www.sudzibas.lv Omniva Nepiegādāts sūtījums

Omniva - Nepiegādāts sūtījums

Divas nedēļas omniva nevar piegādāt manu sūtījumu no Euronics. Neatbild uz vēstulēm un ziņām mājas lapā.
Sākumā sazinājos ar euronics un noskaidroju, ka paka neielīda pakomātā un ka to atvedīs kurjers, un es saņemšu ziņu no Omnivas. Omniva to apstiprināja. Trīs dienas gaidīju ziņu. Intereses pēc paskatījos, kur ir sūtījums un redzu - ka tas bija piegādāts pirms divām dienām! Kur un kam? ! Atbildi joprojām neesmu saņēmusi.

17.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 18.12.2020

Labdien, mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju.
Sūtījums diemžēl tika piegādāts uz norādīto adresi mūsu sadarbības partnerim kopā ar citiem sūtījumiem.
Dotajā brīdī uzņēmums Omniva kopā ar sadarbības partneri dara visu iespējamo, lai rastu risinājumu.
Tiklīdz saņemsim informāciju par Jūsu sūtījumu, sazināsimies ar Jums.

Šajā gadījumā lūgums mūsu mājaslapā https://www.omniva.lv/ aizpildīt iesniegumu par piegādes kvalitāti.

Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!

Ar cieņu, Omniva

Komentāri (1)

T Taisnīgums99 17.12.2020

Varbut jums pashai vajag saprast, ka pakomats nav bezlimita izmers. Pirms sutishanas vajadzeja parbaudit preces izmerus!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes