www.sudzibas.lv Omniva Nespēj nodrošināt atbilstošu servisu

Omniva - Nespēj nodrošināt atbilstošu servisu

Pirmā sūdzība bija par neizsekojamo paku Lietuvā, kura no 18.06 nebija izsekojama un nebija skaidrs kur tā atrodas. Omniva itkā risināja, bet līdz galam neko neatrisināja. Ar mani vakar sazinājās omniva konsultants un teica, ka paku varēšu saņemt vēl pirms svētkiem - šodien 22.06, Mārupes terminālī. Šodien protams paka joprojām ir Lietuvā un kārtējo reizi omniva savus pakalpojumus nespēj nodrošināt un Sola to, ko nespēj izpildīt.

To, ka omniva serviss ir zudis nebūtībā pierāda arī viņu nespēja veikt savas saistības... Nesen klientiem ieviesu iespēju veikt maksājumus pakomātā. Cod pakalpojuma ietvaros omniva Sola šos maksājumus pārskaitīt manā kontā divas reizes nedēļā, jeb kā konsultants atbildēja "piecu darba dienu laikā". Pirmās paciņas ar apmaksu pakomātā tika izņemtas jau 12.06, kontā joprojām nav ienācis ne centa un ir jau 22.06. Un viņiem neinteresē, ka man ir janorēķinās ar piegādātājiem.

Ja līdz šim mana pieredze ar omniva bija pozitīva, tad šobrīd visas ilūzijas par labo servisu ir sagrautas.

22.06.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 25.06.2024

Labdien!

Atzīstam, ka ir bijis sūtījuma piegādes kavējums. Lai nerastos šādi pārpratumi un piegādes kavējumi, aicinām sūtījumu, pirms nodošanas kurjeram, noformēt ar iepriekš sagatavotu adrešu karti.
Vienlaikus informējam, ka saistībā ar pāreju uz efektīvas pārvaldības sistēmu un datu bāzes atjaunošanu, ir bijis pēcapmaksas maksājumu kavējums. Situācija tiek risināta un tuvākajā laikā veiksim maksājumu.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Ar cieņu,
Omniva

Papildināts Kintija Gaigala 25.06.2024

Tas nav attaisnojums. Sūtījums tika noformēts un sūtījums numurs bija uzrakstīts uz sūtījuma, pirms to darīju, man Omniva apliecināja, ka ja nav kur izprintēt adrešu karti, tad var uzrakstīt sūtījuma numuru ar roku, kas arī tika izdarīts.

Acīmredzot jaunā efektīvā sistēma ir ļoti neefektīva. Bardaks. Vienīgais paldies Viktoram no klientu centra, kurš bija vienīgais,kas centās risināt situāciju. Beigu beigās sūtījumam pakaļ braucu pati, jo arī šodien - 25.06, to man uz mājām neviens piegādāt nespēj.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes