Omniva - Nepiegadāts sūtījums, klientu serviss melo
No 09.09 šķirošanas centrā Rīgā atrodas divi sūtījumi - CC840623875EE un CC840609012EE. Sūtījumi vairāk par 500 EUR, kurās ir specializētas barības un zāles slimiem kaķiem!
No 09.09 nenotiek nekādas kustības, zvanot divas dienas pēc kārtas klientu servisa darbinieki melo, ka vot tieši šodien būs. Divas dienas es nogaidīju, dzivniekiem nepieciešamas zāles, un nekas nenotiek. Vai nu sūtījumi ir nozaudēti, vai nu piesavināti, bet varu secināt, ka klientu servisa darbinieki ir neprofesionāli, nevar sniegt konkrētu atbildi, un izklausas, ka grib vienkārši kaut ko solīt, lai neklausītos klientu sudzības.
Smieklīgakais tas, ka šodien - 18.09, 08:00 no rītā man teica, ka piegāde būs 100%, jo nodeva uz Ārkartējo piegādi, un kamēr nepiegadās, kurjers nebeigs darbu uz šodienu.
Laiks 00:07, 19.09, kurjers laikām joprojām brauc. Kaķiem nepieciešamas zāles pazuda, situācijas izskaidrošana nepalīdz.
Neuzticiet savus sūtījumus Omnivai, ja tas tiešām ir svarīgi.
Upd 19.09. Uzzvanīju klientu servisam, pasūtījumi nebija savākti vakar, kas tikai apstiprina to, ka klientu servisa darbinieki melo.
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju un informējam, ka tā notikusi cilvēciskas kļūmes dēļ. Pēc situācijas pārbaudes secinām, ka piegāde bija pārāk ilgi aizkavējusies par ko vēlamies atvainoties. Mēs saprotam, cik svarīga ir precīza un savlaicīga piegāde, un mums ir patiesi žēl, ka Jūs saskārāties ar šādu pieredzi. Redzam, ka šobrīd sūtījumi ir piegādāti.
Mēs veiksim nepieciešamās darbības, lai novērstu šādu situāciju atkārtošanos nākotnē.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Pievienot komentāru