LV RU
www.sudzibas.lv Orto klīnika Attieksme, apkalpošanas līmenis, izmaksas, ārstu līmenis

Orto Klīnika - Attieksme, apkalpošanas līmenis, izmaksas, ārstu līmenis

Pēc pleca artroskopijas: plecs sāp vēl vairāk, uz ko ārsts (nevēlos minēt vārdu) atbild - veiksim blokādi, kas nav problēmas risinājums..
Mrt rezultātus (pieeju, kas datamed atļauj aplūkot izmeklējumu beztermiņā) , atkārtoti, nevēlas izsniegt, jo strādā pēc kaut kādas mistiskas instrukcijas (kura, visticamāk, ir izdomāta, jo uz zvanu sākotnēji atbild ar vienu tekstu, bet pēc 5min - savādāk, aizbildinoties, ka nāk pacients un nav laika runāt) .
Pieņemšana - ar kavējumiem, kas būtu ok, bet tā attieksme, ieejot pie daktera, vizīte max. 10minūtes, jo nedrīkst kavēt rindu, problēmā pat neiedziļinās - ja kaut ko jautā (piem. , par blokādi, vai viņa tiešam ir vajadzīga, jo tas jau problēmu neatrisina...) saņem atbildi, ka ''te ārsts esmu es''.

A

Komentāri (1)

N nepateicigais 28.07.2018

Apmēram šajā pašā laikā veicu samērā vienkāršu operāciju ORTO klīnikā.Rezultāts-smaga infekcija,ilgstoša ārstēšanās citā ārstniecības iestādē,perspektīvā invaliditāte.Plus klīnikas vadība un ārstnieciskais personāls no kontaktiem izvairās.Pašlaik iesniegta prasība pret klīniku,tādēļ nesaukšu uzvārdus un neaprakstīšu situācijas,bet vēlos brīdināt citus-ja jums viss noritēs bez sarežģījumiem,tad vienīgais ieguvums būs pašapziņai,ka tas ko varējāt veiksmīgi ārstēt valsts slimnīcās tika paveikts privātajā,par entās reizes lielāku maksu.Būs sarežģījumi-būs problēmas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes