www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss

Omniva - Slikts serviss

Ievietoju sūtījumu Omniva pakomātā Jēkabpilī 10.10.2018., lai aizsūtītu uz Balviem, ar domu, ka sūtījums saņēmējam būs rokās 12.oktobra vakarā vai vēlākais 13.oktobrī.
Ir jau 16.oktobris un sūtījums vēl joprojām nav piegādāts. Zvanīju uz Omniva klientu apkalpošanas numuru, atbildēja, ka nezina konkrētu iemeslu. Zvanīju vēlreiz, tad atbildēja, ka pakomāta adreses uzlīme bija atlīmējusies un tāpēc ir aizkavējies sūtījums. Uzlīmi kārtīgi pielīmēju.
šoreiz esmu ļoti vīlies omniva pakalpojumā, jo ar sūtījuma novēlošanos tiek iedragāta man reputācija saņēmēja acīs.

16.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 16.10.2018

Sveiks, Gunārs. Mēs saprotam Jūsu vilšanos un satraukumu par radušos situāciju. Mēs atvainojamies Jums par aizkavēšanos. Adrešu karte mēdz nokrist no sūtījuma, ja uzlīme neturās uz sūtījuma materiāla. Tad sūtījums var aizkavēties, jo to nav iespējams noskanēt un izsekot. Mums ir ļoti žēl, ka šāda situācija ir radījusies.

Ar cieņu, Omniva

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes