LV RU
www.sudzibas.lv Omniva Sūtījums fiziski nav izņemams no plaukta (ievietots neatbilstoša izmēra plauktā)

AtrisinātaOmniva - Sūtījums fiziski nav izņemams no plaukta (ievietots neatbilstoša izmēra plauktā)

Labdien!
Šodien piedzīvoju nepatīkamu situāciju, kad saņemot sūtījumu caur Omnivas pakomātu nevarēju to izņemt no plaukta (atveroties plaukta durtiņām sūtījums tur bija ielikts ar spēku un bez spēka pielietošanas nebija izņemams no plaukta) - man nācas noklausīties lamāšanos no līdzcilvēkiem, kas gaidīja rindā uz pakomātu (jo tas prasīja laiku) , gan arī līdz asinīm sabojāju pirksta nagu, lai varētu izvilkt šo sūtījuma paku no plaukta. Kad ar šo jautājumu griezos pie omnivas klientu atbalsta centra darbinieces, tika pateikts, ka tā neesot omnivas vaina, bet norādīja uz internetveikalu. Arī tur es piezvanīju, un viņi teica, ka tas ir piegādātāja - omnivas kompetence. Šādu situāciju uzskatu par nepieņemamu un uzskatu, ka omnivai ir jāatbild par savu pakalpojuma sniegšanas kvalitāti un vismaz jāatvainojas klientam par sagādātajām neērtībām - nevis vienkāršotā valodā - jāpasūta tālāk.

01.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 02.04.2020

Labdien.

No sirds atvainojamies Jums par radušos situāciju. Mēs noteikti pārbaudīsim šīs situācijas iemeslu un servisa uzlabošanas nolūkos, domāsim risinājumu, lai turpmāk šadas situācijas neatkārtotos.
Mēs personīgi ar Jums sazināsimies šīs dienas laikā.
Vēlreiz ļoti atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām.

Ar cieņu,
Jūsu Omniva

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Liepājniece03 02.04.2020

Paldies Omniva par sniegto atbildi, un ir patīkami redzēt,ka kompānija ir orientēta uz klientu. Paldies par sniegtajiem atlaižu kodiem.

Komentāri (7)

T Turkey901 01.04.2020

Interneta veikals būs nekorekti norādījis izmēru, lai minimizētu piegādes izmaksas, un iepakojis pāris cm lielākā iepakojumā kā paredzēts!

L Liepājniece03 01.04.2020

Bet tad šis sūtījums jāpārbauda un jāatgriež veikalam nevis ar spēku jāiegrūž plauktā!

T Turkey901 01.04.2020

Ar lineālu katru sūtījumu nepārmēra, būtu sūtījums atgriezts atpakaļ - būtu sūdzība par 220 drausmīgi lēno piegādi.

L Liepājniece03 01.04.2020

Katram ir jāseko līdzi savam darbam, jo nogādāt jau var dažādi. Par to jau ir runa- piegādes kvalitāte zema, attieksme pret klientu nepieņemama! Un ja plaukti ir šauri, tad izmērs iepakojumam gan ir jāpārbauda. Ja Omniva nosaka pakas izmērus uz aci, tad nu tas ir smieklīgi!

M Mego izmeklētājs 02.04.2020

Nagam nevar tecēt asinis mati arī nevar asinot

M Mego izmeklētājs 02.04.2020

Asiņot

D Dalī 02.04.2020

Omnivai nerūp nekas-ir vai nav papīrs,strādā vai nestrādā printeris,un re,-pat paka iestūķēta
mazākā plauktā .Naudiņu gan saņemt viņi grib.Slikts serviss,izņemot pēdējā laika piegādes ātrumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes