Orto Klīnika - Slikts serviss

Manuprāt, ļoti sliktas prakses piemērs klientu apkalpošanā: pieraksta dienā uz izmeklējumu zvana administratore un lūdz, vai nevarētu uz šo procedūru ierasties mazliet ātrāk. Kad apsolos, ka iespēju robežās centīšos ierasties 20 minūtes ātrāk mūsu saruna beidzas. Pēc ierašanās klīnikā izrādās, ka šis aicinājums censties ierasties ātrāk ir kalpojis par pamatojumu pārcelt pieraksta laiku, tagad, izrādās esmu savu vizīti nokavējis. Un ārsts ir devies projām.. Bēdīgi.. Sabojāta darba diena.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes