LV RU
www.sudzibas.lv Omniva Nozagta paciņa

Omniva - Nozagta paciņa

Burtiski nozaga paciņu, kuras vērtība bija 100€. Vienkārši bez nekādām problēmām pateica, ka šis sūtījums esot pazudis, rakstiet lūdzu iesniegumu un atvainojamies. Vairs nekad neuzticēšos ar pakām omniva.lv, kaut to biju darījusi jau vairākus gadus.

05.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 06.03.2021

Labdien!

Mums ļoti žēl, ka Jums nācās saskarties ar šādu situāciju. Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Sazinieties lūdzu ar mums personīgi, zvanot mūsu klientu atbalsta centram uz numuru 27042424, vai rakstiet e-pastu uz [email protected]

Kā arī lūdzam Jūs aizpildīt iesniegumu par piegādes kvalitāti mūsu mājaslapā: https://www.omniva.lv/privats/sutijums/iesniegums_par_piegades_kvalitati.

Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju!

Ar cieņu,

Omniva

P

Komentāri (4)

J Jūlija123 09.03.2021

Man arī 5.martā bija nozagta pacińa 219 eur vērtībā.Pēc Omniva noteikumiem vińi nes atbildību uz max summu 47 eur. Mans ieteikums ja sūtījums nebūs atrasts vērsties ar iesniegumu uz policīju, jo vairāk tadu iesniegumu būs, jo vairāk iespējas ka būs motivācija atrast vainīgo. Jo izskatas ka pedējo laiku nozagto pacińu skaits palielinājas.

J Jūlija123 09.03.2021

Es skatos Jums ari tas notika 5.03. Gadijuma nebija IXO pankomats vai zolitude, imanta rajona?

P Paula. 09.03.2021

Nē, diemžēl tas bija Jaunciemā.

J Jūlija123 09.03.2021

mana situacija ir atrisinata, sutijums ir sanemts

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes