, jo redziet nepabrīdināju, neparedzēju! Tāda politika) ) ) cik ironiski beigu beigās sanāk, ka nosaukums itkā people - " cilvēki", bet no cilvēcības tur vairs nekā nav palicis... Pat lemon ar līguma saistībām uz gadu un noteikumiem par to, ka līguma laušanas gadījumā būs jāapmaksā katrs neapmeklētais gada mēnesis nāk pētī, iedziļinās un neliek neko maksāt cilvēkiem kas neizmanto viņu pakalpojumus! Viņiem vismaz var piezvanīt un normāli aprunāties! People nav nedz telefons, nedz normāli pieejamu adminstratoru (vakara laikā vispār nav iespējams noķert) nedz normālas attieksmes. Neiesaku!

17.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (9)

R RXX 17.06.2020

Njā.. te ir skaidrs kā diena, ka cilvēks neciena līgumiski noslēgto vienošanos, jo pat nav bijis ieinteresēts to izlasīt! Tad sagaida, ka, kolīdz vienošanās kļūst neērta, visa pasaule sadosies rokās, lai izručītu! Lieli, skaļi vārdi - cilvēcība, uzticība... līdz smiekliem absurdi. :)

R RXX 17.06.2020

P.S. "Kāst uz uzticības rēķina, nesniedzot pilnvērtīgu informāciju, neesot ieinteresētiem būt cilvēka pusē, pilnvērtīgi izskaidrot, parādīt kur atrodas tie svarīgie punkti, tā ir slima prakse!"
Nē, slimi ir tas, ka kluba darbiniekiem ir ar pirkstu jāparāda "svarīgie" (maksas) punkti :D

K Krissteen 17.06.2020

Absurdi vien tiem kam šie jēdzieni ir sveši :) Jums nav pilnīgi nekādas izpratnes par uz cilvēkiem orientētu klientu apkalpošanu, kā speciāli atlasījāt personālu un šos komentētājus?)) Kas ir slimi? Slimi izskaidrot cilvēkam līguma noteikumus? Kam tad vēl svarīgākam administratori tur atrodas ? Jūs maz sevi dzirdat? Viņi, jūs sniedzat pakalpojumu, asistēšana, rādīšana, vispusēja izskaidrošana ir tiešie administratora pienākumi! Pat ne smieklīgi, bēdīgi ir tas ka jums tas jāskaidro

K Krissteen 17.06.2020

Taisnība jums jau taistība, uz ko līgums orientēts tam un taisnība :) Sveiki palikt tai domāšanas caurumā, brāļi un māsas!

R RXX 17.06.2020

Ja vien Tu līgumus lasītu tikpat aizrautīgi kā atbildi uz komentāriem... 😂

č Čīkstētājs 18.06.2020

Sūdzība pilnīgs murgs.
Administratoram nav tev neko pašam jāskaidro.
Ir jautājumi par kādu punktu- paņem un uzdod konkrēto jautājumu, kas tevi interesē.

Ja Jūs paņemtu mašīnu līzingā uz 3 gadiem, un pēkšņi Jūs zaudējāt tiesības jo nabuhalsja pie stūres, tad tas nav līzinga devēja problēma, un neviens tev mašīnu atpakaļ nepaņems vienkārši tā, bez sodiem utt.

Nevajag savu stulbumu/neuzmanību slēpt zem kaut kādām cilvēciskām attiecībām. Pirmkārt tas ir bizness nevis labdarības kantoris. Un ja visiem tā piedosi, tad arī bizness tavs ilgi neturēsies uz kājām, bet pārvērsies par miskasti, kur katru dienu mainās klienti.

Kādas attiecības var būt Latvijā, un tu vēl prasi to no low cost sporta zāles. Ja tu aizietu uz Vip zāli par 100+ EUR mēnesī, tur var gaidīt kādu apkalpošanu, bet te tev neviens neko nav parādā un nevienam tevi nav jāželo.

Besī ārā tādi čīkstētāji, kuriem viss ir slikti un visi viņam ir parādā.

K Kaspars Pidce 07.07.2020

Šis komentārs bija līdz smiekliem absurds! Kad izlasi līgumu (kurš starpcitu ir likumiski nekorekts, jo paredz, ka visu atbildību uzņemas viena puse līdz ar to šim līgumam arī parakstītam nav spēka) nemaz neiedomājies, ka ja piemēram iegūsi traumu pat viņu pašu zāles apmeklējumā, ka viņi tevi pasūtīs nafig un turpinās skaitīt naudu... Tas vienkārši nav loģiski, ja esi normāls cilvēks nevis šāds krāpnieks, nemazz prātā neienāk, ka iespēja parunāties ar klubu kuram vēlies būt uzticīgs, bet arī nedaudz pretīm nākšanas, nemaz nebūs iespējama.Cilvēki kas šo miskasti aizstāv arī ir sērga kuras dēl šāda morālo kropļu eksistence ir iespējama. COVID diemžēl nav skāris īstos cilvēkus...

Taisnība jau ir tiem "gudrajiem" komentētājiem, kur te ar putām uz lūpām mēģina aizstāvēt paplukuša fitnesa kantorīša reketu, kas Latvijas biznesam ir ļoti raksturīgs. Taču šie paši plukatas pat nav izlasījuši šī portāla lietošanas noteikumus, un tik un tā te raksta savus komentārus, toties citiem mācīt lasīt 3-5 lapaspušu līgumu ir viņu svēts pienākums.

K Kallius Amycus 18.06.2020

bezsmadzeņu boti - troļļi nepagurstoši turpina šancēt: lai arī cik nesaprātīgi / nesamērīgi / netaisnīgi līguma noteikumi (arī neatkarīgi vai līgums vispār ir noslēgts) līgums stāv augstākā svētā grāla līmenī, kuru nedrīkst ne apstrīdēt ne tam pretoties - tas ir pilnīgi grēks ...
sūdzības autoram - ja fatnesa klubs ieslēdz nesakarīgi lielu līgumsodu tad der atcerēties - "līgumsods nevar kalpot kā līdzeklis, ar kuru pakalpojumu sniedzējs ir tiesīgs iedzīvoties uz patērētāja rēķina"
var mēģināt ar tiesvedību utt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes