LV RU
www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss

Omniva - Slikts serviss

Pasūtot preci no interneta veikala, samaksāju par piegādi ar omniva pakomātu. Saņemot sms ar zinu, ka prece piegādāta, dodoties pie pakomāta un ievadot kodu-atveras tukša kastīte, bez sūtījuma. Omniva klientu tālrunis neatbild pēc vairākām 5 minūšu gaidīšanām. Aizsūtot epastu, man atbild, ka esiet saņēmuši savu sūtījumu. Pēc lūguma apskatīt kameras un pamanīt, ka sūtījuma norādītajā kastītē nebija, saņemu zinu, ka iespējams 3 dienu laikā tas tiks atrisināts.

14.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 15.03.2019

Sveika, Zane!

Mēs no sirds atvainojamies Jums par sagādātājam neērtībām. Izskatās, ka skapītim bija tehniskā problēma. Mēs pārliksim Jūsu sūtījumu pēc iespējas ātrāk jaunajā skapītī. Jums pienāks jaunā SMS ar durvju kodu.
Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju.

Ar cieņu, Omniva

Za

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes