www.sudzibas.lv OR Mēbeles Slikts serviss, nekvalitatīva prece

Or Mēbeles - Slikts serviss, nekvalitatīva prece

NEATBALSTIET ŠO UZŅĒMUMU! Slikta kvalitāte, slikta komunikācija, nerespektē klientu.
Ja gribās atsauksmi un nedaudz izklaidējošu stāstu...
Pasūtījām matraci un dīvānu. Pasūtot bija ļoti pozitīva komunikācija un solīja matraci 2 nedēļās, dīvānu pēc max 2 mēnešiem. Jāgaida, bet labi, dzirdēts, ka laba kvalitāte. Sūtījumu veicām sakarā ar bērna gaidībām, lai ir foršs matracis un dīvāns, kur radus izguldīt. Pasūtījumu veicām 2024. gada jūlijā.
Matraci gaidījām 2 mēnešus, pa vidu zvanoties un klausoties solījumos, ka tūlīt, tūlīt būs. Kad matraci beidzot atveda, tas neizturēja pat nedēļu, kad sabruka atsperes. Matraci nomainīja uz jaunu, kas ir pozitīvi, bet tas arī aizņēma laiku un viņu atbilde uz to, kur man tagad grūtniecei gulēt, kamēr viņi 'labos' matraci bija: piedodiet, mums nav jums ko piedāvāt. Beigu beigās tas matracis nav nekāds lieliskais, gaidu, kad šis pabeigsies, lai pirktu citu. Atsperu matrači viņiem ir skaļi un kaut kāds materiāls iekšā čab, it kā maisiņi salikti.
Tad sākām gaidīt dīvānu... regulāri zvani un ziņas, kas vairs netika atbildēti. Pēc kāda laika manu telefona numuru vairs necēla un neatzvanīja. 3. trimestra sākumā braucu uz veikalu runāties. Gaidīju gandrīz stundu, kamēr veikalā atnāca meitene. Bija izkārtne zvanīt, bet manu numuru, protams, necēla. Man turpināja solīt, ka tūlīt, tūlīt būs. Es meitenei prasīju, lai pasaka skaidri un gaiši, kas par problēmu, nu cik var stāstīt, ka tūlīt, es labāk gribu patiesu atbildi dzirdēt, nevis tukšus solījumus. Tad teica, ka ir problēmas ar materiāliem un tml, bet nu tagad mans dīvāns ir nākamais rindā, tā kā 2 nedēļas. Nu labi, bet es personīgi vairāk novērtētu konkrētu patiesu atbildi uzreiz. Protams, ka pagāja vēl vairāk par mēnesi un nācās vēl zvanīties, bet beidzot man pateica konkrētu dienu, kad vedīs. Tajā dienā neko neatveda un neviens ziņu nedeva. Nākamajā dienā vakarā man zvana piegādāšanas džeks un saka, ka tūlīt būs klāt, es saku ok, bet varēja jau pabrīdināt, jo es varēju arī nebūt mājās. Par slikto servisu un gaidīšanu man bija apsolīts, ka dīvānu par velti uznesīs un samontēs. Dīvāns tika uznests, man prasa, kur montēt. Es rādu, ka vecā dīvāna vietā. Džeks man sāk bļaut virsū, ka nav viņa uzdevums demontēt veco dīvānu, ka vajadzēja jau izvākt pirms viņš atbrauc utt. 1.kārt, jūs man tikko porms 10 min uzzvanījāt, ka braucat, es mājās esmu viena, kā man vajadzēja novākt. 2.kārt, nav pieklājīgi bļaut virsū grūtniecēm pēdējās nedēļās, it īpaši, ja nekas no šī nav mana vaina.:) Džeks vēl kādu laiku gaidīja, ka es pati (38. NEDĒĻĀ!) veco dīvānu aizstumšu malā (2 pieauguši džeki stāv un skatās!), jo tas neesot viņa pienākums. Vēl pēc diskusijām tomēr nedaudz palīdzēja pārstumt veco dīvānu malā, bet varbūt labāk nebūtu to darījuši, jo saskrāpēja man grīdu. Tad viss pa gaisu, ātri, skaļi montē. Vēl, protams, dīvānu salika otrādi nekā prasīju, lai gan 2 reizes atgādināju, kā es gribu, beigās ļāvu notikt, kas notiek, jo man jau asaras acīs. Beigās izrādās, ka aizmugurējam panelim nepareizā vietā skrūvju caurumi un vēl citas skrūves trūkst, atstāja pussaliktu dīvānu, teica, ka nākamajā dienā iebrauks. Kāds pārsteigums - nākamajā dienā ne čiku ne grabu. Džeki neatrada labāku laiku, kad atbraukt, kā 19. februāra vakarā, kad man sākās kontrakcijas. Caur kontrakcijām sagaidīju, kad šamējie saskrūvēs ko nu tur vēl jāsaskrūvē, izteicu vēl sūdzības par to, ka veļas kastē skrūvju galvas lien ārā un cietais spilvens/polsteris ir nepareiza izmēra (par šauru un augstāks kā pārējās dīvāna malas), it kā teica, ka šo izlabos, bet kopš tās dienas neesmu neko no šī uzņēmuma vairs dzirdējusi (ir 2025. gada novembris). Diemžēl dīvāna kvalitāte nav pat tuvu vērta šādai gaidīšanai un epopejai. Izskatās pēc lēta veca dīvāna jau jaunam esot. Starpcitu, man liekas, ka viņi man atveda dīvānu citā pelēkā krāsā, bet nu varbūt es kļūdos, ņemot vērā, ka pa šo laiku var aizmirst, ko esi pasūtījis, bet bija tāda aizdoma. Tagad, protams, tik absurdi, ka smieklīgi, bet, ja jums neinteresē nedaudz uzkurināt sevi un kāds jautrs stāsts, ko stāstīt draugiem, tad nevajag neko no šī uzņēmuma pasūtīt. Laimīgi dzīvojos ar savu bēbi un biju par šo aizmirsusi, bet domāju, ka jāpastāsta savs stāsts, jo izskatās, ka viņiem tas 'grūtais periods' ir stipri ieildzis (kā saprotu, arī pirms mana pasūtījuma daudzas sūdzības, es tikai pirms tam neapskatījos) un varbūt nevajag ļaut uzņēmumiem ar šādu attieksmi attīstīties.

14 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus