Omniva - Nesaņemts sūtījums
Pasūtīju preci, kuru no Lietuvas uz Rīgas šķirošanas centru piegādāja 24.09. Pasūtījuma NR. CC850922565EE. Problēmas sākās no 25.09. Nepārtraukti tika mainīts paredzamais piegādes laiks. Un pēkšņi , izsekojot sūtījumu, tas tika no Rīgas pārsūtīts uz Kuldīgu,29.09., bet atkal tika pārsūtīts tanī pašā datumā pārsūtīts uz Rīgu. Tagad paredzamais piegādes laiks bija 30.09., bet nezin kāpēc ir mainījies sūtījuma svars. Zvanīju 4 dienas uz klientu apkalpošanas centru, bet ļoti ir aizņemtas visas līnijas, mēģināju e- pastā, tur strādā tikai automātiskā atbilde. Ja paka pazaudēta sazināšos ar piegādātāju, un ja jautājums netiks SIA Omniva puses risināts griezīšos Patērētāju aizsardzības centrā. Sūtījumu vēlos saņemt visu.
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju.
Veicot padziļinātu izpēti par sūtījuma piegādes kavējuma iemeslu tika konstatēts, ka sūtījuma piegādes brīdī bija radušās tehniskas problēmas, kas šobrīd tika atrisinātas.
Šobrīd ar sūtījumu viss ir kārtībā un tas jums tiks piegādāts tuvākajā laikā.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Pievienot komentāru