Omniva - Nekompetence augstākajā pakāpē
Nespēj piegādāt pasūtījumus uz norādītās adreses tuvāko pakomātu, piegādājot uz pakomātiem, kuri atrodas maksimāli tālās, neertās vietās. Klientu atbalsts ir "bezspēcīgs", jo pakomāts tiek izvēlēts "automātiski".
Ceru, ka uzņēmums ieguldīsies kvalitatīvi izstrādātās it sistēmās un efektīvākā/automatizētā klietnu atbalsta nodrošināšanā.
Labdien!
Atvainojamies, ja esam radījuši neērtības.
Lai mēs varētu precizēt konkrēto situāciju un rast risinājumu, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu [email protected], norādot arī savu sūtījuma numuru.
Paldies par sapratni!
Ar cieņu,
Omniva
Komentāri (3)
Ja tavs izvēlētais pakomāts ir pilns, tad sūtījums tiek ielikts tuvākajā pieejamā pakomātā. Vai nu brauc pakaļ, vai sazinies ar Omnivu un gaidi, kad Tavs pakomāts atbrīvosies un viņi pārliks. Nebūtu ielikuši pakomātā, tad nāktu raudāt par to cik ilgi omniva organizē piegādes. Vidējam fruktam nekad nekas nebūs labi, ka tik papļūtīt.
Ja cilvēks nav vecs invalīds, tad pukstēt nav par ko. Kamēr kusties, tikmēr gadi tik ļoti nejūtas. Man būtu ērtāk 10 km noiet līdz nākamajam pakomātam, bet sūtījumu saņemt ātrāk.
Pakomāta darbs ir ne katram pa spēkam. Ir tuvi čomi, kas gan tur, gan šur gadiem šansē.