www.sudzibas.lv Pasta Stacija Pakalpojuma kvalitāte

POST SERVICE KURZEME / Pasta stacija - Pakalpojuma kvalitāte

Es ieteiktu neizvēlēties internetā pasūtīto preču piegādei izvēlēties Pastas Stacijas pakomātus (apkalpo SIA POST SERVICE KURZEME), īpaši pirmssvētku laikā, jo pastāv ļoti liela iespēja palikt bez sava pasūtījuma. Pietiekami savlaicīgi, decembra pirmajās dienās, kādā interneta veikalā pasūtīju bērniem dāvanas Ziemassvētkos, viss bija labi līdz brīdim, kad Pasta Stacijas pakomātā Ķekavā izņēmu paciņu, kas nebija sūtīta man, bet citai klientei Cēsīs . Tā kā sūtītājs bija tas pats interneta veikals, kurā es veicu pasūtījumu, nākošajā dienā ar to sazinājos un pēc viņu norādījuma paciņu pārsūtīju adresātam ar Pasta Stacijas palīdzību un ļoti ceru, ka viņa to saņēma. Otrā dienā atkal man bija SMS, ka pienācis sūtījums pakomātā Ķekavā, bet iekšā bija paciņa adresātam Ventspilī un no interneta veikala, kurā es neko nebiju pasūtījusi. To uzreiz ieliku atpakaļ pakomātā, bet nav ne jausmas, vai sūtītājs to saņēma. Abos gadījumos uz paciņām virsū bija Pastas Stacijas uzlīme, ka saņēmējs esmu es, ar ko var secināt, ka tā uzņēmuma noloktavā valda haoss. Labi, ka preces pārdevējs iesaistījās, bet 8 dienu laikā mans sūtījums Pasta Stacijas noliktavā un pakomātos tā arī neatradās, preču pārdevējs man atmaksāja naudu, bet ko tas līdz, ja bērniem nācās steigā meklēt citas dāvanas.

I

Komentāri (3)

M maksmara89 18.12.2014

Ar pasta staciju strādāju jau 2 gadus. Nekad vēl nav bijis problēmu - piegāde ātra, apkalpošana kvalitatīva! Vienīgi pirmssvētku laikā ļoti liela pas. plūsma, tāpēc kavējas piegāde. A tas, ka jūsu sūtījums tika piegādāts citam adresātam-100% ir pārdevēja vaina! Pārdevējs pats nepareizi ir norādījis adresātu, tāpēc tā un sanāca. Man pašai 1reizi tā gadījies (pati biju vainīga), bet viss tika nokārtots. Nav fakts, ka pārdevējs vispār to preci jums nosūtīja. :)

I inese.pr 18.12.2014

Jums nemazākā mērā nav taisnība, ka pārdevējs vainīgs, kā jau rakstīju, uz nepareizās paciņas ārpusē bija Pasta Stacijas uzlīme ar svītru kodu un manu vārdu, uzvārdu un telefona numuru. Un kā tad Jūs izskaidrotu otru sūtījumu, uz kura arī bija identiska Pasta Stacijas uzlīme ar maniem datiem, bet sūtījums no veikala, ar kuru man vispār nebija nekāda sakara? Šajā situācijā tieši pārdevējs bija tas, kas iesaistījās sūtījuma meklēšanā, man vairākkārt zvanīja un informēja par situāciju, kā arī beigās pats piedāvāja atgriezt naudu. Ja piegāde vienkārši kavētos, tas jau būtu ļoti labs serviss no viņu puses! Jums vienkārši 2 gadus ir ļoti palaimējies:)

D Dace Malniece 17.03.2017

Ļoti slikts serviss, Miskas Rimi termināls nedarbojas vairākas dienas, PIRMO UN PĒD., REIZI IZMANTOJU ŠO PAKALPOJUMU, NEVIENAM NEIESAKU ! Ar Omniva man nekad nav bijušas problēmas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes