www.sudzibas.lv Omniva Nekompetence augstākajā pakāpē

Omniva - Nekompetence augstākajā pakāpē

Nespēj piegādāt pasūtījumus uz norādītās adreses tuvāko pakomātu, piegādājot uz pakomātiem, kuri atrodas maksimāli tālās, neertās vietās. Klientu atbalsts ir "bezspēcīgs", jo pakomāts tiek izvēlēts "automātiski".
Ceru, ka uzņēmums ieguldīsies kvalitatīvi izstrādātās it sistēmās un efektīvākā/automatizētā klietnu atbalsta nodrošināšanā.

22 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 7 st atpakaļ

Labdien!

Atvainojamies, ja esam radījuši neērtības.
Lai mēs varētu precizēt konkrēto situāciju un rast risinājumu, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu [email protected], norādot arī savu sūtījuma numuru.

Paldies par sapratni!

Ar cieņu,
Omniva

E

Komentāri (3)

M memesupreme122 6 st atpakaļ

Ja tavs izvēlētais pakomāts ir pilns, tad sūtījums tiek ielikts tuvākajā pieejamā pakomātā. Vai nu brauc pakaļ, vai sazinies ar Omnivu un gaidi, kad Tavs pakomāts atbrīvosies un viņi pārliks. Nebūtu ielikuši pakomātā, tad nāktu raudāt par to cik ilgi omniva organizē piegādes. Vidējam fruktam nekad nekas nebūs labi, ka tik papļūtīt.

krāslavietiss 5 st atpakaļ

Ja cilvēks nav vecs invalīds, tad pukstēt nav par ko. Kamēr kusties, tikmēr gadi tik ļoti nejūtas. Man būtu ērtāk 10 km noiet līdz nākamajam pakomātam, bet sūtījumu saņemt ātrāk.

krāsIavietiss 34 min atpakaļ

Pakomāta darbs ir ne katram pa spēkam. Ir tuvi čomi, kas gan tur, gan šur gadiem šansē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes