Or Mēbeles - Taisnība

Dārgie klienti, Lūgums nelasīt šos murgus, kas ir sarakstīti par mums, 90% no sarakstītā nav taisnība!Tās sūdzības visticamāk raksta kāds mūsu darbinieks, kurš vairs nestrādā pie mums vai konkurenti, kuriem pārdošanas ir samazinājušās dēļ mūsu izdevīgām cenām uz matračiem un gultām, jo šobrīd mums ir atlaides visām precēm līdz pat 60%. Kas attiecas uz pasūtījumu termiņiem, tad matračiem izgatavošanas laiks ir no 5-20 darba dienām un gultām no 15-20 darba dienām. Pēdējā laikā tiek aizkavēti audumi gultām, kas nāk no Beļģijas un Spānijas , bet pirms pasūtīšanas klients tiek brīdināts, ka audums būs piegādāts uz Latviju 3 nedēļu laikā un tiek uzsākta gultas ražošana, atsevišķos gadījumos audums tiek aizkavēts līdz pat mēnesim. *Visiem klientiem, kuriem tiek aizkavētas preces tiek piedāvāta kompensācijas, naudas kompensācija vai bezmaksas piegādes kompensācijas. Ja pārdevējs Jums to nepeidāvā Jūs droši varat sazināties ar veikala vadību, kura Jums piešķirs kompensāciju par kavējumu. Pateicoties mūsu produkcijas zemām cenām ir ļoti daudz pasūtījumu un daži pasūtījumi tiešām tiek aizkavēti, bet ne katrs otrais vai trešais pasūtījums, kā rakstīts sūdzības par mums. *Pārdevēji telefonus neceļ! Tā nav taisnība, veikalā mums strādā trīs pārdevēji, dažreiz var gadīties, ka pārdevēji runā ar klientiem un nevar pacelt klausuli vai runā pa otru līniju ar citu klientu. Lūgums pagaidīt vai pārzvanīt vēlreiz. Šobrīd pie tā tiek strādāts, lai neviens zvans nav izlaists. Kā arī mēs centīsimies maksimali ātri uzlabot klietu apkalpošanas servisu. *Tiek rakstīts par mums, ka mēs strādājam bez papīriem.-Katram mūsu klientam, kas pasūtījumu veicis mājas lapā tiek aizsūtīts rēķins uz e-pasta adresi, kas ir elektronisks un derīgs bez paraksta, kā arī tiek izsniegta pavadzīme pie preces saņemšanas. -Katram klientam, kas pasūta preci veikalā tiek izsniegta pasūtījuma veidlapa un pie saņemšanas klients saņem pavadzīmi vai čeku. Lūdzu, neuztvert nopietni šos komentārus un sūdzības, kas pēdējā laikā tiek rakstītas par mūsu uzņēmumu. Visas atsauksmes tika izskatītas un aprunātas ar firmas darbiniekiem, tika secināts, ka lielākā daļa komentāros norādītās informācijas par klientiem un to pasūtījumiem ir viltus. Cerēsim uz Jūsu sapratni,SIA ORMEBELES

O

Komentāri (9)

B bimbiljimba 04.12.2014

*Visiem klientiem, kuriem tiek aizkavētas preces tiek piedāvāta kompensācijas, naudas kompensācija vai bezmaksas piegādes kompensācijas.
Bija pamatīgi aizkavēta prece. Telefona sarunā minēju šo Jūsu teikumu. Meitene, kas mani uzklausīja, pateica, ka nekādas kompensācijas nebūs, jo tādā gadījumā viņai nāktos to maksāt no savas kabatas. Tad tomēr nav kā rakstāt.

L liene1977 14.12.2014

Pasakas. Jusu darbinieki saka vienu, bet dara citu! Starp citu, es savu gultu gaidiju vairak neka menesi un nekadas kompensacijas man neviens nepiedavaja + gultas kvalitate slikta? ka ari matraciem un tas ir Fakts!

P PitbullDynamo 17.01.2015

Tās atsauksmes pašas no sevīm nerodas un nejau nu kāds darbinieks aiz gara laika rakstīs atsauksmes! Varu tikai apstiprināt saka viena dara citu un runājot pēc iespējas ātrak cenšas sarunu beigt !Runā ātri, lai būtu iespēja ātrāk tikt vaļā !Tikai vienu saku dots devējam atdodas !!

M monoya 27.02.2015

да вранье 100%. В понедельник сделал заказ на матрас на сайте, где сказано что с вами свяжутся в ближайшее время. Через сутки позвонил сам. Сказали что вышлют счёт, после оплаты будут делать заказ! в течении 3 дней счёт так и не явился. Робота не компетентная, в клиентах не заинтересованы. От заказа отказался ! В общем много пафоса а толку мало!

* ***Rita*** 03.11.2015

Ko Jūs melojāt. Jūsu darbinieks Raivis Simanovskis no Liepājas veikala nevienu reizi nav piezvanijis un atvainojies ka termini tiek pagarināti, viņš vienkārši melo kad viņu var sazvanīt, vai vispār neceļ klausuli. Nogaidīju pasūtījumu vairāk ka mēnesi un Jūsu Rīgas veikala darbinieces sazvanot ražotājus ir noskaidrojuši ka mans pasūtījums nemaz nav nodots ražotājiem, bet naudu no manim Jūs saņēmāt 100% apmērā

O Oligarhs 15.01.2016

O jā! ''Bezmaksas piegāde'' kā kompensācija! Jāsmejas.. Par tādu servisu un piegādes kavēšanos un problēmām jau nu tiešām biju pelnījusi kaut piegādi par brīvu, bet man piezvana ar tekstu ''kas? Jūs domājat, ka jums matracis tagad neielīda mašīnā un mēs jums viņu par brīvu piegādāsim?'' Mana atbilde bija - NĒ, VIENKĀRŠI VEDIET REIZI PA VISĀM REIZĒM TO MATRACI, SAMAKSĀŠU TOS 40 EIRO! ( lai arī veikalā teica, ka varot universālā pasātā ielocīt viņu C veidā, un mēs ieradāmies ar busiņu)

K Kirill Parfjonov 03.02.2019

2 недели меня морозит сотрудник OR mēbeles. сегодня например в рабочее время магазина единственный телефон для связи выключен. я в шоке от такого отношения.

O Olegs 05.04.2019

NEKAD NEKAD ABSOLŪTI NEKO NEIEGĀDĀJIETIES ŠAJĀ MUSERĀ. Dots devējam atdosies, tādēļ novēlu tikai nelaimes un bankrotu.

O OgaPoga 22.07.2019

Ak, kungs... Šito muldēšanu. Or mēbeles, lai zeme atveras un Jūs aprij! :D Man problēmas ar šo kantori(Rīgā) bija pirms apm. 5 gadiem. FB tā reklamējas, ka nolēmu paskatīties, kā tad klājas. Varbūt kas ir mainījies. Bet nekas nav mainījies! Pilnīgi nekas nav mainījies! Serviss, kvalitāte, termiņi - viss slikti. Mēs pasūtījām gultu un matraci. Ar gultu viss bija ok, tā nebija viņu ražojums. Viņi tikai tirgoja. Ar matraci gan reālas nedienas. Nokavēja termiņu. Tas patiesībā vēl nebija trakākais... Matraci atveda, ienesa istabā... Jau jūtu-smird. Izpakojām- nu smird briesmīgi! Ielikām atsevišķā istabā, visu nakti logs vaļā, durvis uz dzīvokli ciet, sprauga zem durvīm aizbāzta,lai smaka nenāk. Otrā diena smird vēl aizvien. Zvanu OR mēbelēm- viss esot ok. Kādas 3 dienas jāpavēdinot, tas esot normāli. Pēc 3 dienas nekas nav mainījies. Pie tam nolēmām paskatīties, "kas lācītim vēderā". Zem pārvalka-tīrās šausmas. Virsējais mīkstais materiāls kaut kur vairāk, kaut kur mazāk, citur nav nemaz. Nolēmām, ka tādu mums nevajag matraci un zvanīju par preces atgriešanu veikalam. Sazvanīt,protams, ļoti grūti. Man pašai matracis esot jāved atpakaļ un tad viņi skatīšoties, kas tad tur ir, ekspertīze utml. Savas mutiskās sūdzības dublēju rakstiski. Gan epastā, gan ierakstītā vēstulē, patērētāju tiesību aizsardzības biroju, pieminot. Biju ļoti uzstājīga, pamatoju visas viņu kļūdas un tā rezultātā paši atbrauca pakaļ matracim, atdeva naudu. Viņu šoferis jau izmuldējās vēl- nu jā, viņi kaut kādas Ķīnas līmes lietojot, kā sataisot matraci, tā uzreiz ved prom bez žāvēšanas, vēdināšanas. Murgs kaut kāds! Metiet līkumu šim kantorim! Pērciet Relat K un Euro Intema! Viss laikā, brīnišķīga komunikācija un neviens viņu matracis nekad nav smirdējis!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes